-ÇAK-12.BÖLÜM Teşekkür ederim"

54 5 4
                                    

Medya; Bilal Sonses-türlü türlü

Deryanın ağzından.

Sabah baş ağrısından dolayı uyandım.  Mutfağa doğru ilerledim' bugün okula gitmek istemiyordum ve gitmeyecektimde. Mutfağa adim tar atmaz bir kadın ve babamı gördüm.  Babam " Açıklama yapmayacağım bu kadın bundan sonra senin annen itiraz istemiyorum Derya!!"

"Ya sen beni ne saniyorsun bu eve getirdiğin kaçıncı kadın he!!! Bazen diyorum ki keşke babam olmasaydın. Keşke seni hiç tanımıyor olsaydım!"

dedim ama ne fayda babam elini başının üstünden geçirip saçını çekti ve" Derya ben senin babanım ne dediğine dikkat et!! Saygısız seni!! ! Terbiyesiz! annen var burada!!"

"Annem mi? Cidden mi? Baba guldurme beni bu senin annen diyip getirdiğin 100. Kadın! Bıktım Artık bıktım Anne istemiyorum baba istemiyorum ben, BEN SADECE SEVGİ İSTEDIM TAMAMMI?? BENİ TAKMANI BENİ TERBIYE OGRETMENI ISTEDIM AMA SEN BANA HİÇ BİRŞEY ÖĞRETMEDIN ANNEM ÖLMESEYDI NAPACAKTIN BABA BIZ BUNUN GİBİ OLMACAKMIYDIK YA SEN ÖLDÜRDUN ANNEMI SEN GÖZÜNÜN YAŞINA BAKMADIN YAZIKLAAR OLSUN YAZIKLAAR OLSUN NE HALINIZ VARSA GÖRÜN!?!!?!?!?!!!"

Ama benim duygularım vardı. Kimse benim duygularımı takmiyordu. Siz aile piskolojisi nedir bilirmisiniz veyahut aileniz tarafından umursanmadınızmı.
Ben yaşıyorum annemi gözümün önünde öldüren bir babanız yoktur sizin.
Her çocuk gibi benimde hayallerim vardı. Hepsini söndürdüler. Her çocuk gibi bende şımarmak şımartılmak istedim ama nerdee! Bana verecek birilerimi vardı. .

Odama doğru ilerledim ve kapıyı açtım sakinleşmem gerekiyordu. Yatağa oturdum ve bilgisayarımdan bir Bilal sonses-türlü türlü  müziğini açıp yatağıma yaslandım. Benimki bir aşk acısı değil ama içimi rahatlatan bir şarkıydı.

Akşama kadar odamdan çıkamadım. Ve ensonunda bara gitmeye karar verdim ve siyah elbise siyahi makyaj yapıp hızlıca dışarı çıktım kimsenin yüzünü görmek istemiyorum. Biraz yürüdükten sonra bara vardım ve içeri girdim şimdi kafa dağıtma zamanıydı bar masalarina doğru ilerledim

"Garson bana en ağır içkilerinizden verin" dedim
Bie süre sonra içkim geldi artik kac kadeh içtiysem biliyorumki kendimde değildim...

Kayranın ağzından. .

Bu gece hiç bir şey umrumda olamayacaktı bara gidip kafa dağıtmam lazımdı hizlica hazırlandim ve arabanin anahtarinu alip çıktım.  Oraya vardığımda arabayi park edip bardan içeri girdim.  derya içkileri lop lop götürüyordu. Yanına gittim" senin ne işin var burada"  derya ise sesli bir kahkaha atıp" ne o gelemezmiyim" sarhoş mu olmuştu bu!"Derya sen sarhoş mu oldun!" Diye bağırdım.  Derya ise alayla bakıp "oradan ayık gibi mi? duruyorum Kayra" bu kız kesin sarhoş olmuştu.  Onu kucağıma aldım. "Kayraaaa napiyorsunnn yaaaaaaa!!"

"Ben seni bir yere oturtup bana neden içtiğini anlatacaksin tamammı??" Yüzü birden asıldı acabba sevgilisindenmi ayrıldı? Yada sevgilisi buna birşey mi yaptı? Daha doğrusu deryanın sevgilisimi vardı?  Onu bir banka oturdum başını geriye attı.  " Tamam bu sevgili işleri zordur derya yani sevgilin sana neyaptıysa benden belasını bulacaktır"
Derya bana bakıp sırıttı"evet sevgilimden ayrıldım hem senin dovmene gerek kalmadı ben onu benzettim" ney yani sevgilisimi varmış! Ha"benimle dalga geçmede bana ne olduğunu anlat Derya."

