✅ 2.BÖLÜM ✅

634 43 21
                                    

GÜNEŞDEN
Üniversitenin ilk günüydü
Çok heycanlıydım. Çünkü istediğim tıp fakültesini kazanmıştım. Esma ile kocaman bahçesi olan üniversiteye giriş yaptık.
Sınıflarımızı aramaya başladık. Esma kendi ilahiyat sınıfına gitti. Bende kendi sınıfımı fazla aramadan bulmuştum, içerde fazla kişi yoktu, en arka sıralardan birine oturdum.Dersin başlamasına biraz daha vardı. Bende ders başlayana kadar çantamdan kitabımı çıkartıp okuyordum. Ta ki birinin yanıma oturmasıyla kafamı o tarafa çevirdim.

-Selamün Aleyküm acaba yanında oturabilir miyim ?

-Ve Aleyküm Selam tabiki otura bilirsin.

-Bu arada ben Duygu

-Memnun oldum Duygu ben de Güneş

-Bende memnun oldum canım

Bu kısa konuşmanın ardından hoca girdi ve ilk derse başladık.

İlk ders bitmiş ve ikinci dersin boş olması hasebiyle Duyguyla birlikte kantine gittik. O sırada telofonuma mesaj geldi. Mesaj Esma dandı. Dersi bitmiş ve benim nerede olduğumu soruyor. Bende kantin de olduğumu söyledim. Beş dakika sonra gelmişti. Önce Duyguyla Esmayı tanıştırdım. Sonra ne istediklerini sorup kantin sırasına girdim. Üç tane sıcak çikolata alıp arkamı dönmemle bal rengi gözleri görmem bir oldu. Bu sahilde yanlışlıkla çarptığım kişiydi.
Kendimi toparlayıp kızların yanına gittim.
▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪
DENİZDEN

-Feyza !
Diye bağırdım beni bekleten sevgili kardeşim Feyzaya
-Geliyorum

Dedi bağırarak

-Hee beş dakika önce de geliyordun.

Evet merdivenlerden ayak sesleri geldiğine göre aşağı iniyordu.

-Geldim işte çatladın mı abi

Dedi merdivenlerden
inerken

-Çok konuşmada yürü hadi

Dedim elimle çabuk ol işareti yaparak.

En sonunda evden çıkmıştık. Bugün abi kardeş günü yapacağız. Yani bütün gün beraber vakit geçirecektik.
Önce AVM ye gittik. Düşünün ben Deniz Özcan bir kızla birlikte alışveriş yapıyor. Hele ki o kız benim saatlerce alışverişten çıkmayan kız kardeşim olunca tabiki insanı haliyle tedirgin ediyor.

◻◼◻◼◻◼◻◼◻◼◻◼◻◼◻◼◻◼◻◼◻◼◻
3 Saat Sonra

Ayağıma kara sular indi
Üç saat boyunca benim akıllı kardeşim alışveriş yapmış ve arkasından beni de sürüklemişti.

-Feyza sahilin oradaki lokantaya gidelim hem dinlenmiş oluruz hem de ben çok acıktım yemek yeriz.

-Tamam abicim benimde canım çıktı.

Alışveriş merkezinden çıkıp arabayı sahile doğru sürdüm.
Gelmiştik önden ben arkadan Feyza geliyordu. Bende arkama bakıp çabuk ol işareti yapıp tekrar önüme dönmemle cılız bir bedenin bana çarpmasıyla yere düşmesi bir olmuştu. Kalkması için elimi uzattım fakat tutmadı. Ben anladım böyle kapalı insanlar çok muhafazakar oldukları için erkeklerle konuşmuyorlarmış neymiş haram mış. Çok saçma !

Neyse kendi kalkmaya çalıştı. Çalıştı diyorum çünkü kalkmasıyla tekrar düşmesi bir oldu. Bunu anlayan zeki kardeşim kızı kaldırdı. Sonra buraya doğru gelen üç tane kapalı kızlar kızın koluna girip tam gidiyorlardı ki ben neyime güvenip konuştuysam.

-Özür dilerim seni görmedim
dedim
Oda bana bakmadan
-Önemli değil
Dedi az çıkan sesiyle...
◼◻◻◻◼◻◻◼◻◻◼◻◻◼◻◻◼◻◻◼◻◻
GÜNEŞDEN
Ders bitti bende eşyalarımı toplayıp dışarıya çıktım. Koridordan tam dönüyordum ki birine çarptım. Elimdeki şeyler bütün yere düştü

SULTANIM(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin