.............////9 ////...............

460 17 0
                                    

''Aşk nedensiz sevmektir. Severken nefret etmektir. Dünyada cehennemi yaşamaktır''

Arzu'nun duygularına uyan bir cümleydi bu Ona aşık dı nedeni bile yok du 8 yıldır onu nedeni olmadan uzaktan seviyor du..Severken nefret ediyor du ..Mutlu olan bir yüzü olsa da o cennette olup cehennemi yaşayanlardan dı işte böyle bir andı dudaklarını başka bir dudağa haram kılan Arzu, gözlerini kapatıp sanki tüm bunlar yaşanmamış gibi içli bir aşkla dudaklarına dokunuyor du...Gözlerini açıp nefesi tükenince..

Arzu:Benden uzaklaşamazssın değil mi?

Jung Min gözlerine baktı ..

Jung Min: Neden bunu yaptın..

Arzu:İstediğim için..

Jung Min:Senin isteklerin sadece korkuyorum bu kararlı emin hallerin yüzünden acı çekiceğimi düşünüyorum..

Arzu ellerini boynuna doladı bu sefer masum bir öpücük yanağına kondurup..

''Tehlikeli sulardasın bunu bilmen güzel..Ama ben gitmeni istediğimde gidebilirsin''

Jung Min:Nasıl böyle tatlı, acı olabiliyorsun..

Arzu:Bunu bilmiyorum eski arkadaşıma aşık oluyorum belkide ondandır..

Jung Min:Aşk! Aşk mı dedin..

Arzu:Korkma bağlanmayacağım..

Jung Min: Neden benim fikrimi sormuyorsun belki bağlanmanı isteyeceğim..

Arzu'nun tam bu anda telefonu çaldı özür dileyerek açtı..

Arzu:Rainşşii!!Ne gerçekten mi peki akşam yanına gidiyorum lütfen sen üzülme..

Arzu Telefonu kapatınca yüzüne bakan Park Jung Min'e

Arzu:Bu meraklı gözlere hemen cevap vermeliyim sanırım..Arkadaşımın eşi, arkadaşım biraz rahatsızlanmış onu haber veriyor oraya gitmeliyim akşam..

Jung Min:Hımm!! Peki :)) Umarım önemli bir şey değildir..

Arzu:Hamile biraz sorunlu gebelik yaşıyor..

Jung Min:Öylemi..

Jung Min arabayı sürmeye başladı..

Jung Min: Bu arada tatlı Doğa ne yapıyor..

Arzu bir an ürkmüş Doğa konusu açıldığında tedirgin oluyor du ve aşkını gizleyebildiği yüzü Doğa denildiğinde açık veriyordu..

Jung Min.Arzu!

Arzu:Ah! doğa çok iyi yaramaz cadım bugünlerde piknik yapalım diye tutturdu çizgi filmlerde ne görüyorsa aynısını istiyor..

Jung Min:Öylemi çok tatlı çok zeki bir kız bayıldım o tatlı konuşmalarına Ajjusi demiyormu ölüyorum o sözüne:))

Arzu içinden..''Ajjusi mi sana Baba demeliydi..''

Jung Min: Hafta sonu Kore'de biten konserlerim için bir parti veriyorum sende gelmelisin..

Arzu:P rogramıma bakmalıyım.. Ahh şöyle bakma lütfen …

........................

Seda yüzünü temizleyen kibar Yoochun'un davranışlarına şaşırmış dı..

Yoochun:Ahh Sindrella yüzün pisken bile yinede güzelsin..acaba tüm prensesler böylemi''

Seda elinden peçeteyi alıp yüzünü silerken..

Seda:Benim adım seda efendim lütfen Sindrella değil..

Yoochun:Efendim! Sadece yoochun sindrella! Peki nereye gidiyorsun arabanmı bozuldu..

.............//// Tek Bir Gece ////...............Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin