První nehoda✋

56 6 0
                                    

Jela jsem zrovna postranní uličkou abych se dostala na hlavní cestu a na křižovatku kam potřebuju. Mám zelenou to musím stihnout! Pravým zápěstím jsem pohnula dolů a tím přidala víc plynu. Byla jsem u prostředí křižovatky když se najednou z levé strany vyřítila motorka a napálila to přímo do mě. Nestihla jsem zareagovat a v 120 kilometrové rychlosti se zřítila na zem. Poslední co si pamatuji je pištění gum a něco horkého na levé noze...

*O dva měsíce později v nemocnici*
Co to má být? Proč se nemůžu hýbat? A kde to vůbec jsem? Otevřela jsem oči a všimla si že jsem v nemocnici? Co tu dělám? A proč se doprdele nemůžu pohnout? Porozhlídla jsem se po pokoji a našla zvonek na sestru. Aspoň, že rukama hýbat můžu. Zazvonila jsem a ona za chvilku přišla i s doktorem ,,Můžete mi říct co se stalo a proč se nemůžu pohnout?'' zeptala jsem se a doktor se podíval do papírů ,,Měla jste nehodu na motorce srazil vás jiný motorkář, ale ten je asi zřejmě v pořádku protože hned nasedl zpátky na motorku a ujel .. Měla jste silný otřes mozku a byla jste dva měsíce v kómatu a máte popáleniny druhého stupně proto se nemůžete hýbat máte zlomenou pravou nohu a levou ruku''

,,Tu nehodu si nepamatuji a jaké popáleniny?'' zeptala jsem nechápající co se tu děje ,,To je zvláštní asi máte dočasný výpadek paměti a popáleniny od toho jak na vás motocykl spadl rozpáleným motorem'' řekl a ještě dodal ,,Dnes půjdete na vyšetření a pak si tu aspoň ještě 2 týdny poležíte" řekl a odešel ,,Bude si něco přát?'' zeptala se sestra a já přikývla ,,Mohla by jste mi donést moje věci prosím?'' řekla jsem a ona odešla po chvilce se vrátila a podala mi moje věci. Poděkoval a jsem a ona odešla. Vytáhla jsem si mobil a vytočila tašky číslo. Mamku nemám zemřela když jsem se narodila a to bylo před dvaceti lety ,,Ahoj tati'' řekla jsem sklesle ,,Jessico sakra proč jsi se mi neozvala dva měsíce můžeš mi to vysvětlit bál jsem se o tebe'' začal hned po mě řvát do telefonu ,,Tati ležím už dva měsíce v nemocnici měla jsem nehodu na motorce" řekla jsem a ukápla mi slza ,,Cože?! V jaký si nemocnici příjedu za tebou" ,,U Svaté Anny" řekla jsem ,,Hned tam budu'' řekl a zavěsil. To zase bude....

MotorbikersKde žijí příběhy. Začni objevovat