Za necelú hodinu sa hnedovlasému chlapcovi konečne podarí popratať celý dom. Je 8:56. Ples začal o 8.
Armin už tam určite bude.
Eren sa pristihne premýšľať, aké by to bolo, keby si z Levim predsa len zatancoval. A keby---
Zo stola schmatne pohár čistej ľadovej vody a vyleje si ho za tričko.
To ho trocha preberie. Medzi skákaním a snažením sa dostať ľad vonku z pod trička ani nezapočuje buchot vchodových dverí.
„Eren? Čo to preboha stváraš?!" vzlykne Armin zo smiechom.
Hnedovlasý chlapec sa ho zľakne tak hrozne, že aj zabudne prečo vlastne skákal ako o život.
„Toto už nerob!"
Za Arminom sa objaví Mikasa a .... Hanji. „Ale mal si sa vidieť! Vyzeral si akoby ťa niekto tresol kladivom."
„Ďakujem.. myslím."
Hneď potom mu to dôjde. „Prečo nie ste na plese?"
Mikasa sa smutne usmeje. „Bez teba nejdeme. A okrem toho, tvoj otec je predsa preč, nieje?"
„To áno ale..."
Hanji ho predbehne:
„Čo srdce nevidí to oči neboli."
„Hanji. Hovorí sa , Čo oči nevidia to srdce nebolí." Vzdychne si Armin.
Nato všetci štyria vybuchnú do menšieho smiechu.
„No ták Eren. Poď s nami." Vzdychne Mikasa keď sa upokojí a z rohov oči si utrie slzy.
Chlapec sa nepatrne posunie. „Ja... ehm... Ale Levi .. on .."
„Neboj sa! Nespozná ťa! Je to predsa maškarný bál! Podmienka je, že všetci budú mať masky. A my sa postaráme že budeš vyzerať vážne úžasne."
Eren sa usmeje. „Ďakujem že ste prišli, vážne. Som rád že mám takých priateľov ako ste vy."
„Takže ideš s nami?!" pískne Hanji vzrušujúco.
„Nie. Ja teda... Ehm .... Nemám čo na seba." Zamrmle hnedovlasý chlapec ticho a skontroluje hodinky na stene.
Armin, Mikasa aj Hanji sa na seba záludne pozrú. (to si viem živo predstaviť >.<)
„Neboj sa. Ver nám, že o to je postarané."
***
„Hanji, ja - AU..počkaj! Počkaj! Neber mi okuliare.. Čo to ... Au! Au..Hanji. Hanji ! Čo to robíš?! Jau! To bolo moje oko!! Nie,, vlasy nie! Počkaj..!! Hanji!."
Armin a Mikasa sediaci v prednej časti auta sa na seba znepokojene pozrú.
„Určite to bol dobrý nápad?" Prehltne Armin potichu.
„Dúfam že mu niečo nezlomila."
„Hanji!!! Au!! Počkaj.. Odkiaľ máš šošovky? Au To je moje oko . ***! Hanji!!"
O niekoľko sekúnd nato sa spoza sedadla vynorí Hanjina usmievavá hlava. „A je to."
Hrdo vyskočí z auta a nechá Erena vystúpiť za ňou. Mikasa z Arminom urobia to isté. Keď však uvidia tyrkysovo-okého chlapca pred nimi, obaja ostanú nemo civieť dopredu. Toto je ...?
Hnedovlasý chlapec nervózne preglgne. „Tak... Ako vyzerám?"
Armin sa zo šoku preberie prvý.. „Eren... Si to naozaj ty?! Ja neverím! Hanji je vážne čarodejnica!!! Ako sa ti to podarilo?"
Hanji sa hrdo usmeje a pozrie sa na chlapcove oblečenie. Jeho bežné vyťahané nohavice nahradili úzke šedé džínsy ktoré mu úžasne sadli na boky a zadok. ( HIHIHIHIH *___*) Elegantný Čierny rolák vymenil to úžasné staré tričko. A nakoniec – okuliare. (heheh len si robím srandu!) Žiadne nemal a tak dokonale vynikli jeho smaragdové oči.
„Mala by som sa prihlásiť do nejakého nákupného seriálu!" zahehňa sa hnedovlasé dievča škodoradostne.
„Eren ... ty... vyzeráš vážne úžasne!" pískne Armin a Mikasa prikývne.
Hnedovlasému chlapcovi sa na tu poznámku trocha zafarbia líca. „Myslíte?"
„Áno!"
„Počkaj ešte chvíľu." Hanji schmatne kabelku a niečo v nej začne hľadať. Ani nie o sekundu neskôr vytiahne nejaký predmet zabalený v sačku ( ehmm Adi :"D sááčok.)
„Potrebuješ predsa masku!" bez rozmýšľania pribehne k Erenovi a čiernu masku s malými striebornými korálikmi po bokoch mu pripevni na hlavu.
„Ďakujem Hanji." Usmeje sa Eren. V očiach ho zaštípu slzy. „Poďte sem!" a všetkých svojích troch kamarátov strhne do medvedieho objatia.
„Ďakujem, ďakujem, ďakujem."
Armin sa zasmeje a potľapká ho po chrbte. „Nemáš začo- Zaslúžiš si to." Mikasa prikývne.
„Oh a ešte niečo." Hanji mu dá do ruky mobil spolu z .. jeho denníkom. „Nastavila som ti budík na trištvrte na 12. A neboj... do tvojho denníka som sa nedívala," žmurkne a vyštartuje dopredu.
„Ide sa na ples!"
Hnedovlasý chlapec sa ticho usmeje a pritisne si denník k hrudi. „Mamička, konečne sa mi splnil sen."
*******
Heh aj mne sa splnil sen! Najdlhšia kapitola! :"D A konečne LEVIII"s COMING!!! (že aďu-san?! :"D)
ČTEŠ
Popoluška? To ťažko⚣ ✔
FanficČo k tomu dodať? 🙃 V skratke popoluška trocha inak ako ste zvyknutý. Od : Lea-sama 🙃🙃 Paring: Riren