Mai avem 2 personaje noi in carte^^
Rose are 17 ani si este un demon vampir!Ea este jucăușă, nervoasă, energică si putin enervantă! Este sora mai mica a lui Bella!
(Partener Raito)
Bell are 16 ani si este un om!Ea este perversă,amuzantă, incapatinata, copilăroasă si nerăbdătoare! Ii place sa asculte muzică si sa doarmă mult!
(Partener Shu)
Sara
Stau afară cu Ayane,Alex,Myako ,Jasmin si Liz! Mya e in casa se joacă pe laptop sau se uita la un film ca deobicei!În clipa asta ma chinui sai fac portretul lui Myako!
Sara:Myako nu te mai misca!!
Myako:Stii ca nam stare!
Sara:Stai sau altfel mâncăm coliva!
Myako:Nu dau coliva!
Sara:Zgarcito!
Alex :Sara după ai putea sami faci si mie un portret?
Sara:Bineînteles! O sa va fac la toate cate unul!
Jasmin:Cred ca as vrea un portret!
Liz:mie una nu prea îmi place sami facă cineva portretul!
Ayane:Mie da!
Myako:Mie nu ,ca trebuie sa stai ca o statuie!
Sara:Asta i viața fă!
Ayane:Ma întreb când va veni Rose si Kara?
Alex:Pai azi vor trebui sa ajungă!
Jasmin:Da așa am fost informate!
Liz:Deabia astept sa le văd! Ayane:Da si in plus am primit un mesaj de la Rose ca va mai veni o fata pe nume Bell!
Sara:Încă una?Grozav!^^
Jasmin:Bine ca va mai fi încă o fata in casa !
Myako:Măcar sa fim si noi mai multe ca deja sunt 13 băieți în casa!
Alex:Si unul idiot!
Liz:Încă mai esti supărată pe roscovanul ăla?
Alex:Normal a încercat sa ma muste!
Ayane:Nui frumos!
Sara:Si chestia e daca afla ce gust are sângele tau nu mai scapi de el!
Jasmin:Fii sigură la cum sunt vampiri!
Myako:Si nici noi daca ne muscă vi unu din ei!
Liz:Cine se apropie de mine se alege cu o lovitură de la buna mea prietena tigaia!
Myako:Frate ții chestia aia după tine mereu!
Sara:Nu se stie cand iti e de folos!
Liz:asa e!
Noi:Da...Am reușit in cele din urma sa termin portretul lui Myako!Daca se mai misca mult ne pregăteam de o pomană!
Il dau si după ma duc in camera si îmi las caietul cu schite pe birou!Il aud pe Toto !
Sara:Cei băiete?
Toto e câinele meu!Si il observ dând din coada si uitanduse la mine cu fața aia a lui adorabila!
Il iau in brațe si ma asez si il mângâi!Deodată simpt prezenta cuiva in camera si il observ pe tipul ăla blond Kou parca?
Kou :Hei neko-chan!
Sara:Salut..Si ce faci aici?
Kou:Am venit sa vad ce faci! Spune zâmbindOk are un zâmbet drăguț!
Kou:O e câinele tau?
Sara:Da il cheamă Toto!
Kou:Eu prefer pisicile dar e adorabil câinele tau pot sal mângâi?
Sara:Sigur!Kou se asează langa mine si il ia pe Toto si il mângâie! Se pare ca lui Toto ii place de Kou, ma mir ca orice băiat care se apropia de mine urma sa fie muscat!
Kou:Hi e adorabil dar cel mai adorabil lucru esti tu neko-chan!
Sara:aaa. ..mersi!spun roşind.Dece ma inrosesc asa niciodată nu mi sa întâmplat! Recunosc că Kou mi se pare un frumusel dar nu cred că-mi place de el sau da..?Oh...
