Kilka słów od autorki

595 9 0
                                    

Witam Was, moi drodzy czytelnicy :)

Ehh, no więc tak, mam dla Was parę informacji.

Jak widać w Epilogu, jest to koniec Części I

Jednak, czy będę kontynuować losy Melanie Varis?

Nie jestem pewna, miałam pomysły, zrobiłam okładki, wszystko rozplanowałam, jednak... Wena. Nie cierpię pisania opowiadań na siłę, i nie chcę dawać Wam byle czego, dlatego mam wiele do życzenia co do ostatnich paru/nastu ostatnich rozdziałów, bo nie są takie jakie chciałabym by były. Bardziej skupiłam się na moim drugim opowiadaniu, Raju Nieżywych Dusz, do którego z resztą z całego serduszka zapraszam.

Zaczęłam pisać inne opowiadania, które są o niebo lepsze na wartości i jakości. A czy to nie jest lepsze? Przerwać, poczekać aż wena i chęć wróci, niż napisać na odpierdziel parę rozdziałów, które będą okropnie słabe w jakości?

Myślę, że nie.

Dlatego na jakiś czas pozostawiam losy Isaaca, Melanie i reszty paczki pod znakiem zapytania, jednak za żadne skarby nie usunę tego opowiadania, bo jest ono moim pierwszym, które zdobyłam się na odwagę dodać publicznie. Sentyment jednak jest :)

Nie żałuję żadnej nocy, podczas której zastąpiłam sen pisaniem dla Was rozdziałów.
Jednak tak jak kończy się Teen Wolf (już zbiera mi się na płacz) muszą skończyć się wątki Naszych bohaterów.

Nie będę Wam dawać pustych obietnic, że dodam następne części, jednakże, jeżeli się zdecyduję nie pisać dalej, to po jakimś czasie dodam Wam długie wyjaśnienie wszystkich przyszłych wątków, które zgromadziłam aby kiedyś przekształcić w wątki książek.

Obiecuje jedynie, że nie zostawię Was na zawsze bez wyjaśnień, bo muszę przyznać, że są dość niekonwencjonalne :)

Także, dziękuję za przeczytanie tych kilku słów ode mnie, do zobaczenia w przyszłości,

A TERAZ

Zapraszam Was do innych mych opowiadań, które znajdują się na moim profilu, min. Raju Nieżywych Dusz, w które ostatnie czasy wkładam całe pokłady energii i pomysłów, i również, do jeszcze nieopublikowanego opowiadania, które niebawem również dodam.

Dziękuję za każde wyświetlenie, komentarz, gwiazdkę i pozytywne odebranie tego ff

Kocham Was najmocniej

Buziaki

Wasza

Sxx

Sxx

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
ZDĄŻYĆ PRZED KOŃCEM ||isaac laheyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz