Rüzgarın ağzından
Kadın milleti değil mi? Tüm ömürleri bekleterek gecer zaten sabahtan beri 50. Kez arayışım birine bile cevap vermiyor biraz daha bekleyip kapıya doğru yürüdüm artık öldü mü diye merak bile ettim.kapıdan girer girmez karşımda merdivenlerin başında gördüm onu. Her seferinde böyle farklı ve güzel görünmeyi nasıl başarıyor bu kız. Başladığım oyunun ilk adımı güzel bir oyun olacağı an itibariyle belli olmuş görünüyor.-Nerdesin sen ben sana demedimmi bekletilmekten hiç hoşlanmam diye?
-Ben bir kadınım ve sende bir erkeksin ,erkekler beklemek kadınlar da bekletmek için tasarlanmıştır.
Diyip bi kahkaha attı benden kendimi tutamayıp ona eşlik ettim. Bir anda bakışlarımı onun gözlerinde sabitledim tabi buda oyunun bir parçasıydı. Boynuna doğru eğilip kokusunu içime çektim. Kulağına dudaklarımı sabitleyip çok güzel göründüğünü söyledim. Onu cok etkilemiş olmalıyım ki karsimda yaprak gibi titriyordu.
Elinden tutup koluma girmesine yardımcı oldum birlikte kapıdan çıkıp arabaya doğru yürüdükTemmuzun ağzından;
Birlikte kapıdan çıkıp arabaya kadar beraber yürüdük hala çok heyecanlıydım içimdeki heyecanın sebebini bilmiyorum Rüzgarda ki öküz tatile çıkmış olsa gerek gayet beyefendi bir tavırla kapıyı açıp arabaya binmeme yardımcı oldu ben oturduktan sonra kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçti arabayı çalıştırıp parti yerine doğru sürdü yol boyunca tek bir şarkı dinledik oda Soner Sarikabadayi sadem bu gercekmiydi yani Rüzgar öküzü aşk şarkısı dinliyordu yok yok bunun içindeki öküz bu gece gerçekten uzak ülkelere dünya turuna çıkmış.Partinin olduğu yere geldik burası bir gece klubüydü kulub un ismi perra'ydı kapının önünde çok abartılı bir karşılaşmayla karşı karşıya kaldık tabi Rüzgar benim kadar yadırgamadı bu durumu karsılayanlar arasında okulda ki kızlardan bazılarıda vardı tabi en başta kendini belli eden sarışın güzel Selen beni baya dostane bir şekilde sarılarak karşıladı koluma girip beni içeriye götürdü. Rüzgarsa yanindakilerle sohbet ederek bizi arkadan takip etti. Bize ozel olarak ayrıldığı belli olan büyük masaya Rüzgarla yanyana gözü hep üzerimde ona emanet olduğum için böyle olabilir ama buda emanete fazla sahip çıkmak biraz tuhaf geliyor. Selen'in gözleri sürekli Rüzgar da aralarında birşeyler olabilir ya da Selen platonik bunu çok belli ediyor. Bir anda Rüzgar in elimi tutmasıyla irkildim.
-Iyi misin? Niye daldin bukadar?
-iyiyim. Biseyler düşünüyordum sadece.
-Seni arkadaşlarla tanıstırmamı ister misin?
-olabilir.
Hemen yanımda oturan kirli sakallı oldukça yakışıklı olan çocuğu işaret ederek ;
-Bu mert bizim okulda aynı bölümdeyiz yanımda görmüş olman lazım.
-Evet hatırladım
Mert bana elini uzattı;
-memnun oldum Temmuz du demi?-evet Temmuz. Bende memnun oldum
Karşılıklı gülümsemelerle konuşmayı bitirdik.
-Seleni biliyorsun zaten.
-evet
-Selenin yanındaki kız Eylül Mert'in sevgilisi ama şu ara araları biraz açık o yüzden ayrı oturuyorlar.
Deyip güldü bende güldüm şöyle baktığımda gerçekten çok yakışıyorlardı.
Birden rüzgarın ağzını aramak amacıyla şu soruyu sordum;-o zaman sende Selen le sevgilisin demi dörtlü grup olduğunuza göre.
Rüzgar alay eder gibi kahkaha atarak
-saçmalama kızım Selen le biz sadece arkadaşız bundan ötesi yok!!
Birden icimde bir coşku olmaya .başladı ama o an gözüm selene kaydı bizi dinliyor olacak ki suratı baya düştü duyduklarından hayal kırıklığına uğramış gibi aniden masadan kalkıp kimseye bişey demeden çıkışa doğru yöneldi. Mert ve Eylül aynı anda ayağa kalkıp arkasından selen diye seslendiler
Ama yüksek müzik nedeniyle Selen duymadı. Ben zaten fark etmiştim selen Rüzgar a pilatonik.
Rüzgar sa hic istifini bozmadı hatta;-Oturun Selen işte aklına ne gelmiştir onun bozmayın şu ortamı dedi.
-Merak edip Rüzgar a kimin doğum günü olduğunu sordum. Selen gittiğine göre ya Mert in ya da Eylül ün doğum günüydü.
Fakat ne yazıkki ortada bir doğum günü yok Rüzgar öküzü beni kandırmış o öküz hiç gitmemiş ki yıllık izin kullanamazmış çünkü iş vereni buna asla müsade yetmezmiş.-Aman Temmuz doğum günü değil eğlenmeye gidiyoruz desem gelecek miydin?
-Bana altarnatif sundun mu acaba burayada yaka paça getirdin diye çıkıştım.
Bir anda tek el harekeriyle belimi kavrayıp kendine doğru çekti yüzünü boynuma gömdü ve boğuk çıkan sesiyle" senle olmak güzel benle kal istiyorum"dedi tüm bedenim kasılmış sanki tüm vücudum da karıncalar yürüyüşe çıkmış gibi hissettim. Kendimi geriye çekmek için bir hamle yaptım ama karşımdaki rakip baya usta ve güçlüydü yerimden bile kımıldayamadım gece bitene kadar biz Rüzgar la öyle kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temmuz Rüzgarı
RandomIdaa ile başlayan bir aşk sonradan tutkulu bir aşka dönüşüyor ve idaa uzerine kurulan hic bir temel sağlam durmuyor....