o gün bu gün

24 5 1
                                    

Uyuyup uyandım.

Sabah okula gitmek için annem odama gelip uyandırdı. Üzerimi giyinip kahvaltı etmek için mutfağımıza dogru yöneldim. Annem önden bende arkasından gittim.

(Bu gün annemi son görüşümdü.)

-geç oğlum sen kahvaltını yap

-tamam annecim...

Kahvaltımı yapıp masadan kalktım o günlerde...

........

Yıllar gecince....

...
2010 yılı ....

Ben 2010 yılında ilk kez bu kadar çok ağladım kimse silmedi gözyaşlarımı yardım edemediler tutaöadılar ellerimden.

Normal bir gündü. Amcam bize gelmişti. Küçüklüğümden beri sevmezdim onu birgün okula gittim annemle evde yanlız kaldılar. Annemi o adamla kalmasını istemiyordum hareketleri farklı geliyordu.

Okula gittim. Dersleri fazla dinleyememeiştim içimde kötü bir his vardı. Annemi görmek istiyordum.

Ama anneme söz verdiğim içinde okulumdan çıkıpta gidemiyordum annemin yanına çünkü küçükken defalarca kaçmıştım ve ona yemin etmiştim. Birdaha yapmayacağım üzerine.
Son derse girmiştim. Dersi dinliyordum ve mutluydum annemin yanına gidicektim diye ....
O gün herşey farklıydı. Herşey degişikmi ben zilin çalmasını dakikalaeın gecmesi için hep saate bakmaya başlamıştım. Tedirgindim de çok ça tabi ve sonra nihayet gecmek bilmeyen o dakikalar gecmiş sabahtan beri çalmasını beklediğim bitiş zili çalmıştı.

Ben direk evin yolunu tutmuştum.

Gitme Annem (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin