Witam!
Pragnę Was poinformować o premierze mojego nowego FF, związane z 5 seconds of summer :) Również będzie to FF związane ze zjawiskami paranolmalnymi, fantastycznymi, bo to moja ulubiona dziedzina ahahahaOpis:
Katherine Palver - 18 letnia championka z brakiem uczuć, wrodzoną samokrytyką, przesadnym realizmem i pozornym brakiem kultury do wyborowego towarzystwa. Zawsze na szczycie piramidy społecznej. Do niegdyś dobra uczennica, imprezowiczka. Wszystko się zmienia z chwilą przyjęcia do jednej z najlepszych szkół. Po przybyciu poznaje grupę swoich przyszłych przyjaciół, którzy w dość nietypowy sposób gospodarują czasem pomiędzy zajęciami.
Luke - arogancki blondyn o zawyżonym ego, typowy kobieciarz, dość odwróci życie Kath, niszcząc jakąś część jej przeszłości i przyszłości, ale czy na pewno?
Ashton - miły, kochany i opiekuńczy piwnooki szatyn, z poczuciem humoru, nieziemskim wyglądem, od początku uczestniczący w życiu Kathy , pokaże jej razem z Michaelem oraz Calumem drugie dno zaistniałego świata.
Czy Katherina się w nim odnajdzie?
Czy zażegna demony przeszłości prześladujące ją na każdym kroku?
Czy okaże się, że zazwyczaj nieczuli rodzice skrywają tajemnicę przez którą może się rozpaść jej świat?
To opowiadanie przygotowywałam już od połowy sierpnia, cierpliwie czekając na odpowiedni moment na premierę. No więc w końcu nastał ten magiczny czas.
Ogółem to pomysł na to FF zrodził się znienacka, niedługo po pomyśle ZPK.
ZPK zaczęłam pisać około czerwca, a ideę RND dopracowywałam od lipca, pisząc dopiero od sierpnia.
Wkładam w moją robotę dużo serca, licząc, że przyjmie się i spodoba :)
Z każdym FF staram się coś poprawiać - pod względem stylu pisania, czy elementów tekstu.Dodawanie nowych rozdziałów:
czw-piątek : Zdążyć przed końcem
sobota: Raj nieżywych duszLiczę, że Wam się spodoba, buziakii <3
ZAPRASZAM DO CZYTANIA >>>>
🔸🔹sexwithsharman69🔸🔹
CZYTASZ
ZDĄŻYĆ PRZED KOŃCEM ||isaac lahey
FanfictionMelanie po ponownym przybyciu do swojego rodzinnego Beacon Hills nie przypuszczała, że tak wszystko się odmieniło. W mieście zaczęły pojawiać się byty nadprzyrodzone, do których jak się okaże Melanie może należeć. Każdy problem wraca do niej ze zdwo...