3.rész

424 18 0
                                    

Augusztus 29.(kedd)

Reggel arra ébretem hogy valaki simogatja az derekem. De jó lenne mindennap erre kelnem!😢 Elkezdtem mozdolódni erre abba hagyta kinyitottam a szemem és egy mosolygos Nashsel találtam magam szembe.
-Jó reggelt!-mosolyog Nash.
-Nekedis.-viszonzom a gesztust.
-Van egy meglepim.-na ez már most érdekel.
-Mi az?-kérdezem izgatottan.
-Ha elmondanám nem lenne meglepi.-mosolyog továbbra is.
-Na létszyyy.-nyávogok.
-Nem. Na de most megyek 5-re itt vagyok érted.-mondja majd ki megy a szobából engem meg ott hagy teljesen lesokkolva. OMG! Akkor ez egy randi? Ááá bizos nem csak egy baráti találka!😥 Nem tudom hogy mit érzek iránta! Én többet érzek iránta mint egy barát! Ha hozzám szól elvörösödök ha hozzám ér életre kelnek a lepkéim. Húú hát ez is egy viszonzatlan szerelem!💔 Na mindegy. Kipattantam az ágyból majd a szekrényem elé léptem. Kivettem egy fekete fehérnemű szettet hozzá egy fehér haspólot egy fekete csipkés nadrággal. Bementem a fürdőbe levettem a ruháimat majd beálltam a zuhany alá. Vagy fél óráig fürödhettem utána megtörölköztem majd magamra kapkodtam a ruháimat. A hajamat kivételesen begöndöritettem majd tettem fel egy kis szempillaspirált. Majd lementem a nappaliba ahol megint ott voltak azok a fiúk plusz Cameron.
-Jó reggelt.-mosolygok.
-Nekedis.-mondják kisértetiesen egyszere.
-Ööö ez kurva ilyesztő volt.-mondom.
-Nem beszél csúnyán!-emeli rám az ujját Cameron.
-Bocs. Mit eszünk?-kérdezem.
-Palacsintát.-mondja mire nekem felcsillant a szemem.
-Ez a kedvencem.-pattanok az asztalhoz.-Amugy ti kik vagytok?-mutattok a fiúkra.
-Hayes.
-Daniel.
-Hunter.
-Brandon.
-Jack.
-Jack.
-Taylor.
-Carter.
-Trey.
-Aaron.
-Ethan.
-Gryson.
-Jacob.-mutattkoznak be egyesével.
-Ööö húú sziasztok én Alexandra vagyok.-mosolyogtam rá.
-Héé amugy Nash hogy hogy itt volt?-kérdezi asszem Aaron mire nekem a kaja megakadt a torkomon és elkezdtem köhöni.
-Jól vagy?-kérdezi Cam.
-Aha.
-Na akkor hogy hogy itt volt?-ismétli meg a kérdés Aaron.
-Nem tudom azt hittem már rég hazament de benéztem a vendégszobába és ott se volt.-mondja Cam. Ha kiderülne hogy velem aludt? Na jó ebbe bele se gondolok.
-Alexandra!-lóbálja a kezét az arcom előtt Daniel.
-Mi? Bocs elbambultam.-mondtam.
-Ja azt láttom!-nevetett.-Amúgy csak azt kérdeztem hogy nem tudod hol volt tegnap este Nash?-kérdezte. Tuti hogy lebukok hogy velem aludt! Francba francba francba.
-Ööö nem tudom.-füllentetem.
-Jó akkor felhívom.-mondja. Óóó hogy a kurva életbe!!!
-NE.-orditok fel mikor már a számot tárcsáza. Mire a többiek elég fura fejet vágtak.
-Mi mért?-kérdezi Cam.
-Semmi ad ide majd beszélek vele én úgyis mondanom kell neki valamit.-hazudok ismét.
-Oké.-vág furcsa arcot Daniel majd a kezembe nyomja a telefont.

(Nash:N én:É)

N:Csá haver!
É:Szia Alexandra vagyok.
N:Óóó szia Alexandra! Hogy hogy hívtál?
É:Ja csak azért mert a fiúk nem tudták hogy mit kerestél itt reggel.
N:Veled voltam.
Gyorsan kinyomtam a telefont és Daniel kezébe nyomtam.
-Na mit mondot?-kérdezik.
-Ja hogy itt hagyta a telefonját és vissza jött érte.-hazudtam.
-Ja oké.
-Daniel megadod Nash számát?-kérdezem félve.
-Aha diktálom.-mondja mikor elő vettem a telefonomat.
-Köszi. Felmentem a szobámba sziasztok.-megsem várva a választ rohantam felfelé. Mikor felértem egyből tárcsáztam Nasht.

(Nash:N én:é)

N:Szia ismerlek?
É:Szia Alexandra vagyok!
N:Mi a f*szért tetted le a telefont?
É:Mert nem akkartam hogy hallják amit most akkarok mondani.
N:Ja oké. Akkor mit akkarsz mondani? Meg amugy miért nem mondtad el nekik hogy este velem aludtál.
É:Mert hát azért kicsit furcsa lenne hogy azt mondanám.
N:Miért lenne fura?
É:Mert te fiú vagy én pedig lány!
N:Mi van?
É:Jaj tudod!!
N:Te teljesen hülye vagy!
É:Ezt eddig is tudtam!
N:Bocsi
É:Nem baj am elmondod hogy hova megyünk?
N: Hadd gondolkozak.....
É:Na?
N:Nem
É:Ez nem volt szép!
N:Bocsi!
É:De legaláb azt mond el mit vegyek fel!
N:Csak annyit mondok hogy ne öltözz szelősen!
É:Mi miért?
N:Szia.
-Nash le ne merd tenni azt a rohadt telefont.-kiábálok a telefonnal. Fuu és kinyomta esküszöm megölöm. Mikor kelőképen kitomboltam magam lementem a konyhába a srácokhoz akik épp Makarénát(?) táncoltak.
-Ti mi a jó büdös francot csináltok?-kérdezem döbbenten.
-Ja csak táncoltunk.-nyomja ki a telefont Daniel. Ezek tuti hülyék.
-Ti nem vagytok normálisak.-mondom. De abban a pillanatban olyan nevettésbe törtem ki hogy már a könnyeim folytak.
-Abba hagytad?-kérdezi Cam mikor már vagy 5 perce megállás nélkűl röhögök.
-Most már igen.-fújtam ki a levegőt.
-Amúgy jól táncolunk?-kérdezi vigyorogva Aaron.
-Ööö........-habozok.
-Mondd már.-sürgetnek.
-Nem.-nevettem el magam.
-Ez nem volt szép.-durciznak be.
-Nya ne harizatok.-nyávogok mire belőlűk egyszere tör ki a nevettés.
-Hát te se vagy normális.-törölgeti a könnyeit Hunter.
-Akkor szerintem ti meg se szólajatok.-mutattok rájuk.
-Igen?-kezenek felém közeledni.
-Mi a francot akkartok?-kezdek hátrálni. De ők meg sem szólalnak csak felkapnak én meg visitva ordíttok de csak azt érzem hogy eldobnak egyenesen a medencébe. Levegő után kapkodva jövök fel a víz alól ahól ők már szinte vísítva nevettnek.
-Ti normálisak vagytok?-durcizok be.
-Na nehariz!-néznek rám boci szemekkel.
-Valaki segítsen kihuzni.-ússzok a medence széléhez.
-Gyere.-nyújtsa a kezét Tray.
-Köszi.-mosolygok rá mikor már kihúzott a vízből.
-Amúgy nem jó ötlet fehér felső alá fekete melltartót venni.-nevett Aaron.
-Mi van?-de utána rájöttem teljesen átlátszik a melltartóm. Gyorsan a kezemet összefontam a melleim előtt majd felszaladtam a szobámba. Ők meg csak kiröhögtek. Gyorsan átöltöztem majd le feküdtem egy kicsit piheni hamar elnyomott az álom.

____________________________________

Lassan kinyitom a szemem és egyből a telefonomért nyúlok megnézni az időt. 16:23.
-A kurva életbe.-pattanok ki az ágyból. Gyorsan a szekrényem elé szaladok ahol kiveszek egy fehér fehérnemű szettet majd a ruhámat:

Magamra kapkodtam a ruhadarabokat majd szaladtam kivasalni a hajam utána feltettem egy natúr sminket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Magamra kapkodtam a ruhadarabokat majd szaladtam kivasalni a hajam utána feltettem egy natúr sminket. Megnéztem mennyi az idő 16:58 . Húúú időben kész lettem lementem a konyhába ahol a pulton egy cetli fogadott:
Alexandra elmentem a srácokkal bulizni. Anya azt mondta ma nem lesznek itthon mert sokáig kell nekik bentmaradni dolgozni. Kaja a hűtőben pénz a váza alatt.
éjt!!! XxxCam
Hála az égnek! Nem azért csak nem akkartam nekik magyarázkodni hogy hova megyek. A gondolat menetemet a csengő hangja szakította meg. Ez biztos Nash lesz! Mikor kinyitottam az ajtót a szavam elakadta. Igy nézett ki:

-Ne nézz már ennyire

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ne nézz már ennyire.-nevett mire azonnal pír öntötte el a fejem.
-Nekedis szia.-durcizok be.
-Ja bocsi szia. Várod már a meglepit?-kérdezi mosolyogva.
-Juj mikor látthatom?-ujjongok.
-Most!-mondja majd elkezd kifelé húzzni. De amit kint megláttam egyből könny szökött a szemembe..........

Hi!!!
Hát ez lenne a 3.rész remélem tetszeni fog! olvasást!

Mig világ a világ! /N.G./Where stories live. Discover now