Myako are 16 ani are 1,60 cm,este un demon-vampir!Își poate schimba culoarea parului si a ochilor dar ei îi place mai mult să-l aive negru si cu ochi de o nuanță mov!Personalitatea ei este amuzanta,glumeata,curajeoasa si puțin perversa!Ii place sa gătească,sa cânte la chitară,ciocolata,florile,sa conducă ca o nebună o mașină și îi place să fie iubită de cei din jurul ei!Are o sora mai mare pe nume Alex!Ea este prințesa vampirilor chiar dacă este si Demon!
Ea
(Partener Subaru)
Alex are 17 ani are 1, 62 cm,este un varcolac-vampir!Si ea își poate schimba culoarea parului si a ochilor dar mai mult îi place să fie roșcată si cu ochi albaștri!Personalitatea ei este jucăușă,amuzanta,glumeata,diabolica si puțin perversă!Ii place să cante la pian,sa joace baschet,sa facă sport,sa facă glume pe seama altora,ii plac dulciurile , florile si ii plac mult mașinile de curse!Are o sora mai mica pe nume Myako!Ea este prințesa varcolacilor chiar dacă e si vampir!
Ea
(Partener Ayato)
Mya are 18 ani și un 1,70cm,este un vampir -demon,are o pisică magica pe nume Shadow!Este blonda si culoarea ochilor ei mereu se schimbă ,si ochi ei se schimbă în negru când își folosește puterile de Demon si Rosi când și le folosește pe cele de vampir!Are un comportament amuzant,nebun,singuratica,rece,sadica si perversa uneori! Urăște violenta si se luptă numai când e nevoie!Ii place baschetul,muzica,ciocolata Alba,pisicile,sa privească stelele,desenatul,cantatul,sa gătească doar când are chef!Știe sa conducă mașinile ca o profesionistă!Ea este o prințesă în lumea demonilor!Este cea mai buna prietena a lui Alex si Myako!
Ea
(partener Kino)
Nixie are 17 ani un 1,76 cm este un vampir!Bruneta cu ochi albaștri!Ii place baschetul,căpșunile,ciocolata,merele,rosile,asculta muzica non stop!Comportament este indiferentă,amuzanta,sadica si perversa uneori,plange la nervi,este foarte pașnică de obicei!Dacă te iei de ea te poate omorâ!Este prietena cu Mya!
Ea(Partener Yuma)
Cei rezervați sunt Carla,Reiji si Ruki!
AndreeaRinzescu-Ruki
andreeasarah135-Reiji
BelleLove23-Carla
Dacă îi vreți pe băieți fetele cu băieți rezervați!
Restul sunt liberi aștept comentarii!