Jeg sad på min plads, Og hørte musik. Der fru. Carlsen, kom ind. Jeg slukkede det og kikkede op mod hende.
"Godmorgen!" Hendes skingre stemme fyldte klassen og alle blev stille.
"Sæt jer på jeres pladser, unger." Sagde hun skingert.
Folk satte sig på deres pladser. Jeg sad ved siden af Andrea, en sød pige. Vi er da gode veninder. Men jeg tror aldrig vi har snakket om fyre selv om hun altid vil ind på det emne. Jeg tror ALDRIG jeg sådan set har snakkede om Fyre sådan rigtigt.
"Godmorgen Børn. Idag skal vi starte med at byde Den nye elev velkommen i klassen" sagde hun og satte sig på hendes stol.
Der kom en høj, mørkhåret fyr ind.
"Vil du presentens dig selv?" Smilte Fru, Carlsen.
"Mit Navn er Theo Mathewson. Jeg er 17 år gammel, jeg kommer fra L.a. Er det nok?" Sagde han.
"Ja det er Mathewson. Du må gerne sætte dig ved siden af Sebastian." Sagde hun og pegede på Sebastian der sad bag mig.
Han gik ned på pladsen. Og forbi mig. Der var noget ved ham. En duft. Jeg hade den i hovedet hele tiden, men jeg ved ikke hvad det er.
"Så unger, nu skal i gå igang med jeres sommerlejer opgave. Gå sammen i de grupper der står her." Siger hun og skriver nogle grupper op på tavlen.
'Gruppe 1. Oliver, Stéphane, Niklas og Olivia.
Gruppe 2. Laura, Tobias, Allison (skolen's diva) og Jack. (Ærkefjende)
Gruppe 3. Dina, Lulla, Simon, (Twillingebror) og Pernille.
Gruppe 4. Andrea, Sebasitan, Theo, Susanna.'"Som i nok kan se er det efter hvem man sidder med og dem der er bag en. Vi har dækket, og i kan hente papirerne her oppe. Afsted med jer" smilede hun. Folk begyndte og forlade klassen på vej op til dækket.
Jeg sukkede højt og kikkede på Andrea. Der lyste op. Nå ja hun er vild med Sebastian. Jeg puffede stille til hende. "Jorden kalder Andrea!" Grinte jeg. "Hey!" Skreg hun og skuppede mig ned af stolen. Der jeg så Theo's øjne. De var brune. Jeg var den eneste med brune øjne i klassen indtil nu. Han opdagede jeg kikkede/stirrede på ham. Og smilte til mig.
"Noget galt?" Sagde han.
"Dine øjne. Er brune..." Sagde jeg.
Han kikkede forvirrede på mig.
"Må de ikke det?" Sagde Andrea og Grinte af mig.
"Nej! Før han kom var jeg den eneste der hade brune øjne." Jeg kunne ikke lade vær med at stirre i dem.
Der de pludselig blev gule. Også brune igen. Jeg holdte været, hvad sker der?
"Skal vi komme igang?" Afbryd Sebastian stilheden.
"Ja... Ja lad os det." Sagde jeg.
"Hvad så' lillesøs. Er du nu blivet tævet igen?" Grinte Simon, og ga mig hånden. Jeg tog imod den og han hjalp mig op.
"For det første. Er jeg ikke din Lillesøster. Og for det andet. Har jeg ikke været oppe og sloges siden igår."
"Så siger vi det." Sagde han og gik.
Jeg rullede øjne, og vi gik op på dækkede, og satte os ved en computer. "denne opgave går ud på at i skal finde et sted, hvor i gerne vil hen på Lejerturen. I må ikke vælge et sted hvor man ikke kan lære noget." Læste Sebastian. Det blev stille.>>Efter skole<<
"Skal vi sige at vi mødes hjemme ved Sus, kl 16:00?" Sagde Andrea.
"Det kan vi godt." Sagde sebastian.
"Det er ok. Men jeg må se at komme til fodbold træning. I ved..." Sagde jeg. Og skyndte mig at løbe ned mod træningsbanerne. Og løb ind i omklædningen. Alle de andre var igang med at klæde om. "Undskyld jeg kommer forsent!" Sagde jeg og skyndte mig at skifte.
"Hey, Sus. Husk nu og være her til tiden!" Grinte Julie.
"Ha ha." Sagde jeg og var igang med at binde mine sko.
"Jeg mener det!" Grinte hun. Jeg satte mit hår op i en strammere hestehale end før og gik med Julie ud. Hun var så sød og vente på mig. Vi gik ud. Solen skinnende. Vi skulle spillekamp, på hjemmebane mod drengeholdet.
Vi gik hen til vores Træner, Daniel. Han var næsten 25 år gammel. Men han vær hot. Dog lidt for gammel.
"Okay piger, Idag skal vi op mod drengene. Og hvem vinder? Det gør vi da!" Han snakkede løst.
Der Julie viskede...
"Jeg tror Allison har været i seng med ham!" Grinte hun stille. Jeg kunne ikke holde det inde. Så jeg begyndte og grine højt. Så mig og Julie vi lagde på græssede og var ved at dø af grin!
--------------------
Hejsa!💞😂 Tak fordi i læste med i kapitel 3!😋 vis i vil må i gerne smide et Like, og kommentere hvad i syndes om den!😝👋🏻 Drengen på billede er Theo. HOTTIE!❤️ He he!💞😂
Det tog mig hele dagen så!💞👋🏻
YOU ARE READING
The Girl on Fire.
ParanormalDenne historie handler om Susanna, og Jack. De var barndoms venner. Ikke kun venner mere... De var bedste venner. Indtil en dag hvor de snakkede i telefon sammen. Jack hade glemt at ligge på efter de hade sagt farvel. Susanna hørte en dreng's stemme...