bölüm 1

99 11 6
                                    

Merhaba ben Temmuz 19 yaşındayım. Bir süredir Almanya 'daydım bir anda aklıma esen rüzgarla Türkiye'ye dönme kararı aldım.kararımı babama bildirdim babam bu fikre pek sıcak bakmadı.Cici annemin beni cok Sevdiğini kardeşlerimin benim yokluğumda çok üzüleceklerini falan söyledi ama ben karar vermiştim.Annemin yanına gidecektim.Babamla görüşmeyi bitirdikten sonra kaydımı Türkiye'ye aldırmak için okula gitmeliydim. Dolabımı açtım siyah bir jean ve ve kırmızı salaş bir tshort aldım onları giyip aynadan görüntüme baktım iyi bir kombindi makyaj yapmak için makyaj çantasını karıştırdım. Biraz rınel ve kırmızı ruj işimi görürdü. Makyajımı tamamladıktan sonra saçlarımı açık  bırakmaya karar verdim kıvırcık havalı saçlarım vardı. Küçük sırt çantamı alıp arabama atlayıp okula  gittim. Okul müdürümüz Andre Mishel ile görüştüm bana bir belge verdi ve bu belgeyle istediğim okula kayıt yaptırabileceğimi söyledi. Eve döndüm vakit kaybetmek istemiyordum. Eşyalarımı topladım. Cici annem Rissa ve kardeşlerimle vedalaşıp havalanına geldim. Babam biketimi ayarlamıştı. Gece 12 'de Türkhava yolları uçağıyla istanbul'a vardı. Döneceğimden anneme bahsetmedim. Sürpriz yapmak istedim. Annemi arayıp nerde olduğunu öğrenmek için rehberden annemi buldum ve aradım. Telefon çalıyor ve çok geçmeden annem açıyor.
-Selam tatlım.
-Merhaba anne
'Nasılsın canım?
-Iyim anne evdeyim seni özledim ve sesini duymak istedim.
-Bende seni özledim canım.
-Sen nerdesin anne ?
-Evdeyim canım yorucu bir gündü dinlenmek istiyorum.
-Peki anne seni seviyorum.
-Bende seni canım iyi geceler
-Iyi geceler

Temmuz RüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin