Capitolul 5

112 15 1
                                    

Emma

Pana acuma nu am găsit nimic! Cine pui mei o rapito pe Sara!?Mirosul nu il simpt parca ar fii intrat in pământ! Sunt in locul unde mia zis Mya, unde erau fetele pana aici ii simpt si mirosul lui Sara dar dispare! Bine ca sunt in forma mea de neko ca altfel nu vedeam nimic pe întuneric asta!Merg câțiva pasi si deodată aud o voce de băiat!

???:Hei pisicuto!

Ma întorc si era un băiat cu un petic pe ochi ce pui mei asta e cumva pirat!?Cand sa fug deja ma prinse si eram in brațele lui!

???:Deobicei numi plac pisicile dar tu esti adorabila!
Emma:Nya! ¤//-//¤
???:Ce drăguță! Observ ca nu ai o zgarda cu numele tău!

Normal ca nu am piratule doar sunt un demon-neko!

???:Eu sunt Shin si tie o sa ti spunem...
Emma:Sunt Emma!-_-
Shin :Emma...stai ai vorbit!?
Emma:Normal !Sunt o fata in forma de neko! Teoretic sunt un demon -neko!

Spun si se din brațele lui si ma transforma in forma umană!

Shin:Interesant un demon-neko nam mai vazut pana acuma!
Emma:Pentru ca aceasta specie e rară!
Shin:Si ce face o fata drăguță ca tine singura?
Emma:Mersi de compliment si îmi caut prietena dar tu?
Shin:O caut pe o prietenă dea fetelor care stau la mine!Sara parca...
Emma:Sara???!
Shin:Da...Mya si fetele mai rugat sa le ajut so caute din cauza ca sunt si varcolac!
Emma;Stai tu esti unul din băieți de la conac??
Shin:Da!De ce?
Emma:Pai si eu trebuie sa stau acolo la conac!
Shin:Esti una din ultimele  fetele care trebuiau sa vina la conac?
Emma:Da,eu si cu o fata dar neam întâlnit cu Mya si nea spus de dispariția lui Sara si nam mai intrat in conac si am plecat direct so cautam!
Shin:Inteleg !Atunci so căutăm împreună!
Emma:Pai...sigur!

Ok deci el e unul din tipi care stau in conac,îmi pare de treaba dar tot nu am incredere in piratul asta,nu e vina mea ca arata ca un pirat dar are noroc ca cam plac pirați! Hihi!

Aimi

Ca o nebună o caut prin cimitir pe Sara!
Cine stie poate aicei prosti sunt nebuni si o fii adus o aici! Mai degraba eu sunt nebună ca mi place sa merg uneori seara prin cimitir!
Bine ca am toporul meu la mine!
Merg o vreme si nimic deci nu e in cimitir !Deodată simpt o prezență ma întorc si arunc toporul in direcția aia dar nu mai era nimeni eram sigura ca era cineva acolo ma duc si îmi scot toporul din copac si când ma întorc dau peste un băiat cu parul mov si cu un ursulet in mână! !

Aimi :Aaa!Piei satana!!
???:Team speriat?
Aimi :Normal!
???:Mie si lui Teddy ne pare rău ca te am speriat!
Aimi :E in regula!
???:Ala e toporul tau?

Deobicei îmi place sa speri lumea sau sai omor cand ma plictisesc ce ar fi sal speri pe băiatul cu ursuletul!hehe!

Aimi :Da il iau de distractie daca ma plictisesc fac câteva victime!
???:Iti place sa omori oameni?
Aimi :Da!*spun cu o față malefică de te baga in speriați *
???:Esti o fata interesantă!
Aimi :Da...stai ce..!!??

Asta nu sa speriat de ce am spus nici ee fața mea malefică! Deodată ma  prinde de mână!

???:Tu vii cu mine si Teddy!
Aimi:Stai ce!

Si ma trage după el si deodată eram in fața conacului de unde am plecat!Dupa ma trage după el înăuntru si ajungem cred in sufragerie stai aici sunt Ayane si Jasmin!

Ayane:Aimi ai sosit!!
???:Voi ca cunoasteti?
Jasmin:Da Kanato e si cu inca o prietenă dea noastra sunt ultimele fete care trebuiau sa ajungă aici!
Aimi:Da eu si Emma am sosit mai devreme dar neam întâlnit cu Mya inainte de a intra si nea spus de dispariția lui Sara si nam mai intrat si am plecat so cautam!

Diabolik lovers:Prima relație Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum