Kapitel 2.

149 6 0
                                    

>>> Nu <<<

Der er gået hele 10 år siden jeg sidst talte med ham. (Selv om han hele tiden prøver og sige undskyld.) Nu er han skolen's hotteste dreng. Alle piger savler over ham. Selv skolen's diva der har været i seng med næsten alle fyre er hans kæreste. Hun har en dag været sammen med min Twilinge bror. Der de var sammen. Ja hun var ham utro!
Men hvorfor bekymre jeg mig om det? Han er en nar, og han var fortjent det!

Jeg vågnede klokken var 4:30. Jeg sukkede og kikkede ud af vinduet ud til min altan. På den anden side hade Jack værelse. Jeg så ham stå i bare Mave, med ryggen til. Shit hvor var han Hot! Nej! Jeg rullede gardinerne for og gik ind på mit badværelse og tog et bad. Jeg gik ud og han til mit skab. Tog et par sorte bukser på, en en hvid skjorte. Jeg satte mit hår op i en hestehale, og gik neden under. Min mor var taget på arbejde. Så jeg tog min idræt's taske og pakkede mit fodbold tøj, sko, og hansker, samt et håndklæde en deo, og en børste.
Jeg lukkede tasken og gik ind i køkkenet. Tog min vanddunk fyldte den op. Tog min madpakke fra køleskabet og lagde det i tasken. Jeg tog et æble til morgen mad. Der jeg kom i tanke om jeg hade glemt min mobil. Jeg løb op og hentede den. Der jeg så jeg hade foget en SMS. Det var ikke et nummer jeg kende.
Der stod:
'Morrh! Hvornår kommer du hjem Idag?'
Jeg skrev tilbage:
'Er ret sikker på at jeg ikke er din mor. ((: '
Jeg lukkede den og løb ned igen.tog min jakke og Nike sko på. Tog min idrætstaske og taske og mit skate bord. Og kørte på det hen til skolen.

The Girl on Fire.Where stories live. Discover now