YASAK-4.BÖLÜM-

1.2K 14 5
                                    

YENİ BÖLÜM*


Feriha:e-emir ne yaptın sen dedim şaşkınlıkla.

Emir:buraya hep gelirim ben evde senin yüzüne bakamadığım için buraya gelir doya doya bakardım.

Feriha:emir bu yaptığın çok manyakça bir şey farkında mısın ? ya duvar kağıtlarında bile benim fotoğraflarım var.hasta mısın sen dedim hiddetle.

Emir:evet hastayım,deliyim hatta ben feriha ama unutma beni bu hale sokan sensin dedi bağırarak.hala etrafı süzüyordum koltuklarda duvarlarda her yerde benim fotoğraflarım vardı.tamam şuan sevinçten ağlamamak için zor tutuyorum kendimi ama ağırdan almalıydım.

Feriha:gitmek istiyorum

Emir:hayır burada kalıcaz.

Feriha:peki kalalım dedim sinirle çünkü ne yapsam değiştiremezdim fikrini.

Feriha:odam nerede gösterir misin dedim sinirle

Emir:tabi dedi sırıtarak.

************

Bu emir kesinlikle hasta.odamda ise onun fotoğrafları var.neymiş efendim bende onu düşünecekmişim.şuan aşağıda yemek hazırlıyor. tamam çok mutluyum çünkü sevdiğim adam beni seviyordu ama ben salak gibi geri tepiyordum neden böyle yaptığımın farkımda değildim,madem güzel bir gün geçirmek istiyor benle bende bu şansımı kullanıcam sevdiğim adamla.hızlıca yatağımdan kalkıp aşağı indim emir yemekleri yapmış masayı hazırlıyordu.

Feriha:emir

Emir:şey ben ancak bu kadar yapabildim dedi sesizce sanırım kalbini kırmıştım.

Feriha:hayır muhteşem gözüküyor dedim gülümseyerek ve hızlıca yanına gidip küçük bir öpücük kondurdum 

dudaklarına o ise şaşırmış olacak ki ben masaya oturduğum halde hala ayakta dikiliyordu.

Feriha:Emir oturmayı planlıyor musun dedim kıkırdayarak

Emir:e-evet dedi ve oturup yemek yemeye başladık

Feriha:emir ben özür dilerim

Emir:neden

Feriha:fazla abarttım sanırım

Emir:önemli değil feriha,ben seni herşeyden herkezden çok seviyorum.Senin için deli oluyorum farkında değilmisin

Feriha:farkındayım a-

Emir:aması falan yok ben seni seviyorsam sende beni seveceksin dedi sinirle.şuan mutluluktan ölücem çok seviyordu beni bende onu çok seviyordum ama birazcık utanıyorum. aman feriha ya koyuver götüne gitsin.

Feriha:seni seviyorum

Emir:biliyordum beni sevdiğini biliyordum diyip hızlıca yerinden kalkıp yanıma geldi beni kaldırıp alnıma uzun bir öpücük kondurdu.

Feriha:annem ne olacak emir

Emir:umrumda mı sence hem şuan sadece ikimizi düşünmek istiyorum lütfen sus

Feriha:peki dedim gülümseyerek.

***********

 Her şey o kadar güzel ki emir ile çok eğleniyoruz.bir kere daha anladım ben bu adamı boşuna sevmiyordum.hiç aklıma gelmezdi emirin beni seveceği ama şimdi deliler gibi seviyor.biz YASAK bir aşk yaşıyorduk ama umrumda değil.emirden başka kimse umrumda değil. 

*********** 

 Emir:her şey mükemmel gidiyor.Aşık etmeme gerek kalmadı zaten bana aşıkmışsafın teki ya onu sevebilceğimi sanıyor zavallı.

BAZEN GERÇEKLERİ,YALNIZCA AKLINI İMKANSIZA AÇTIĞINDA BULA BİLİRSİN.

-BÖLÜM SONU-

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin