Sabah aşağıdan gelen kahkaha sesleriyle uyandım. Önce duşa girdim. Sıcak bir banyo sefasından vazgeçmek biraz zor oldu. Banyodan çıkıp dolabımın kapağını açtım. Annem kıyafetlerimi çoktan yerleştirmişti. Pembe beyaz puantiyeli diz kapağımın üstüne gelen kalın askılı elbisemi elime aldım ve hemen üzerime geçirdim. Saçlarımı kurutup açık bıraktım. Merdivenlerden aşağıya indikçe sesler artıyordu. Annem beni merdivenlerde farketti ve hemen yanına çağırdı. Bütün dikkatler benim üzerimdeydi. Yavaş ve emin adınlarla abnemin yanına gittim.
-Ecet hanımlar bu benim kızım Temmuz.
Hepsi bir ağızdan
-Merhaba Temmuzcum dediler. Bense gülümseyip kafa sallamakla yetindim. Annem tanıtmaya başladı.
Başta duran sarışın hanım yan komşumuz Rüzgar denilen öküzün annesi Dilek Hanım oğluna nazaran çok tatlı bir kişiliğe sahip oldukça güler yüzlüydü.
Onun yanındaki koltukta oturan hanım annemin iş arkadaşı Sevda Hanım
Hemen onun yanında oturan hanımsa Hatice Hanım o da diğer yan villada oturan komşumuzmuş. Hatice Hanımın benimle aynı yaşta bir tane kızı varmış. En kısa zamanda benimle tanıştırmak istiyormuş.
-Memnun oldum hanimlar diyerek annemi mutfağa çağırdım.
-Anne okul kaydımı yaptırmam gerek. Buraya en yakın okul olsun istiyorum
-Bu konuyu senin yerine ben hallettim canım. Ben sabah Dilek teyzenle konuştum seni Rüzgarın okuluna kaydettireceğim.
-Asla ben o öküzle aynı okula gitmem!
Istemiyorum dememe rağmen annem hiç itiraz kabul etmedi. Mecburen o salakla aynı okula gitmek zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temmuz Rüzgarı
RandomIdaa ile başlayan bir aşk sonradan tutkulu bir aşka dönüşüyor ve idaa uzerine kurulan hic bir temel sağlam durmuyor....