Güven Ve Özlem

32 4 1
                                    

En çokta "Seni seviyorum" dediğinde güvenmiştim, ne aptalmışım oysa.. İnsan güvenmek için seviyor, sevdiği için güveniyor. Bu dönemlerde anlamlarını yitiren kelimeler arasında 'Güven'. En zoruda, bu kelimeleri söylediğimiz kişilere verdiğimiz değerlerdir. Sana değer vermişim, güvenmezsem olmaz ki..

Anlamını yitirdi kelimeler. kelimeler olmazsa ne anlamı kalır sevmelerin? Ne anlamı var sana olan sevgimin?. En çokta yanımdayken ki o huzuru özledim. "Yapamıyorum artık" dediğimde kızmalarını özledim. Her zaman yanımda oluşunu özledim. Özledim işte; Kızmanı, bağırmanı, sesini, gülüşünü, bakışını, yalanda olsa sevişini. En çokta sana "Git" dediğimde kalmanı özledim. Bensiz yapamazdın, şimdi ne oldu da ellerin oldun? Ellerde yapamazdık biz. Biz beraber olmazsak yapamazdık..

Seninle birlikte hayallerimi de yitirdim. Hayallerimin başrollerinde oynardın, şimdi konuk oyuncu bile değilsin! Senden başka bir şey düşünemediğim dönemlerde, seni çok özlediğim dönemlerde neredeydin? Rahatta mıydın? Mutlu muydun? Ben hiç rahatta değildim. Mutlu hiç değildim. Hayallerim yarım kalmıştı, gururum kırılmıştı. Sevincim yoktu artık bir şeylere karşı. Umudumu yitirmiştim. Artık ne sevinçliydim, ne de heyecanlı..

Senin yokluğunda hiç bir şey oldum kaldım ama sen hep mutluydun, bensizlikten bir şey kaybetmedin fakat ben, sensizlikten her şeyimi kaybettim. Ben, sensizlikten yok oldum gittim..

Terk edilmiş cümlelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin