| Haneul Pov |
" Macam mana dengan cinta Jimin ??"
Aku terkedu sebentar.
" Err..... "
Aku kehilangan kata. Macam mana Aku boleh lupa pasal tu ?! Aku rasa nak mencarut sekarang!
Jimin memandangku dengan lama. Matanya dikelip-kelip kan bagaikan mahu Aku menerima nya.
Aku mengeluh perlahan.
" Beri Noona masa lagi. I'm busy now to think about that. " Aku menepuk bahu Jimin dengan rasa bersalah.
Jimin hanya tersenyum.
" Jimin boleh je bagi masa. Tapi Jimin harap Noona tak buat Jimin tunggu lama-lama. Kalau Noona tak boleh terima Jimin, Jujur je. Jimin tak kisah."
Aku menunduk mendengar kata-kata Jimin. Pasrah semacam je budak depan Aku ni.
" Noona janji. Esok Noona bagitahu jawapan Dia. " Aku mengeluarkan jari kelingking ku kearah Jimin.
Jimin ketawa kecil Dan menyatukan jari kelingking nya dengan jari ku.
Aku Dan Dia telah buat satu perjanjian sekarang.
Aku perlu fikirkan nya waktu dalam kelas nanti.
" Jimin masuk kelas dulu. Bye Noona!" Jimin sempat mencium pipi kanan ku Dan terus berlari meninggalkan ku sendirian sambil tersenyum lebar.
Aku hanya menggeleng.
" Aku rasa kau patut terima Dia Haneul. " Aku memandang YeonHwa yang berdiri tepat dihadapan ku.
" Aku tak tahu lah YeonHwa, Aku pening. Aku Tua setahun dari Dia. Takpe kan kalau kitorang couple ?? " balasku.
" Haneul, cinta tak Kira umur. Dia tak pandang langsung umur Kita tu! Yang penting, Perasaan kau, sama ada kau betul-betul sukakan Dia atau tak. Just that Haneul.. " terang YeonHwa.
Bahu Aku ditepuk lembut oleh YeonHwa.
" Aku yakin, Park Jimin akan jadi milik kau satu hari nanti. Kalau dah jodoh, pergilah jauh mana pun, kau tetap akan jumpa Dia Haneul. Trust me.. "
Aku tersenyum lalu mengangguk.
" Gumawo YeonHwa shii... " Aku memeluk YeonHwa Dan terus berjalan masuk ke kelas.
YeonHwa hanya tersenyum sehingga ternampak Lesung pipit nya.
" Goodluck Haneul. " bisik YeonHwa Didalam hati.
| End Haneul Pov |
Skip
| Author Pov |
Yuna berjalan masuk ke kelas Jimin diikuti dengan Yumi dibelakang.
" Hai oppa. " Yuna terus duduk disebelah Jimin dengan sukahati nya.
Satu kelas memandang tajam kearah Yuna Dan Yumi.
Yumi menjeling semua pelajar.
" Apa pandang-pandang ?! Tak pernah nampak orang ?! Batak betul!" tengking Yumi mewakili Yuna Dan dirinya.
Yuna menggenggam tangan Jimin Tetapi ditepis oleh Jimin.
" Yuna. Tolong keluar. Saya tak nak cakap Apa-apa dengan awak. " arah Jimin tanpa memandang Yuna langsung.
Menyampah siaaa..
" Jangan cakap kau Author, Aku ni lagi menyampah! " Bisik Taehyung dekat telinga author.
Yuna tidak berputus asa.
Wajah Jimin dipandang.
" Awak jebal, Kita kembali macam dulu. Saya masih cintakan awak lagi. Saya tak nak kehilangan awak Jimin." rayu Yuna Tetapi diabaikan oleh Jimin.
" Keluar! " tengking Jimin.
Yuna Dan Yumi tersentak mendengar jeritan Jimin.
" Hey! Tak faham bahasa ke?! Keluar lah! " tengking Jungkook pulak.
Taehyung tidak Lepaskan peluang jugak.
" Entah! Pekak ke badak ke Aku pun tak tahu! Dahlah perangai macam ehem ehem! Aku tak nak mencarut! " jerit Taehyung pulak.
Yuna Dan Yumi mendengus marah Dan terus melangkah keluar Tetapi dihalang oleh seseorang.
Satu kelas terkaku termasuk Yuna Dan Yumi.
Jimin terus smirk.
" What are you doing here ?? Kim Yuna ?? Kim Yumi ?? " soal Haneul pelik.
Yuna Dan Yumi menelan liur.
" Errr Sunbaenim! Kami jumpa Ketua kelas jap! Cikgu Jung suruh. " balas Yuna dengan Takut.
Haneul memeluk tubuh. Matanya galak memandang wajah Yuna Dan Yumi.
" Ketua Kelas, betul ke ?? " soal Haneul.
Dino terus berdiri.
" Ani Sunbaenim! Mereka masuk Dan terus pergi dekat Jimin! Lepastu Yumi nak tengking kami pulak! " balas Dino sambil menjeling Yumi.
Haneul memandang Jimin.
" Apa awak buat dekat Jimin ?? " soal Haneul.
Yuna menggigit bibirnya.
" Ermmmm....." mereka berdua kehilangan kata.
Haneul memandang Satu kelas.
" Areum Dan Hara, tolong bawak mereka berdua ni masuk bilik disiplin. " arah Haneul. Areum Dan Hara terus berdiri apabila nama mereka disebut.
" Nae Sunbaenim. " Yuna Dan Yumi ditarik dengan kasar ke bilik disiplin.
" Park Jimin. Sebelum balik saya nak jumpa awak dekat bilik disiplin. " pesan Haneul Dan terus keluar dari kelas.
Jimin hanya mengangguk.
" Noona marah Aku ke ?? " soal Jimin dalam hati.
Mana tahu Haneul marah Dia sebab Yuna usik Dia. Kot Haneul jeles kee....
Tapi mustahil lah!
Whatever!
| End Author Pov |
♥BERSAMBUNG♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prefect, I Love You! |Jimin Bts FF| ( Complete )
De Todo" Noona. Berhenti tunjuk bagus dihadapan semua orang. Jimin tak suka. " - Park Jimin. " Kenapa ?? Kenapa ?? Kenapa Noona tak boleh tunjuk bagus depan semua orang ?? Kenapa sekarang ?? Kenapa Park Jimin ?? " - Kim Haneul. ...