Tek Bir Gece'lik aşkın başlangıcı 1 bölüm..
Seda büyük bir moda evi yaratmış çizimleri tasarımları ile Kore'de adı sayılır bir modacıydı..Güler yüzlü sevecen sıcak kanlı bir kızd,ı çalışanları adeta ona tapıyordu alçak gönüllü olması bunu sağlıyor du..
Seda ofisinde çalışırken sekreteri içeri girdi..
_Seda hanım Arzu hanım geldi ..
Seda:Öylemi hemen içeri gelsin bak şimdi ne zaman geldi bu..
Arzu içeri gelip...
Seda:Canım...
Arzu.Meleğim....
Sekreter dışarı çıkınca hemen yanında bulunan kıza..
_Geldi bayan mükemmel..
Diğer kız:Bu kadar etkileyici soğuk bir kadın görmedim..Seda hanım ile alakası yok ama Seda hanım onu çok seviyor..
_Hiç sorma suratsız şey!Yıllardır gelip gider ...(Sekreter arzu'nun taklidini yaparak) Seda hanıma geldiğimi söylermisin..
Diğer Kız:Bu denli kendini beğenmiş olmasının nedeni.. ülkenin en iyi sanatçıları onun yaptığı organizasyonları tercih ediyor olması olabilir bence
_Aman boşver yapsa ne olucak çok soğuk bir kadın...
...........
Dışarda bu dedikodular varken..
Seda:Aşkım nerdesin sen ya 2 gündür aradım bulamadım seni..
Arzu:İşte bende seni çok özledim ondan geldim ben çok açım hadi yemeğe götür beni:)
Seda:Benden zenginsin ama hala benden istiyorsun pis otlakçı..
......................
Yemekte...
Seda:Senin adına korkuyorum..
Arzu umursamadan yemek yiyor du..
Arzu:Neden canım..
Seda:Böylemiydin sen.. benim canım hep gülerdi parası olmayan iki yabancıydık bu ülkede şimdi paramız var ama sen hala gülmüyorsun..Çevren sana hayran olan insanlarla dolu..
Arzu bir an uzaklara daldı..dışarıya baktı elindeki çatalı masaya koydu Seda'nın elini tutup...
Arzu:Benim için üzülme..Çünkü benim iyi olmamın imkanı yok..
Seda:Neden benim birtanem sen böyle değilsin sadece güzel bir yüzün yok ki senin çok merhametli bir kalbin, güllen bir yüzün var bunu bir tek ben biliyorum...
Arzu:Sen bilsen yeter bana
Seda:Yetmez...ben hayat dolu olmanı istiyorum.. O günden sonra gülmedin aylarca ağladın kahrettin kendini ama geçti unutmalısın...4 koskaca yıl..
Arzu:4 koskaca yıl yaşadımmı sanıyorsun hergün öldüm o gece öldüm ben...Bana fahişe gibi davrana yıllarca aşık olduğum adam öldürdü beni..
Seda:Tamam susuyorum ..sana hatırlatmıyacağım..
Arzu:Hayır bırak anlatayım..
Arzu gözleri dolarak anılara dalmıştı..
''O kahrolası gün aşkıma yenik düştüğüm gün beni öldürdü...
2006.6. 16
Yıl sonu partisi...
Seda:Meleğim bu nasıl bir heyecan böyle...
Arzu:Seda'm kalbim yerine sığmıyor ona gelmiyorum dediğimde ''mecbursun ben geleceksem sende geleceksin'' ahh öleceğim..