7.rész

325 13 0
                                    

Szeptember 2.(péntek)

Ma reggel nagyon rosszul keltem! Éjszaka Nash-el álmodtam egy parkban voltunk. Nagyon jól éreztük magunkat. De hirtelen valaki a hajammál fogva elkezdett húzzni. Nash ezen csak nevetett és azt kiabálta hogy isten veled ribanc. Ezért olyan 5 óra fele tudtam elaludni. Nagy nehezen sikerült felállnom. A szekrényemhez lépetem és elkezdtem keresni valamilyen ruhát mára. Mai napra ezt a ruhát választottam ki:

Megcsináltam a sminkemet és indulhattam reggelizni

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Megcsináltam a sminkemet és indulhattam reggelizni. Lent ott volt az összes fiú.
-Jó reggelt!-erőltettem magta egy mű mosolyt.
-Nekedis.-mondják.
-Alexandra beszélhetnénk?-kérdezi Cam.
-Igen!-megyek be a konyhába.
-Na mit akarsz mondani?-kérdezem gofri evés között.
-Tudod van Madison...-kezd bele de egyből félbe is szakitom.
-Igen tudom és tegnap nagyon szemét voltál vele! Miattad sírt! Nem tudom mi bajod van vele de nem érdemli még ezt a bánásmódott!-oktatom ki.
-Tudom de félek!-hajtja lé a fejét.
-Mitől?-emelem fel a hangomat.
-Attól hogy elveszítem!-kiabál.
-Hát csak hogy szóljak ezzel fogod elveszíteni mert ilyen bunkó paraszt vagy.-kiabálok mostmár én is.
-De én szerettem!-ordítt.
-Ájj! Te szereted Madisont?-kérdezem.
-Igen.-hajtja lé ismét a fejét.
-De akkor miért voltál vele olyan bunkó?-értetlenkedek.
-Nem akkarom hogy megtudja hogy tetszik!-szomorkodik.
-Szerintem jobb ha elmondod neki hogy tetszik!-simogattom még a vállát.
-De ő úgy se szeret.-mondja.
-Dehogynem.-csúszik ki véletlen a számon.
-Mi?-emeli rám a tekintetét.
-Semmi.-szaladok ki a konyhából.
-Alexandra most azonnal állj meg.-kiált utánam. A fiúk elég furán néztek ránk.
-Mennem kell.-kiáltok.
-Nem.-fogja meg a csuklómat.
-Jaj Cam hagyjál már!-nyávogok.
-Nem amíg el nem mondod.-nézz a szemembe.
-Jaj szeret.-mondom suttogva.
-Mi?-szólal még elég érdekes hangon.
-Szeret.-mondom mostmár hangosabban. Amint ezt kimondtam Cam csak sokkoltan nézet rám.
-Cam!! Hahóó!!-lengetem a kezem a szeme előtt.
-Szóval akkor szeret?-kérdezi de szerintem magától mint tőlem.
-Ki szeret?-kérdezi Nash tőlem. Eddig észre se vettem hogy itt van.
-Semmi közöd hozzá! Amúgy senki nem szeret!-mondom flegmán.
-De hogy nem mi szeretünk.-ölelnek meg a fiúk.
-Meg én is.-hallok valami suttogás félét.
-Mi?-kérdezem.
-Semmi.-mondják egyszerre.
-Oké.-rántok vállat.-Na én mentem mert Madison vár.-kapom magamra a táskám.
-Várj én is megyek.-szólal meg Cam.
-Meg én.-szólal meg Nash.
-Nekem nyolc.-mondom majd az ajtó felé veszem az irányt. Cammel és Nash-el a nyomomban. Kint már Madison várt. Oda mentem hozzá és jó szorosan megöltem.
-Cameron és Nash mit keres itt?-suttogja a fülembe.
-Csak jöni akartak velünk.-sugom vissza.
-Megtudhatnánk miről beszéltek? Talán rólam?-vigyorog.
-Álmodban Dallas.-mondjuk egyszerre. Amin jót nevettünk.
-Madison beszélhetnénk négyszemközt?-kérdezi Cam egy kis idő elteltével.
