Kapitel 7.

91 4 0
                                    

Jeg vågnede, som jeg plejede. Men alt var ikke som det plejede. Jeg lagde ved Cody's side. Jeg kikkede mig omkring og så en pige sidde i et hjørne og kikke på os. Han smilte. Og gjorde tegn til jeg skulle være stille. Også kikkede hun på Cody. Jeg smilte. Hun tog en spand og kom nærmere. Hun gjorde tegn til jeg skulle rygge mig. Det gjorde jeg. Også kastede hun spandens indhold (tang og vand) ud over ham, så han vågnede.
"Fu@k dig Gabi!" Skreg han. Og vi var ved og dø af grin. Han kikkede på mig.
"Du har noget der!" Sagde jeg og tog et stykke tang væk fra hans hovede.
"Der er morgenmad." Sagde hun og forlod rummet.
Cody rigste sig fra den våde seng. "Hvem var det?" Sagde jeg og kikkede på ham.
"Min lillesøster Gabriella." Sagde han og tog noget tang væk fra Sit hår. Jeg grinte lidt og kom i tanke om min mor. "Jeg må hjem min mor ved ikke hvor jeg er!" Sagde jeg og løb ned af trapperne og ud af døren. Ned af gaden. I bare nattøj, og ingen sko. Jeg nåde mit hus og døren stod åben. Jeg løb ind i huset. "Mor!" Råbte jeg og løb ind i stuen. Jeg blev mere nevøs for hvert rum hun ikke var i. Hun var der ikke, jeg gennemsøgte hele huset. Men hun var ikke til at se. Jeg gik i panik. Jeg løb op på mit værelse og tog min mobil der stadig var i opladeren. Og ringede til Cody.

(C-Cody. L-Liv.)

C-Hallo?
L-Hvem var det vi gemte os i hækken for igår?
C-Liv? Hvorfor gik du?
L-Svar mig!
C-En mand ved navn The Black. Men hvorfor?
L-lige meget hvem det er han han min mor...
C-Bliv hvor du er jeg kommer!

Han lagde på uden jeg svarede eller noget. Jeg kikkede ud af vinduet ud med skoven. Jeg vendte mig om og så tre mænd med underlige masker. Og den enes hånd var næsten en kæmpe nål. De trak vejret underligt. Jeg stod og rystede der den ene pludselig nærmede sig mig. Jeg ville løbe men jeg kunne ikke. Den tog sin nål op mod min hals og stak den igennem. Jeg kunne ikke får luft. Og faldt ned på mine knæ. Jeg holdte min hånd om min hals. Og prøvede og få luft men det hjalp ikke. Det forsvant som en kæmpe sort røgsky. Jeg faldt mod jorden og ikke kunne få luft. "Liv!" Råbte Cody og løb han til mig. Det var det sidste jeg så, før alt blev sort.

The Girl on Fire.Where stories live. Discover now