.............////10////...............

452 16 0
                                    

Çaresizlik;Ne tutkulu bir hisdir değilmi insanın elini kolunu bağlar aşk, sevgili, dost,aile hiç fark etmez insanı yetersiz yapar ve mükemmel olmadığını her varlıkdan üstün tutulduğu halde yine de yetersiz bir varlık dır insan bunu anlatan en güçlü his çaresizlikdir..

Arzu karşısında gördüğü adamları görünce korkmuş du ama bozuntuya vermemiş di.. Arzu anlamış dı kimler olduğunu...

Bir kaç gün önce..Arzu asistanı ile ofisinde çalışırken..

Asistan:Arzu hanım..Şu adam tekrar aradı yeni çıkış yapacak olan şarkıcıya cast kurup sahne hazırlamamızı istiyorlar..

Arzu:Kaç kere söylemem gerekiyor o mafya kılıklı adamla çalışmayacağız..

Asistan:Arzu hanım defalarca anlattım ama sizin olmanızda ısrar ediyorlar..

Arzu :Red et..

(Şimdiki zaman)

Arzu:Patronunuza söyleyin onunla konuşacak birşeyim yok..

Adamlardan biri:Arzu hanım lütfen zor kullanmak zorunda kalmayalım birşey olmayacak..

Arzu bu keskin bakışlı adamları red edemezdi daha fazla en iyisi onlarla gitmekdi..Arzu gökdelen gibi yüksek bir binaya girdi en tepesindeki ofise girdiğinde etrafa göz gezdirdi nekadar ihtişamlı ve gösterişliyidi..Siyah takımlı adamlarala çevriliydi etrafı büyük bir kapıyı açtılar..Arzu şaşkınca etrfa bakarken büyük masada kendisini bekleyen bir adam gördü (Bae Young Joong'un kopyası o kadar yakışıklı xdd)

....................

Arzu:Neden buradayım..

Benim adım:İl jae ..''Neden buradasınız davetlerimi geri çevirdiğiniz için buradasınız umarım çocuklar canınızı yakmadı''

Arzu:Şuan kaçırldım mı?

_Hayır ..sadece misafirimsiniz iş konuşmak istiyorum..

Arzu:Lütfen beyefendi sizin önerdiğiniz işle ilgilenmiyorum..

_Neden paramı? Eğer paraysa üç katını ödeyeceğim..

Arzu:Sorun para değil sorun bu işi yapmak istememem..

_Ben yapmanızı istiyorum ve yapacaksınız..

Arzu:Beni boş yere alı koymayın ölsemde yapmam çünkü mafya adamları ile elini kana bulayan insanlarla asla iş yapmayı bırakın selam vermem..

_Yani bana ucube diyorsunuz..

Adam yerinden kalktı yanına yaklaşdı saçlarına bir parmağı ile dokunnunca arzu irkilip geri çekindi..

_Doğa'nın saçları da annesinin saçları gibi güzel..

Arzu bir an öfkelendi gözlerinin içine adeta kan birikmişti dişlerini sıkıp yumruklarını tuttu..

Arzu:Sakın..sakın kızımdan uzak durun, şuan aciz gördüğün kiş..i kızımın saçının teline zarar getirilirse o zaman son nefesimi vermeden son soluğumu senin yanında o pis gırtlağına yapışarak veririm..söyledğin işi yapmayacağım..

Bu mafya kılıklı adam ilkkez biri tarafından hemde bir kadın tarafından tehdit edilmiş di ..Arzu yüzüne öfke ile bakıp orayı terk etti..yol boyunca aklında kızı vardı korkmuş du aslında''Ya ona birşey olursa ya birşey olursa'' diye söylenerek evine gitti..

....................

Seda çok üzgündü ne yapabilir di acı çekmeyi kendi kabullenmiş di bu üzgün anında Yoochun'nun araması talihmi talihsizlikmi bilinmez Seda'nın tepkisi ile karşılaşmışdı hem bu tepki ağlamaklı bir tepkiydi..

.............//// Tek Bir Gece ////...............Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin