Zapomnění...

41 6 26
                                    

Uvažovali jste někdy nad tím, jak můžou někteří lidé tak snadno zapomenou? Já nad tím v poslední době uvažuju pořád... Ale i když nad tím přemýšlím sebevíc, pořád mi to nejde na rozum... Nechápu to... A věřte mi jen málokdy se stane, že něco nechápu.

Já sama neumím rychle zapomínat... I kdybych chtěla, tak to prostě nejde! Vždyť já jsem se skoro dva roky vzpamatovávala z nešťastné lásky a abych řekla pravdu do dnes na to neumím úplně zapomenout, protože se mi to sem tam vkrade do nějaké té myšlenky...

A teď se ptám sama sebe „Jak je tedy možné, že někteří zapomenou vše během dne,hodiny, minuty nebo dokonce vteřiny...?" To mají tak krátkodobou paměť? Nebo se chtějí něčeho zbavit?

Najde se vůbec někdo kdo mi na tyhle otázky odpoví? Možná ano a možná ne... Je to ve hvězdách, ale jedno je jisté! Tyhle otázky tu byly, jsou a budou tak dlouho dokud si je budeme pokládat nebo na ně nebudeme znát odpověď...

Napadla mě další otázka... „Stojí vůbec za to, abychom se svými činy zapsali do myslí ostatních?" Myslím, že záleží jak u koho, ale u mě asi ne...

Vždyť kdo si bude za 30 let pamatovat malou, hnědovlásku s divnýma očima? No... odpovím si sama! Skoro nikdo! Můžu být sebevíc stejná nebo jiná... stejně zapomenou, tak proč se namáhat?

Sejde z očí sejde z mysli... tohle platí pro mě, pro Jenny...


Takže TheDuff21 se konečně dokopala k tomu napsat novou kapitolu :D
Jééééééééééj :D ^-^
Upřímně není to nic moc, ale tak snad se to alespoň někomu bude líbit... :)
Taky jsem plánovala tuhle knížku pozastavit... a pak... prostě bum! :D napsala jsem další kapitolu... Je sice trošku deep, to uznávám..., ale jinak to prostě nešlo... :/ :)

Stejná, ale přesto jináKde žijí příběhy. Začni objevovat