Biz Sevgili

16 1 0
                                    

Klasik cümledir ya hani "Onunla geçtiğimiz yollar..." Biz sevgili, seninle hiç geçmedik yollardan. Gerçi hiçte yakın olmadık.. Hep uzaktan sevdim, hiç anlatamadım. Hadi ben anlatamadım da sen hiç anlamadın mı? Anladın tabii. Ama Sen hiç sevmedin ki. Konuşmalarımız "Merhaba" dan ibaretti, eğer konuşma uzarsa sevdiğin kadını anlatırdın bana, bende hep dinlerdim; sevdiğim adamdan, sevdiği kadını.. İçimi acıtmaz mıydı? Acıtırdı tabii ama onunla 1 dakika da olsa fazla konuşunca mutlu olurdum ben, o yüzden dir senin sevdiğin kadını dinleyeşim..

Beni sevmediğini bile bile sevdim seni, bir çıkar beklemeden, sadece sevdim.. Sana verebileceğim pek bir şey yoktu sevgimden başka, sende sevseydin eğer.. Sevseydin eğer; ben seni çok severdim ve sen sıkılıp giderdin, eminim. Çünkü bayım sizin gibi ruhsuz insanlar çok bu dünyada. Ne kadar çok sevilsede giden.. Hiç düşünmezler acaba kimleri üzdüm diye. Biliyor musunuz önemli değil aslında bayım çünkü sen beni hiç sevmedin ki, sana nasıl kızarım, sana kızmaya bile kıyamazken..

Evet ben sana kıyamadım ama sen, benim seni sevdiğimi bile bile sevdiğin kadından bahsettin bana... Ah be bayım bir parça umut olsaydı, olsaydı beni sevmen için ama bayım hiç umut yoktu işte. Ve ben hiç bir zaman sana açılamadım sense hep sevdiğin kadını anlattın, kadında çokta güzel değildi aslında.

Şimdi anlıyor musunuz bayım? Birini sevmek için güzel olmasına gerek yok, kalbi güzel olunca yüzüde olur aslında.. Şimdi gelip bana sorsan, benim kalbim mi güzeldi diye, değildi bayım. Bazen oluyor işte gözün, gördüğüne âşık oluyor, içini bilmeden. Ne soğuya biliyorsun ne de unutabiliyorsun.. Hani derler ya Aşkın gözü kördür diye işte şuan bana olan tamda o.

Benim gözüm kör değildi ama seni görünce kör oldum. Yakışıklı değildin ama âşık oldum işte.. Ve beni sevmediğini bile bile sevdim seni çünkü Aşk; imkansızları sever her daim bayım. Üzerinden 3 yıl geçti ama sana olan sevgim geçmedi be bayım..                      

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Terk edilmiş cümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin