| First Blood |

74 1 0
                                    

-Кира?-прошепна Зейк. Кира го погледна с черните си очи, наподобяващи две бездънни ями. Зейк понечи да свали тениската на Кира, но тя се отдръпна назад и хвана ръцете му. Усмихна се леко и развърза вратовръзката от вратът му. Зейк я следеше със зелените си очи, а тя мина зад него и завърза ръцете му.
-Зейк, ще ти изключа осветлението.-и се усмихна. Кира започна да разкопчава копчетата на сивата му ученическа униформа. Зейк я гледаше и си мислеше, че знае какво следва. Тя се усмихваше през цялото време. Хвана Зейк за раменете и го изблъска върху леглото. Седна върху него и взе черно парче плат и го върза през очите.

 Седна върху него и взе черно парче плат и го върза през очите

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Хаха, откачалке такава!-ухили се Зейк. Изведнъж Кира се раздвижи и Зейк мислеше, че тя се съблича. В следващият момент тишината бе пронизана от плашещ вик. Също както и Зейк бе пронизан жестоко в сърцето.
-Прав си наистина съм откачалка!-изхили се Кира. Прободе го на още няколко места с което виковете му намаляха с пулсът му и дишането. Кира омъртви Зейк. Сега оставаше да се измъкне преди някой да я види. Прибра ножовете си в раницата и открадна ключовете от бюрото на Зейк. Изми ръцете си преди кръвта да беше засъхнала и оставила петна върху кожата ѝ. Изчисти се и избяга през вратата. "Ключовете ще ми трябват, ако техните заподозрат нещо да убия и тях.. Да ще.. Хвана следващият влак. Защо винаги трябва да има толкова хора, мразя хора..." започна да си мисли Кира, докато бягаше яростно през тълпата. От някъде се чу изтрел което я накара да бяга още по-бързо. Тълпата се разбунтува когато видяха ранения човек и вниманието им се наложи на него. Кира стигна до метрото. Влакът тъкмо беше спрял и пътници се качваха. "Шефът ще е доволен ли? Дали преследваха мен.. Аз.. съм просто тийнейджърка няма как да ме простр.. но.. аз работя за Ямуру. Всеки умира при него. В какво се забърках? Това дали е живота.." и мислите ѝ спряха когато жена с черно облекло влезе с тълпата. Това което всъщност направи впечатление на Кира бе оръжието под палтото. Тя имаше доста набито око. "Ето я. Ще ме проследи. Трябва да се измъкна. Знае че съм убила Зейк." и започна да обмисля евентуални начини да се измъкне. Първият бе да отиде в другиат край на влака но жената я гледаше зорко. Макар и да бе прекрила лицето си, Кира знаеше че я следи. Но дали наистина я следеше? Вторият начин бе да пропълзи отново до другият край на влака. Третият бе Кира да се слее с тълпата когато слизат от влака и да клекне. Така няма да се усети, че е слязла. "Да.. Ще сляза и.." и се чу друг изстрел чийто куршум мина през стъклото на влака. Това идваше от спирката. Имаше ранен който бе близо до Кира. Хората се струпаха и Кира не бе сигурна дали да се измъкне или да остане неподвижна. "Мамка му. Двама са. Чакат ли ме? Мен? Мм... ще остана тук... Не е безопасно.. Не знам какво да правя. Хората не слизат, а онзи ме чака отпред. Хм.. ами.. този вътре?.. Тя.. Къде е?" започна да оглежда тълпата. Стигна се до заключението, че се е изнизала. Кира отиде до другият край на влака където хората само наблюдаваха какво се е случва. Тя се настани и се загледа в затварящите врати и бягащата тълпа. Виновника или се бе измъкнал или бе влязъл във влака. Мястото на Кира бе в ъгъла на седалките и бе закрита от хората. Почти не са виждаше. Телефонът и извибрира заради съобщението "Ще те намеря и убия, Кира.". Човекът който изпраща писмото е от номера на Зейк. Кира разбра, че са я пипнали и по-рано. Отвори раницата си от която извади пистолет който сложи под полата си. Направи знак на човека до нея да си мълчи, когато в очите му се изписа страх. Огледа внимателно тълпата. Един дребен, набит човек я гледаше на 9 часът. Кира се доближи до момчето до нея, което бе наплашила.
-Залегни когато ти направя този знак с пръсти.-и му посочи знак за мир. Момчето кимна с глава.

Кира не отделяше очи от дребния

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Кира не отделяше очи от дребния. Той стоеше точно на вратата което пречеше на Кира да излезе. Спирайки на определената спирка в метрото Кира показа двата пръста на младежа до нея, извади рязко пистолета изпод задницата си и застреля набития. Изтича извън метрото където всъщност никой не я чакаше. Хвана първото видяно такси и допря пистолета в черепа на таксиджията.
-Няма да те застрелям ако ми дадеш да карам. Няма да крада колата ти просто си разменяме местата и ти завързвам очите след което си свободен. Ясно?-израпира бързо Кира и последва съгласие. Подаде парцала с който шофьора бе предназначен да прикрие очите си и даде пълна газ на таксито. Премина най-бедните квартали на Токйо и Кира плати тлъсто на бакшиша. Влезе в едно подземие където двама я поздравиха и придрожиха до стаята на Ямуру.

Flesh 肉Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang