YAZAN:KORE AŞIĞI YAYINLAYAN: EUN KYUNG SON İşittim ki, benim için ağlıyormuşsun, Hala adım düşmüyormuş dudaklarından! Geçenlerde bir yolcudan beni sormuşsun, Metruk, ıssız bir manastır gibiymiş odan! Çamlıklarda tek başına geziyormuşsun, Gözyaşların anıyormuş eski günleri... Ümidini siyah ufuklarda yormuşsun, Sanmışsın ki, giden günler gelecek geri! Artık ela gözlerinin altı çürümüş,Bahçemdeki kuşlar gibi susmuş kahkahan! Kalbin bir dal mevsimin hüznü bürümüş...
Kaderi yaratan değiştirebilir di. Bunun insan eliyle değiştirlmesi mümkünmüydü.. Hastane odaları her bir acıyla doludur hangisine ''Sen neden buradasın'' dersen aynı samimiyet aynı duygu farklı şekillerle sübut bulur..ama siz aynı şekilde üzülürsünüz..Gözlerini günlerdir açmayan ipek saçlarında şimdi beyaz sargı bezleri sarılıydı..Minik elleri o eğlence ile birbirine çarparken ikiside iki yanın da öylece cansız dı..Arzu maskesini indirdi günlerdir saçına bile tarak vurmuyordu kendinden geçmiş yaşamından vazgeçmişti ne büyük aşkı var dı gözünde ne yıllardır çektiği anne hasreti bir kızı vardı birde kızı için ettiği dualar..
''Annem! bu kadar uyuduğun yetmezmi? artık kalmayacakmısın prensesim ne olur artık kalk..Eğer biri ölecekse sen değil ben olmalıyım ...Hanigelince beni bekleyecektin hani gelince senin o çok sevdiğin pastayı beraber yapacaktık aşkım canım kızım annenher acıya katlandı ama senin acına katlanamaz..''
Arzu gözlerini sildi alnını öptü en fazla 2 dakika girebilirdi kafasını kaldırdı..Tam karşısında cama ellerini yapıştırmış gözlerinde öfke acı hasret üzüntü bin bir duygu yumağı birikmiş Jung Min'i gördü..
Düngece.
İl woo:Bunu gerçekten yapacakmısın..
Seda:İstemiyormusun..
İl woo.İstiyorum onu kaybettim şuan çok acı çekiyor bu acıyı bitiremez ama ona yardımcı olabilecek tek kişi o adam..bilmeli..
Seda:Doğa'm güzel kızım ona bişey olmayacak ama o adam bunu öğrenecek..Sen Arzu'yu oyala olmazmı..
İl woo:Aklın burada kalmasın onunla ilgileneceğim...
Uzun bir seyahatten sonra Seda Jung Min'nin otel odasındaydı..
Jung Min onu görünce şaşırmıştı..
_Siz! Ne işiniz var burada..
Seda gözlerini ona dikip..
_Kızının sana ihtiyacı var..
Jung Min anlayamamıştı..
_Ne ! ne saçmalıyorsunuzkimin kızı?
Seda:Doğa.. Doğa senin kızın şuan ölüyor ..
Jung Min kan basıncı yükselmiş göğüs kafesinde bir kuş gibi çırpınan kalbini tuttu..sadece herşeyi ifade eden bir şaşkınlıkla ''Ne'' diyebildi..
Seda:Vakit kaybetmeyelimArzu şuan perişan ve sana ihtiyacı var...
Uzunca bir müddet kendine gelemedi ama bu onun hislerini doğrulamış hiç kimseye haber vermeden ilk uçakla Kore'ye dönmüştü..Uçakta Seda ona olanları anlatıyordu herşeyi en başından..
''Ona ne olduysa sana şık olduğunda oldu, onun gibi birini sevmek çılgınlıktır ama o seni bir an bile sevmeyi bırakmadı..Okulda onunla tanıştığın günü sanki miladı gibi kabul etmiş senden bir beklenti duymadan sadece seni sevmişti..Seni sevmeyi balo gecesi bırakacaktı ama sen ona yapmaman gereken bir şeyi yaptın.. Ondan sonra kendini öldürmek istedi..