2

1K 84 2
                                    

Пролетната ваканция. Тя се бе изнизала толкова бързо.

Jungkook не понасяше класа си. Тормозеха го психически, макар и не често. Макар и да не бяха отправяни заплахи към него. Момчето просто си беше от тези, които не траят на викове.

-Млади господарю, време е за училище, иначе ще закъснеете за първия час-викаше, тропайки неудържимо по вратата икономът Suga, който бе нещо като втори баща на Jeon. Поне за такъв го смяташе малкият.

-Да, да, стига си блъскал по вратата, моля -каза Kook с насмешка в гласа, след като стана от леглото.

-Добро утро, млади Господарю - поздрави икономът, съвсем леко поклонявайки се, но бе спрян от ръката на рамото си, пронадлежаща на момчето срещу него.

-Добро утро и на теб, Suga - усмихна се сладко Jungkook - И моля те, отново, не прави това.

-Закуската вече е готовa. Майка Ви Ви чака. - игнорира той молбата, защото отдавна му бе наредено да се държи, както подобава към господарите си

-Оправям се и слизам.

След около 15 минути Kook вече беше готов и тръгнал да слиза надолу по стълбите, но нещо го спря. Това бяха красъците на майка му, която отново се караше на прислужничките.

-Добро утро, майко-зададе лека фалшива усмивка Kook на лицето си в знак на уважение към майка си.

-Добро утро -отговори жената студено

-Къде е татко? - огледа се за кратко из голямата стая и върна поглед обратно върху майка си.

-Не знам - отговори, не поглеждайки детето си, започвайки да се храни без да чака вече

"Тази жена и като малка ли е била толкова студена"-питаше се Kook докато я наблюдаваше.

Неусетно минаха още 15 минути и Jungkook трябваше да тръгва за училище.

-Suga!!-извика Kookie своя иконом.

-Какво желаете, млади господарю? - след по-малко от, може би две минути, се вясна Suga, отново покланяйки се.

-Ще ме закараш ли до училище? - реши да игнорира този път жеста, на мъжа срещу себе си, и се зае да обува обувките си.

-Да, разбира се. -усмихна се Suga леко и излезе навън да запали колата и да изчака

-Времето днес е прекрасно нали, млади Господарю? - опита да разчупи тишината в автомобила, икономът

-Прелестно - отговори съвсем просто младежът

-Ако сте съгласен, днес, след като свършите училище, може да се поразходим из парка на града

-Може - отново

-Пристигнахме, млади Господарю - проговори пак след около, може би, десет минути Suga

Kook се беше дълбоко замислил, затова така и не чу какво мy казва Suga.

Икономът видя младежа и избибитка с клаксона на колата, за да може Kook да се опомни и да влиза в училище.

-Хейй, какво правиш -стресна се Kook, което довете и до вик.

-Пристигнахме, млади Господарю - повтори с малък присмех, след думите си.

-Ами така кажи -имърмори си под носа Kook слизайки от автомобила.

-Хей, вижте, бисквитко дойде!!? - извика Чен, някъде от класната стая, в която Jeon тъкмо влезе.

"Ето че пак се започва "-въздъхна тежко Kookie, мислейки си.

-Деца сядайте си по местата. Имам да ви казвам нещо много важно-влезе госпожата по химия с гръм и трясък в класната стая.
-Имаме си нов ученик. - след думите на жената, приближаваща своето пенсиониране, в стаята почаха шепоти отвсякъде. Момчетата се надяваха да е момиче, а момичетата момче. Нещо нормално, разбира се. - Моля бъдете добри и внимателни с него докато свикне с новата обстановкa. - игнорира ги г-жата и си седна на мястото зад бюрото.

-Здравейте. Казвам се Ким Таехюнг, но всички ме наричат Ви - каза си просто, помахвайки на всички.

-Добре, браво, че се представи на класа. Сега си избери място и сядай.

Имаше много места, на които никой не стоеше. Дали имаше някой закъснял, или някой, който изобщо не е дошъл.
Те се поогледа и сетне си избра място до Jungkook.

Как се случи това??!Where stories live. Discover now