Keď hnedovlások konečne dobehne do kaviarni, ručička na hodinkách ukáže presne 03:05.
Ymir, hlavná manažérka, našťastie len mávne rukou a nakáže mu ísť sa prezliecť. Keby nebolo Christy, Ymirinej snúbenky, niektorý ju volajú zázračné dievča, Ymir by ho už dávno od nervov vyhodila.
Chlapec ju však celkom chápe. Aj napriek svojej hrozivej osobnosti je Ymir celom milá žena.
***
Presne 2 minúty pred koncom smeny príde Erenovi správa od Hanji.
>Ako veľmi sa ponáhľaš domov?<
Hnedovlások sa na správu prekvapene pozrie. Čo ma odpísať? Otec pravdepodobne príde až niekedy okolo 8 večer.
>Mám trocha času. Prečo?<
_ Eren.
>Potrebovala by som od teba pomoc. Prišla mi dlho očakávaná zásielka, ale je taká ťažká že ju sama neviem preniesť do domu. Prídeš mi pomôcť?<
_Hanji.
Eren sa na správu niekoľko dlhých sekúnd ostane pozerať. Niečo tu nesedí. Ale... Vzdychne si.
> Za pár minút som tam.<
***
„Hanji. Čo to má znamenať?" vzlikne hnedovlások keď ho tá striga dotlačí do domu plného spitých teenegerov.
Samozrejme, žiadna zásielka jej neprišla.
„Urobila si party?"
Hanji sa zarehotá a chytí Erena okolo pliec. „Neboj sa. Tu hore ostaneš len na chvíľu." A už ho zasa začne ťahať dole schodiskom, smerom k pivniciam.
„Potrebujem vybrať nejaké dobré víno ale moji rodičia ich tu majú toľko, že by som sa nimi bola schopná aj ohadzovať."
To je pravda. Predsa len, dievčinini rodičia na tom s peniazmi niesu najhoršie. Živia sa tým, že cestujú okolo sveta na rozšírené miesta a hľadajú staré predmety. Presne tak, sú to archeológovia.
Len čo sa však dostanú k dverám od pivnice, Eren, ako inak, zakopne, a spadne dovnútra miestnosti po hlave. Tento zvuk by prebudil aj mŕtveho.
„Panebože si v poriadku?!" pískne hnedovláska a pomôže chlapcovi vstať.
Eren otvorí ústa k odpovedi, ale preruší ho hlas stojaci niekoľko metrov za ním.
„Tch. Hanji, prečo si tu doniesla toho nemotorného fagana?"
Hnedovlások prestane dýchať. To je ---- Čo tu robí Levi?!
Hanji sa začne smiať ako šialená. „Uvidíš. Zachvíľu sa vrátim. Idem po otvarak na víno." A s tým vyskočí a dvere od pivnice sa za ňou s škrekotom zavrú.
Chvíľu je v miestnosti ticho.
Čiernovlasý chlapec ho napokon preruší. „Ta štvoroká sliepka nás tu práve zamkla."
Hehehehehhehe :"D ospravedlňujem sa za dlhé čakanie ale v škole toho máme teraz naozaj veľa :P
_ LEUŠ >.<
ČTEŠ
Popoluška? To ťažko⚣ ✔
FanfictionČo k tomu dodať? 🙃 V skratke popoluška trocha inak ako ste zvyknutý. Od : Lea-sama 🙃🙃 Paring: Riren