YENİ BÖLÜM*
Lanet olsun ki karşılık veriyordum şuan delicesine öpüşüyorduk.Sahi bu benim en büyük hayalim değil miydi ? sonunda nefes nefese emir benden ayrılıp konuşmaya başladı.
Emir:karşılık verdin.
Feriha:inkar eden kim ? sözümü bitirdiğim an emir tekrar dudaklarıma yapışmıştı elleri rahat durmuyor kalçamı sıkıyordu .dudaklarımın morardığına emindim.emir nefes nefese benden ayrılıp boynuma yavaş yavaş öpücükler konduruyordu ve ben bu hazza karşı koyamıyordum ama sanırım bu iş ileri gitmeden bitirmem gerekiyordu.
Feriha:e-emir yapma dur.
Emir:seni istiyorum dedi tutkulu bir sesle.
Feriha:ama ben istemiyorum dedim onu kendimden uzaklaştırarak.o ise ürkütücü bir kahkaha attı.
Emir:o yüzden mi karşılık verdin ?daha demin delicesine öpüşüyorduk farkında mısın ? dedi bağırarak.
Feriha:o bir anlık bir şeydi.dedim ve hızla merdivenleri çıkıp odama girdim sırıtarak.hayalim gerçek olmuştu.emir beni öpmüştü şuan sevinçten çantamı fırlatıp dans ediyordum.
Feriha:emir beni öptü diyip dans ediyordum ben cidden tam bir deliydim.
********
Yataktan hızla kalkıp banyoya doğru yürümeye başladım aynan karşısına geçip kendime bakmaya başladım.elim birden dudaklarıma gitti beni öpmüştü yani dün biz emirle delicesine öpüşmüştük sanırım delirdim hemen elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.odamın kapısını açıp merdivenlerden inmeye başladım ııııım çok güzel yemek kokuları burnuma geliyordu.merdivenlerin basamaklarını bitirip mutfağa doğru ilerlemeye başladım ama gördüğüm manzarayla şok geçirmem bir oldu.
Feriha:emir sen mi hazırladın dedim hayran hayran hazırladığı kahvaltı masasına bakarak.
Emir:beğenmedin mi dedi dudaklarını büzerek.
Feriha:saçmalama ya muhteşem olmuş da hizmetçiler nerede ? dedim etrafa bakarak
Emir:onlara bugün izin verdim dedi masaya oturup gülümseyerek.ben ise çoktan ağzımı doldurmuş yemekleri mideme indiriyordum.
Feriha:ımm muhteşem olmuş ellerine sağlık dedim ağzım dolu dolu.o ise büyük bir kahkaha attı.sonra ise yüzü birden ciddileşti.
Emir:çok tatlısın dedi ve yaklaşmaya başladı bu sefer bende yaklaştım ve dudaklarına yapıştım.ellerimi boynunda birleştirdim ve kucağına çıktım.o sandalyede oturuyor beni ise onun üstünde.kendimi ona daha çok bastırdım. o ise elleriyle popomu sıkıyordu.sonunda birbirimizden ayrıldık.
Feriha:emir biz ne yapıyoruz dedim nefes nefese o ise derin derin nefesler alıyordu.
Emir:bi-bilmiyorum ama seni çok istiyorum feriha dedi tutkulu bir sesle.
Feriha:ben bunu yapamam emir.dedim ve hızlıca emirin kucağından kalktım.ve hızla yürümeye başladım.Fakat duyduklarımla şoka girmiştim.
Emir:lanet olsun ki seni çok seviyorum.sen gözümün paradan başka hiçbir şey görmediğini sandın.ama ben senin için geberiyordum.annenle her sevişmemde kendimden tiksiniyordum.benim kadınım annen değil sen olmalıydın.Sana deliler gibi aşığım anlıyor musun dedi emir.arkamı dönüp yüzüne baktığımda ise gözlerinden yaşlar akıyordu.
Feriha:be-ben ne diyeceğimi bilemiyorum dedim çünkü hala şoklardaydım.birden emir benim kolumu sıkıca kavrayıp sürüklemeye başladı.
Feriha:ne yapıyorsun dedim bağırarak
Emir:seni bir yere götürücem,şimdi kapa çeneni ve uslu bir kız ol dedi ve beni arabaya bindirdi.Bu adam kesinlikle dengesizin tekiydi.
*********
emir arabayı küçük bir evin önünde durdurup derin bir nefe aldı ve bana baktı sonra hızlıca yerinden kalkıp kapımı açtı ben ise hemen inip şu lanet yerden gitmek istiyordum.
Feriha:burası mıydı beni getireceğin yer.
Emir:evet dedi ve kapıyı açıp beni içeri soktu.Yok artık şaka herhalde bu.
Emir:Beğendin mi ? dedi gülümseyerek.ben ise olduğum yere çivilenmiştim sanki.