Tyler teljesen unatkozott az egyik napon. Gondolja,megnézi pár rég nem látott képeit a telefonján.
Egyszer csak Tyler meglát egy kínos képet magáról és Joshról.
-Fúj,hogy lehettem ennyire hülye hogy ezzel a senkiházival voltam?! Jaj meg az a twenty one pilots is! Milyen béna banda volt!
Abban az időben Tyler és Josh nagyon szerették egymást.De egy dolgon nagyon megsértődött Josh,és ettől fogva váltak el az útjaik.
Tyler végül a képeket nézve egy könny kicsordult a szeméből.Mivel most egy rossz,depressziós élete van,ezért kívánt volna visszamenni az időben.
-Pff,nyugi Tyler,most sokkal jobb az életed!
Tyler mégis a szíve mélyén még szereti Josht...
Blurryface viszont megszólal a fejében:
-Nyomorék,lássuk be még szereted azt a senkiházit!
-Haggyál már!-mondja magában-Nem szeretem Josht, nekem már itt van Jenna!
Jenna most szerencsére szolgálatban van,így nem látja hogy Tyler most éppen sír.
Blurryface megint megszólal gúnyos hangon:
-Hehe! Mint egy kisfiú,úgy sírsz! Ha bejön Jenna úgy kinevet majd,mint a franc!
Kis idő múlva lépteket hall a folyosóról.Kapkodva vesz egy zsepkendőt,és letörli orcájáról a könnyeket.
Tyler gyorsan leüll a zongorájához,és szaporán lejátszik egy dallamot.
Hát mi más lenne az?! A forestet játszotta le.Josh kedvencét.Eközben Jenna bejön,és köszönti Tylert:
-Szia!
-Szia...
-Mi a bajod,Tyler?
-Öhm semmi,gyere csináltam neked egy kis vacsorát!
-Igazán nem kellett volna!
Leültek mind a ketten az asztalhoz.Jenna kíváncsian faggatja Tylert:
-Légyszíves mondd el hogy miért vagy szomorú,nem fogok megsértődni!
Tyler reszkető hangon mondja:
......
Na hát sziasztok! Ez lenne az első ilyen fanficem.Remélem tetszett! Holnap várhatólag lesz új rész! :D
- Panni xoxo
ESTÁS LEYENDO
Would You Kiss Me,Josh?... (SMUT)
FanficTúléltünk mindent.Mindent kibír a szerelmünk. Okt.15 - jelen (saját felelősségre.felnőtt tartalom található benne,bocsi xx) ©joshleriasreal 2016