.............////15 ////...............

409 17 0
                                    

YAZAN:KORE AŞIĞI

YAYINLAYAN: EUN KYUNG SON Canlarım lütfen okuyup, beğeniye tıklayıp, ardından da yorum yapmanız. bunu sadece bu hikaye için değil sayfadaki tüm hikayeler için söylüyorum. çünkü yazarlar sizlerin yorumlarından ilham alıyorlar unutmayin sakin¨~Kyungson~¨

http://www.youtube.com/watch?v=bhrWYIoy9vk

Çaresizdim..çaresiz hep bu sözü şarkılarda bilirdim şimdi her yanım çaresizlik kuşatılmışlık..Herşey bambaşka olabilirdi..Keşkeli cümlelerimin yerine İyiki kelimesini koyar hayatımın ne kadar şahane olduğunu gösterirdim..Şimdi her bir yandan kuşatıldım rabbime tek bir sözüm var şimdi ^^Ne yapacağım şimdi^^....

Arzu telefondaki sesin söylediklerine yüzü bembeyaz kesilmişti..

Arzu:Kimsin ne saçmalıyorsun..

_Beni tanımadın mı? Aişş bu kadar çabuk unutulacak ne sesim var nede görüntüm..

Arzu:Sen! Ne istiyorsun ..

İl jae:Konuşmak..Yoksa..

Arzu:Beni tehdit etmenin işe yaramayacağını hale anlamadın sanırım..Peki akşam geleceğim..

Arzu korktuğunu belli etmese de yüzü bembeyazdı..''Ne yapacağım şimdi ya öğrenirse.Kızım..''

Jung Min bir an onun düşünceli yüzünü görünce..

Jung Min:Doğacım sen bekle hemen geliyorum..

Jung Min yanına geldi..

Jung Min:Ne oldu Arzu..

Arzu:Hıh! ne dedin..

Jung Min.Neyin var diyorum ne oluyor arayan kimdi..

Arzu:Yo-yok hayır ben gayet iyiyim biraz kolum ağrıyor..Arayan iş için aramış önemsiz...

Jung Min yüzüne dokundu...

Jung Min: Eğer bir sıkıntın varsa söylemelisin..

Arzu:(Gözlerini kaçırdı) Ha-hayır gerçekten önemsiz..

Jung Min:Sakın senin için endişeleneceğim bir duruma girme..

Arzu zoraki bir gülümseme ile ''Ahh alemsin hadi bak Doğa seni gözüyle yiyecek.''

Jung Min.Peki..Doğa tatlım geliyorum...

..................................

Akşam..

Jung Min arabayı sürüyor du doğa arka koltuk da uyuya kalmıştı.. Eve geldiklerinde jung min onu yatağına götürdü..

Jung Min:Uyumuş küçük prenses..

Arzu.Evet uyudu o kadar top oynadı ki kız olmasına rağmen bu futbol merakı endişelendiriyor beni)

Jung Min:Ahh onunla uğraşma çok tatlı..

Arzu onu arabasına kadar eşlik ederken..

Arzu.Bugün onu çok mutlu ettin..Tıpkı ..

Jung Min:Tıpkı babası gibi mi?

Arzu:Ben hayır şey..arkadaş gibi..

Jung Min:Aigoo neden çekiniyorsun çocukları severim hemde bunun gibi tatlı bir şeyi çok akıllı..Ama kaderi için üzülüyorum..

Arzu başını kaldırdı yüzüne baktı..

Arzu:Bende üzülüyorum kaderine..

Jung Min.Neyse ki sen onun için talihsin bende artık yanındayım..

.............//// Tek Bir Gece ////...............Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin