*Mya pov.*
Stau pe acoperișul școli, în clipa asta chiulesc de la ora de mate.De ce dracu trebuie să merg la școală dacă știu tot absolut tot ,frate școala asta na auzit de wi-fi din zilele noastre fiindcă nu prind nicăieri internet.Din câte am observat au calculatoare de prin 2001, oh ce am făcut să merit asta.Dacă n-am ce face mai bine m-aș întoarce la oră dacă comentează ceva profa promit că o să-i dau foc intro clipă.Mă ridic de jos și mă îndrept spre ușă și observ că se deschide și apare Kino.
Kino:Aici erai.
Mya: Mă căutai?
Kino:Nu te-am văzut la oră, să ști că aici nu e bine să chiulesti altfel vei avea probleme cu Reiji.
Mya:Nu mie frică de Jiji deci nare decât să se enerveze.
Kino: Ești destul de curajoasă.
Mya:Da sunt.
Kino:Ce spui să chiulim de la toate orele?
Mya: Și ce ai vrea să facem dacă facem asta?Observ că rânjește pervers, să nu te prindă ăla cu coarne!
Kino: Să mergem în oraș.
Mya:Pare mai mult o cerere de a ieși cu tine.
Kino:Cine spune că nu e,deci?
Mya:Hm..... ok să mergem.Dar pe unde ieșim fără să ne vadă absolut nimeni.
Kino: Știu eu pe unde să mergem, urmează mă.
Mya:Ok.N-am altceva de făcut și nici chef de ore deci voi merge cu Kino în oraș, măcar acolo va fi mai distractiv că aici.
*Rose pov.*
Sunt plictisită rău de tot,de ce trebuie să merg la școală, oh...cred că singurul lucru de privit în clasa asta e Raito care stă în fața mea e mult mai interesant să mă uit la el decât la profa care predă ora asta de fizică.Ora se termină și se sună de pauză.
Raito:Ne,Rose-chan?
Rose:Hm?
Raito:Ar trebui să fi atentă la profa nu la mine.*spune rânjind*Firar sia dat seama că mă uitam la el!
Rose:Nu e adevărat, nu mă uitam la tine.
Raito:Nu e frumos să minti Rose-chan.
Rose:Nu mint.Mă ridic de la masă și trec pe lângă el dar el vine după mine.
Rose:Altceva nai de făcut decât să te ți după mine?
Raito:Nu,Rose-chan și în plus poate găsit ceva interesant de făcut în doi.*spune rânjind pervers*
Rose:Nu mulțumesc.
Raito:De ce ?Te asigur că va fi amuzantă experiența.
Rose:Nu mă interesează deci raspunsul meu este,nu.Deodată simt cum sunt trantita de perete.
Rose:Oi,ce crezi că faci?!
Raito:Gâtul meu îmi e cam uscat.
Rose:Dute și iati ceva de băut!
Raito:Prefer altceva.Își apropie fața de gâtul meu și mil sărută după își infinge colți în gâtul meu.
Rose: Opre...ștete în...clipa asta!!
Raito:De ce aș face asta sângele tău e atât de bun.Mă mușcă de umăr,idiot roșcat și drăguț ce ești! Mia băut din sânge până am leșinat.
*Aimi pov.*
Am șterso de la școala și m-am dus prin oraș, mă opresc la un magazin și intru ,sunt o grămadă de haine drăguțe nu știu pe care și probez,Hm...?
Kanato: N-ar trebui să fii la școală?
Aimi:Aaa!Kanato,tu erai.
Kanato:De ce ai plecat de la școală?Mie și lui Teddy nu ne-a plăcut că ai plecat.
Aimi: Mă plictiseam și am plecat,mereu am făcut asta la fosta mea școala și naveam probleme pe tema asta fiindcă aveam rezultate mari .
Kanato: Totuși dacă află Reiji vei avea probleme.
Aimi: Puțin îmi pasă.
Kanato:Mie și lui Teddy da de acea nu îl vom lăsa să se atingă de Aimi a noastră,nu-i așa Teddy?Drăguț și ciudat în acelaș timp.°//w//°
Aimi:Dar tu nu ai să ai probleme că lipsești și tu?
Kanato:Nu pentru că dacă fac ceva ce mie nu-mi convine îi transform în păpuși și îi adaug la colecție.
Aimi:Ai o colecție de păpuși umane?
Kanato:Da și mie și lui Teddy suntem siguri că ți-ar sta super drăguț că păpușă.
Aimi:°-°
Kanato:Dar nu vrem să te facem păpușă.