-YASAK-1.BÖLÜM

3.4K 26 6
                                    

Tanıtım + 1.bölüm

Ben neden hala bu boktan hayata devam ediyorum ki ? zaten berbat bir haldeyim.

Sevdiğim adam benim sürtük annemle evli. 

Sevdiğim adamın onu sevdiğimden haberi bile yok.

Biliyorum annemle sadece para için evlendi.

Annem iğrenç bir insan.kumarı uyuşturucusu içkisi her türlü boku var.

Babam öldüğünden beri çok değişti iğrenç bir insana büründü annem.

Sonra ise o adam çıktı onu ilk gördüğümde kalbim deli gibi atmaya başlamıştı aşık olmuştum ona hemde deli gibi.

Ama onun tek derdi paraydı.annemse onu seviyordu salak.

Aralarındaki yaş farkı zaten dağlar kadar ama benim saf annem onunla sadece para için evlendiğini anlamıyor.

Sevdiğim adamın bana kızım diye hitap etmesi ise aşırı derece canımı yakıyor.zaten aynı yaştaydık.

Onların odaları benim odamın hemen yanıydı. şuan annemin zevkten inlemelerini duyuyorum ve ağlıyorum sahi her gün yaptığım şey değil miydi ağlamak ?

Siz şimdi benim kim olduğumu merak etmişsinizdir

Ben Feriha yılmaz annem ise Sanem Yılmaz ya da Sarrafoğlu mu demeliydim ?

Hala sevişiyorlar mıydı bunlar ? gidip başka yerde sevişsinler.uyuyamıyoruz burda zaten annemin inlemeleri evi inletiyordu.şuan gözlerimden yaşlar gelmesi gerekiyordu ama gelmiyor sanırım alıştım çünkü nerdeyse her gün sevişiyorlardı.en iyisi müzik dinlemek,ya da uyumak hem belki rüyamda emiri görürdüm.

1 SAAT SONRA*

Bir türlü uyku tutmadı.rüyamda emiri de görmedim.sanırım sevişmeleri de bitmişti sesler kesilmiş neyse hemen yatağımdan kalkıp merdivenlerden inmeye başladım hemen kendimi koltuğa atıp televizyonu açtım...sanırım uykum geldi tam televizyonu kapatacaktım ki merdivenlerden birinin indiğini gördüm hemen kafamı çevirip o tarafa baktım gelen emirdi hemen gelip yanıma oturdu.Allahım şuan heyecandan ölebilirim emir hem şuan şuan yanımda oturuyor hem de üstsüz.

Emir:Senide mi uyku tutmadı 

Feriha:evet dedim kısa ve net bir şekilde.sonra ise hemen yerinden kalkıp mutfağa gitti 5 dk sonra ise elinde içkilerle geldi.önümde durup bardağın bitanesini bana doğru uzattı

Feriha:şey ben içki içmem.

Emir:hiç annenin kızı değilsin biliyor musun ? 

Feriha:biliyorum dedim o ise karşıma oturup içkisini yudumluyordu.ben ise başımı ona çevirip muhteşem vücudunu süzmeye başladım.bu adam fazla yakışıklıydı.annemle evlendiği içinde gerçekten salaktı.eğer ben bir erkek olsam annemle para için bile evlenmezdim.salak karı.

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin