Der vi ramte jorden greb Cody mig. Så jeg ikke landede på jorden med et bum! Han smilte og lavede elevator- blikket.
"Hvad?" Sagde jeg og kikkede ned af min piamas.
"Har du aldrig set en pige med en panda piamas??" Sagde jeg.
Han grinte lidt.
"Øhhh, Nej!"
I det samme kom der en dreng ud af busken. Og jeg kom måske til at skrige lidt. Men Hallo! Man er syg i hovedet vis man gør det ved en pige!
"Hey, rolig nu Prinsesse!" Sagde han og lavede Elevator-Blikket, og grinte.
"Seri? Hvad er der med min piamas??" Sagde jeg.
De kikkede på min panda piamas og grinte lidt.
"Så glem det, Jeg går..." Sagde jeg og gik om til hovede døren. Der jeg blev overfaldt. Jeg så det var Cody, og drengen. Jeg var sikker på at de kendte hinanden. Cody var ham der overfaldt mig, han holdte mig for munden og gjorde tegn til at jeg skulle være stille. Jeg kunne høre fortrin ned af vores varenda. Det var støvler. Der lød også som om der var nogle kæder på. Vi gemte os i hækken. Cody's ven holdte vagt.
"Han er væk.." Sagde Cody's ven og kikkede på Cody også på mig.
"Hvem?" Hviskede jeg.
"Det er ligemeget kom!" Sagde Cody og tog min hånd og vi gik ud af busken.
Vi gik han mod skoven, der var i min baghave.
Mørket var kuld sort. Jeg klemte stille Cody's hånd, mens jeg fuldte med.Vi nåde til et lille hud ude i skoven. Var var ingen vej ned til den. Kun træer hele vejen rundt om den. Vi gik ind og Cody's ven tændte lyset i gangen. Det lindede et normalt hus... "Kom." Sagde Cody og trak mig med op af nogle trapper. Vi gik ind på et værelse. "Du må nok hellere få noget søvn..," sagde han. Jeg nikkede stille. Han skulle lige til at går. "Cody?" Sagde jeg.
"Jarh?" Smilte han.
"Vil du ikke nok blive?" Sagde jeg og rystede. Jeg var mega bange for mørke. Han kikkede lidt på mig og så jeg rystede. "Du er bange for mørke..." Mumlede han. Han stod i dør åbningen.
Jeg nikkede og kikkede ned på mind sokker. Han kom ind og lukkede døren efter sig. Han gik over og satte sig i sengen. Med mig lige i hælene. Jeg krøb ind til ham.
"Mørket er ikke farligt.." Viskede han, og nussede min arm.
~<>~<>~<>~<>~Hejsa Allesammen. Tak fordi i læste med! Håber i vil gå et stem og en lille sød kommentar så er i søde!❤️
YOU ARE READING
The Girl on Fire.
ParanormalDenne historie handler om Susanna, og Jack. De var barndoms venner. Ikke kun venner mere... De var bedste venner. Indtil en dag hvor de snakkede i telefon sammen. Jack hade glemt at ligge på efter de hade sagt farvel. Susanna hørte en dreng's stemme...