{Blood path}

17 1 0
                                    

Всички се качиха в джипове и камиони. Въоръжени до зъби. Руки, Теки, Неро и Кира бяха в един камион.
-Ой, Кира-измрънка Теки -ти си наясно как се използва -повдигна снайпера си- това?
-Да, Теки-Сан.
-Хубаво. Това няма да е единично убийство. Ще си имаш работа с 10/20 или 30 ъбнормала. Бъди готова.-изрече думите си, гледайки през затъмнения прозорец на камиона. Неро постави ръката си върху тази на Кира и я стисна. Объркано, тя погледна зачервеното лице на Неро.
Преди да слязат от камиона Теки и Руки си направиха нещо като поздрав/ритуал за добър късмет. В общи линии.. Това винаги действаше.

Още със слизането бяха посрещнати от ъбнормали. Всички стреляха и навсякъде се чуваха писъци от ужас и паника. Бройката на ранените ъбнормали бе същата като тези в отбора.

Неро и Кира тичаха някъде където да се прикрият и изведнъж се чу лек, бърз изстрел на десет часът от сградата до тях. След изстрела веднага се забеляза малък, сребрист куршум предназначен специално за убиване на ъбнормали.

 След изстрела веднага се забеляза малък, сребрист куршум предназначен специално за убиване на ъбнормали

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Куршумът се заби право в главата на Кира и тя се сгромоляса в краката на Неро. Тя хвърли оръжието си и клекна до Кира. Повдигна тялото ѝ и седна. По лицето на Кира, закапаха сълзите на Неро. Тя стискаше толкова бързо омъртвеното ѝ тяло, крещейки.
Битката бе към края си. Ъбнормалите бяха избити в този квартал. Някои от отбора не се завърнаха. Сред тях бе Кира.

В знак на траур, отборът се беше събрал и почиташе паметта на загубените си познати и приятели. Чуваше се хрипане и изричане на леки думи. Теки и Руки излязоха от залата, съкрушени. След време Неро излезе и чу името на Кира в разговора на Теки и Руки.
-Застрелях Кира. Куршумът мина точно през черепът ѝ. Шансът да е оцеля е нулев-

 Шансът да е оцеля е нулев-

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

обяви Теки. Руки прехапа устни и каза:
-Тя бе просто.. Тя не беше виновна Теки.. Тя не беше виновна, че е ъбнормал.-изхълца Руки. Иззад стената изкочи Неро, хванала се за устата. Лицето ѝ бе толкова червено и сълзите ѝ се стичаха по него.
-Ти.. Ти уби Кира?!
-Не, Неро! Ние про..-изхълца Руки.
-Да. Аз я убих.
-Защо го направи?! Толкова ли не можеше да понасяш бедното момиче? Толкова ли не можеше да преглътнеш факта, че тя всъщност е невинна? Тя бе принудена да убива за да изкарва преханата си! Ямуру я е превърнал в ъбнормал! Ямуру е виновен! Не тя!-крещеше Неро.

Теки погледна встрани и прехапа устни.

Flesh 肉Donde viven las historias. Descúbrelo ahora