Tekrar suratı asıldı ve başını tekrar geriye yasladı"sana guvenebilirmiyim Kayra?" Tabiki güvenmelisin! Dur bidakika sesli söylemem gerekiyordu.
"Tabiki güvenebilirsin arkadaşız biz derya" derya bana baktı gözlerimin içine doğru "babamla fena kavga ettim"
Aow! "Birsey demeyecekmisin?" Ne diyebilirdimki çünki babası ölmüş biri olarak ne diyebilirdimki! Başını alıp omzuma koydum "devam et.." dedim oda gözyaşlarına boğulup anlatmaya başladı " Artık eve kadın atmasından bıktım kayra. Her kadını eve getirip bu senin annen demesinden bıktım. Babam annemi gözümün önünde öldürdü anlayabiliyormusun beni kayra? Kim baba sevgisinden mahrum kaldı biliyormusun kayra! Ben, kayra ben,! Bir insanin bukadar kötü bir kaderi varmıdır kayra yaa BIŞEY SÖYLE BANA!" Gerçekten yüreğim burkulmuştu. Acıyordum ona "Derya seni anlayamam ama tahmin edebiliyorum çünki benim de babam öldü.rahatlayacaksan ağla." Bir süre ağladıktan sonra omzumdan başını çekip  gözlerimin içine baktı "kayra be-ben ben çok üzgünüm baban öldüğü için senin gereksiz dertlerimle basini şişirdiğim için Üzgünüm" ne diyor bu kız ona döndüm ve Süper sinirli baktığımı düşündüğüm bir bakış attım "bikere senin dertlerin gereksiz değil başımı maşımı şişirmedin hem babam öldüğu içinde Üzgün olma benim de  babamin hatalari vardı!"kikirdedi "teşekkür ederim kayra bana çok iyi geldin" ve arkadan "Deryaaa"diye bir cırlama geldi. Arkamı döner dönmez bu kişinin deryanın arkadaşı olduğunu anladim. Geldi bira soluklandıktan sonra  bir deryaya bir bana baktı " Şimdilik bişey demeyeceğim sadece bana deryaya ne olduğunu söyle seni karizmatik çocuk"
Ehehheh tabiki karizmayim benn aow dur deryaya ne olduğunu anlatmam gerekiyor"şey derya babasıyla kavga etmiş.içti galiba şimdide sızdı sanırsam"dedim ilk önce havaya baktı"yarebbim sana şükürler olsun yusuftan kurtulmak için harika bir bahane " dedi. Ve "teşekkür ederim deryaya sahip çıktığın için ve beni kurtardigin için iyi bir çocuğa benziyorsun " dedi ve deryayi omzuna aldı ama sonuç taşıyamadı "bana yardım edebilirmisin? Yusufa haber vermem gerekiyor "dedi.  Ve koşarak içeri girdi bende deryayi kucağıma aldım.  Barın kapısının önünde bekledim o kız bir adamla kapiya çıktı. Çocuk" bu adamda kim selin"selin göz devirdi. "Deryanın sevgilisi yusuf git artik gördün işte" dedi. Ben mi Deryanın sevgilisiyim bn kayra yani kayra oha derya boylemi bahsetmişti onlara benden dur, dur kafam karıştı ben Deryanın sevgilisimiyim?? yusuf ise " numara olup olmayacağını nerden bilecegim"dedi selin ise gözlerini büyültüp ayağını  yere vurarak "ayyy ne kadar gıcıksın yusuf ya git kontrol et" ve Yusuf denen çocuk yanıma gelip kulağma "baygınmı gerçekten " dedi bende başımı salladim. "Sonunda senden kurtuluyorum selin hanım ve şey ben sana şaka yapmıştım annene evliyiz demeyecektim hahahahahaaa" selin "neeee ben buraya boşunamı geldim yusuf seni geberteceğim" selinin sözünü kesip "Artık gidebilirmiyizz!!" Dedim selinde yusufa el hareketi çekerek yanima geldi."benim eve götürelim" dedi.

Bende arabanin anahtarını açtım ve deryayı arkaya yerleştirdim. Arabaya binip sürmeye başladım kimse birşey demedi seline" bana evinin tarifini verecek misin?"selin "ha evet büyük Avm'nin iki sokak üstünde" ve son surat oraya sürdüm.  Eve vardığımızda selin indi bende indim deryayi kucağıma alip selinin arkasından gittim.  Odasına götürüp yatırdım. Selin bana dönüp "şey sana deryanın sevgilisi dedim alınmadın inşallah ve deryaya yardım ettiğin için teşekkürler" önemli değil sadece yardım ettim" dedim ve  dışarı çıktim bugün yaşadığım gün değildi başka birşeydi ama anlam verememiştim vız gibi geçmişti.  Arabaya binip evin yolunu tuttum. Eve geldiğimde annemin kapi önünde dönüp durduğunu gördüm. "Anne napiyorsun burada yatsaydin ya " dedim
Annem "oğlum merak ettim seni sadece bilitorsun be-"
"Biliyorum anne eve ben gelmeden uyuyamazsin hadi içeri geçelim Ceyda uyudumu?"
"Uyudu kuzum uyudu hadi odana geç de sen de uyu"
" sende uyu kendini yıpratıyorsun" dedim oda kafasini sallayıp odasına girdi bende odama geçip derinn bir uykuya daldım

ARKADAŞLAR BİRAZ DRAMATIK BİR BÖLÜM OLDU BIRDAHAKI BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE OKUYCULARIMMMM

#ALEYNA#

Çeşitli Aşklar Kurulu(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin