Kara
Citesc din cartea mea preferata!Deodata usa se deschide si intra Sara!
Sara:Hei Kara!
Kara:Carei faza Sara?
Sara:Ma întrebam daca vrei sa fim partenere la competiția de muzica si dans?
Kara:Nu e prea genul meu...
Sara:Te rog!
Kara:Ok!
Sara:yay!Trebuie sa scriem un cântec!
Kara:Asa e!Ma ridic din pat si las cartea pe masa si ma duc sa iau niste foi dar nu aveam!
Kara:Sara foi albe ai?
Sara:Din păcate nu,leam folosit pe toate la desenele mele!
Kara:Oh..ok!Așteaptă aici poate gasesc la fete niste foi!
Sara:Ok!Ies din camera si ma duc la Mya care imi da cateva foi albe!Inainte sa merg in camera ma duc la bucătărie să-mi fac un suc natural!Iau niste căpșuni si banane si le tai cubulețe!Am terminat de fac sucul si mai tai cateva feliuțe de portocale ca sa le pun in el!
???:Ce faci ?
Ma speri si ma tai la deget!
Kara:Aw!Tăiam niste fructe!
Observ ca e băiatul ala Ruki!Vine langa mine si imi prinde mana si o duce mai aproape de fața lui!
Ruki:Teai tăiat..
Kara:Da mam speriat cand ai venit!
Ruki:Deci asa...!Nu putem lasa sa se risipească sângele asta care miroase atât de dulce!
Kara:Ce??Ma musca de rana!
Kara:Aw!!Ce...faci!
Ma doare rau de tot!
Ruki:Cei cu sângele asta?
Imi retrag mana si imi iau sucul si fug repede in camera!
Sara:Kara esti ok?
Kara:Ruki mia gustat din sange!
Sara:Cum!??Dar cum!?
Kara: Eram la bucătărie si imi făceam un suc si a apărut el si mam tăiat din greșeală la deget!Si el mia prins mana si ma muscat de mana!
Sara:Stii ca e de rau!
Kara:Da stiu!Nu avem voie ca cineva sa ne guste sângele!
Sara:Vom găsi noi o soluție!
Kara: Da haide sa ne apucam de cântec!Ma asez langa ea si începem sa ne gândim la un cântec!Frate si acum ce fac el a aflat ce gust are sângele meu am intrat intro mare problema!
LizStau linistită in camera,îmi lustruiesc tigaia mea prețioasă! Aproape am rupto când lam lovit pe idiotul ala roscovan care era pe Alex!
De odată simpt o mână pe umăr si ma speri si lovesc persoana respectivă cu tigaia!
Dupa observ ca era acel băiat cu bandaje Azusa parca!Si aaa lam lovit cu tigaia in cap!Liz :Imi pare rău!!
Azusa:Aw!*spune tinandusi mana unde a fost lovit!*
Liz :Esti ok?
Azusa:Da dar.... durerea... asta..e...Il observ zâmbind de ce dracu?
Azusa:E..asa..plăcută!
Liz :Ce dracu?Team lovit cu o tigaie in cap si tu te bucuri??
Azusa:Da...mi ai..provocat..durere..asta..în seamănă. .ca..ma iubesti!
WTF!!!Ce dracu spune vampirul asta!!Liz:Team lovit din greseala fiindcă mai speriat si eu numai te iubesc!
Azusa:Ba..Da..fiindcă. .miai..provocat..durere asta inseamna ca ma..iubesti!
Liz :Băiete esti nebun rău de tot!
Azusa:Si...eu. .trebuie..sa ti..dovedesc..ca te iubesc!
Liz :Ce? Aw! !!Idiotul ma tăiat cu un cutit la mână!
Azusa:te ..doare..?
Liz :Idotule da!!!
Azusa:asta...inseamana. .ca..Si eu...te..iubesc!Asta e mai nebun ca mine!!Ma prinde de mana unde am rana si o apropie de el!
Azusa :Sângele asta....miroase...atât. .de..dulce..
Spune si îmi linge mâna! Imi retrang mana rapid si il lovesc din nou cu tigaia si fug din camera in care lui Alex!
Alex:Ceai de fugi asa?
Liz :Cred ca un ciudat ii place de mine!
Alex:Care mai exact?
Liz :Cel cu bandajele Si lam lovit din greseala cu tigaia si a inceput sa spuna ca daca i am provocat durere asta inseamna ca il iubesc si idiotul ma tăiat la mână si a spus ca si el ma iubeste!
Alex:Ay de viata mea!
Liz :Da!