Kapitel 5.

124 7 2
                                    

Jeg lagde i sengen. Prøvede pg sove, men kunne ikke. Tankerne om Cody fløj rundt i mit hovede, han var ikke her hjemme og lave opgaven med os. Det var mørkt helt mørkt. Det regnede, og lynede. Jeg vente og drejede mig for at kunne sove. Mit tag vindue stod lidt åben. Så det dryppede ned. Jeg bøvlede med at finde min natlampes knap. Endelig fandt jeg den! Jeg tog en stol og staldet mig på den, men jeg kunne stadig ikke nå. Så jeg staldet mig på tær. Jeg. Kunne ikke holde balancen, så jeg faldt.... Jeg ventede på at faldet til jorden. Men det skete ikke. Jeg åbnede øjnene og så op i Cody's brune øjne. Han greb mig! Men hvad laver han her midt om natten. Mit andet vindue stod piv åben. Han må hade kommet ind af den.
"Er du okay?" Viskede ham.
"Hvad FUCK laver du her midt om nat-" råbte jeg men blev stoppede af at Cody satte sin hånd om min mund.
"Jeg har noget du skal se..." Sagde han, og gik over til vinduet med mig i hånden.
Han hoppede op på vindues kammen.
"Nej nej! Aldrig i livet!" Sagde jeg der han hjalp mig op i tydning om at vi skulle hoppe ud.
"Bare rolig, stol på mig." Sagde han.
Jeg tøvede. Men inden jeg nåde og svarede hoppede han ud mig hans hånd i min så jeg også faldt ud.

The Girl on Fire.Where stories live. Discover now