Acuma sa ma gândesc ce farse as putea sa le fac baietilor!Nu scăpa nimeni înafară de fete ca nam chef să fie supărate pe mine!Si încep sa ma gândesc ce farse as putea sa le fac....Mya
Stau în pat și mă uit la un film!Filmul se termină si închid leptopul după îmi iau telefonul si ies din cameră!Stau cu ochi in telefon si merg deodată cineva se ciocneste de mine sau eu si scap telefonul jos si se pare că și el la fel!
???:Uitate pe unde mergi era să-mi spargi telefonul!
Mya: Scuze si tu te-ai ciocnit de mine si era să-mi spargi telefonul!La cum îl observ e tipul ala Kino!Se aplecă si ia ambele telefoane!
Kino:Poftim.
Mya:Mersi!
Kino:Observ ca amndoi avem ceva în comun..
Mya:Ce anume?
Kino: Dependența de tehnologie!
Mya:O..Da!Si incepem sa radem!
Kino:Dacă vrei poți veni cu mine ?O sati arăt o zonă de unde prinzi cel mai bine WI-FI!
Mya:Sigur de ce nu...Si il urmez pe Kino până pe acoperiș!
Mya:De aici prinzi cel mai bine?
Kino:Da..mereu stau aici mai ales noaptea!
Mya:Interesant si Mersi ca miai aratat locul!
Kino:Pentru puțin..
Mya:Eu mă voi duce sa vad ce fac fetele ne mai vedem!
Kino:Sigur!Si plec,Kino nu e așa rău!Cobor jos si ies afară unde erau fetele cu excepția lui Sara!
Mya:Hei fetelor!
Ele:Salut!
Mya:Undei Sara?
Jasmin:Să dus în camera ei..
Myako:Cred ca plănuiește ce farsa sa le facă baietilor!
Mya:Ay bieți de ei!
Alex:Deabia aștept să-i facă farsa acelui idiot roșcat!
Mya: Încă-i nervoasa pentru ce a vrut să facă nu?
Liz:Exact!
Ayane:O Rose mi-a trimis mesaj spune ca în 5 minute trebuie să ajungă!
Myako:Super!Trec repede cele 5 minute și le văd pe Rose ,Kara si inca o fată!Ayane se ridică și fuge so îmbrățișeze pe Rose si noi ne ridicăm si mergem la ele!
Myako:Kara!!Rose!!
Kara:Hei fetelor!Si ne luăm în brațe!
Alex:Ma bucur sa va revăd!
Rose:Si noi !
Liz:Ea cine e?
Kara:O ea e Bell o prietena de a mea!
Bell:Buna!
Mya:Salut eu sunt Mya i-ar ele sunt Alex,Ayane,Jasmin si Liz mai e o fată pe nume Sara!Myako cheamo pe Sara!
Myako:Ok!Si dispare!Bell miroase a om!
Mya:Rose,Kara ..Bell e..
Rose:Om?Da!
Bell:Da sunt om si știi ca voi nu sunteți!
Liz:Ok!
Jasmin:Bine ca nu mai trebuie să te speri când aflai ca nu suntem oameni!
Bell:Dacă am o prietena vampir !
Kara:Da!Si apar si Myako si Sara!
Sara:Buna eu sunt Sara si Kara si Rose ma bucur sa va revăd!
Kara:Si noi Sara!
Bell: Încântată de cunoștință Sara eu sunt Bell!
Sara:Si eu!
Ayane:Si Bell cum de teo trimis părinți tai aici?
Bell:Nu stiu m-am trezit deodata spunadumi ca ma mut!
Alex:Da si noi am patito!
Jasmin:Is nebuni părinți astea!
Ayane:Bine haideți înăuntru să vă arătăm unde veți sta!
Rose:Ok surioară!Si intrăm înăuntru!Îl chemăm pe Reiji ca sa le arate în ce camere vor sta fetele!Eu ma duc sus și mă schimb după ma pun in pat si ma joc pe telefon după ma gândesc să ies puțin la o mica plimbare!Poate va veni si Kino Daca il invit!
Scuze daca sunt greșeli!