-Öhhm igen.-kezdi piszkálgatni a haját. De akkor én kettesbe leszek Nash-el. Ó te jó ég!! Cam és Madison előre mentek én még hátul maradtam Nash-el.
-Miért haragszól rám?-kérdezi.
-Te téleg nem tudod?-kérdezem ingerülten.
-Nem! Kérlek magyarázd meg!-áll meg.
-Emlékszel mikor majdnem megcsókoltál? Másnap meg már más szájába voltál? Na pont azért!-indulnák el de megfogja a csuklómat visszahúzott és MEGCSÓKOLT!!! Visszacsókoltam de abban a pillanatban megbántam. Neki barátnője van!! A kezemet a mellkasára tettem és eltolam magamtól.
-Mi a baj?-néz a szemembe.
-Nash neked barátnőd van!-csordul ki az egyik könnycseppem. Amit ő egyből letöről.
-Nem már nincs! Szakítottam vele. Mert én mást szeretek! Téged!-csókol még ismét. Most bűntudat nélkül visszacsókoltam. A csókunk levegő hiány miatt szakadt meg.
-Alexandra eljönnél velem egy randira?-kérdezi lihegve.
-Igen.-mosolygok.
-Rendben de most induljunk mert már így is elkéstünk.-mondja nekem meg a szívem kihagyott egy ütemet.
-Úristen már második nap elkések.-pánikolok be.
-Nem izgulj. Gyere!-kulcsolja össze ujjainkat. Majd elkezd szaladni. Alig 5 perc alatt ott voltunk. Nash gyorsan kopogott majd benyitott. Mind a ketten lihegtünk.
-Nocsak nocsak már második nap 15 percet késtek.-nézi meg az óráját.
-Elnézést tanárnő csak elestem és Nash segített nekem.-hazudok.
-Kislányom nem most jöttem le a falvédőről! Megkérem őnöket máshol éljék ki szexuális vágyaikat!-nekem a szemem olyanok lettek mint egy tányér.
-Tanárnő mi nem...-kezd bele Nash de a tanárnő félbeszakította.
-Semmi tanárnő! Most pedig leülhetnek!-adja ki az utasításokat. Lehajtott fejjel Madison felé kezdtem menni. Amilyen gyorsan tudtam csak leültem.
-Hol a francba voltatok?-kérdezi suttogva Madison.
-Majd szünetbe mesélek de te is!-mondom neki. Az óra elég hamar elment. Szünetbe Madisonnal a lány wc-be mentünk hogy megbeszéljük mi történt.
-Na kezded vagy kezdjem én?-kérdezi Madison.
-Kezdjed.-mosolygok rá.
-Na szóval Cam azért hívott előre hogy bocsánatot kérjen a tegnapiért. Én mondtam hogy nem haragszók rá. Elkezdünk beszélgetni és elhívott a parkba suli után.-vísit.
-ÚRISTEN.-vísitok mostmár én is.
-Na jó most te jössz!-mondja. Én elmeséltem neki mindent az elejétől a végéig.
-Te jó ég!-mondja sokkoltan mikor befejeztem a kis mesémet.
-Akkor ma mind a kettőnknek randija lesz?-esett le.
-Igen.-mondja.
-Úristen mit vegyek fel? És hogy legyen a hajam?-estem pánikba.
-Majd át megyek hozzád kiválasztani a ruhámat .ég megcsinálni a hajadat után pedig te jössz át hozzánk.-mosolyog.
-Úgy szeretlek.-öleltem meg nevetve. Hirtelen nyílt az ajtó és Britani lépett be rajta.
-Minden a te hibád miattad szakított velem Nash.-kezd el nyávogni.
-Nem szeret fogd fel.-mondja Madison.
-Utálak.-megy ki.
-Menyünk mi is.-mondom. Az udvar felé vesszük az irányt. De mikor kiléptünk szerintem egyszerre -csordul ki a könnyünk.

Hi!
Ez lenne a 7.rész!!
Remélem tetszett!!!
Nagyon köszönöm ezt a 100+ nézettségét!!!
Puszi:Evi😘

Mig világ a világ! /N.G./Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora