Mai întâi voi mai prezenta câteva personaje care au intart in carte!
Sara are 17 ani un 1,60 si este un demon vampir!Si ea isi poate schimba culoarea părului si a ochilor dar prefera sa fie blonda si cu ochi albastri!Ea este amuzantă, bătăuşă,serioasa si putin sensibilă! Ei ii place sa cânte ,danseze sa picteze,sa gătească, ciocolată si sa participe la curse de masini!Poate controla diferite fenomene ale naturi! Ea este verișoara cu Myako si Alex!
Ea
(Partener Kou! )
Liz are 16 ani un 1,65 si este un vampir!!Personalitate ei este mereu diferită poți spune ca are din toate!Ei ii place sa aive mereu o tigaie după ea si o mai foloseste uneori ca armă când se apără si uneori ai ocazia sa te alegi cu o tigaie in cap din partea ei!
Ea
(Partener Azusa)
Jasmin are 18 ani un 1,65 si este un înger cazut-demon!Jasmin este viitoare a regina a îngerilor căzuți ,prințesa momentan!Ea este încăpățânare, perversă mai mereu,nu asculta de nimeni si nici nui pasă de nimic din jurul ei!Are un dragon pe nume Huku care poate lua forma umană si sai urmeze ordinele!
Ea
(Partener Reiji)
Ayane are 18 ani un 1,67 si este un vampir demon!Ea este serioasa,nebună si sadică! Ei ii place sa cânte la pian,harpa ,vioara ,chitară ,sa joace fotbal si tenis!Are ca rudă o sora mai mica pe nume Rose!