Odpustenie ( 1časť)

1K 57 5
                                    

Jeho pery lačne vyhľadali tie moje, pri čom mi zanechal bozk na čeľustí.

Zastonala som a zaklonila som hlavu. Svoje mohutne telo natisol nato moje. Vášnivo som sa prilepila na jeho pery.

Svojimi veľkými dlaňami mi drvil boky, keď do mňa priražal. Sykla som. Ale nie bolesťou. Slasťou.

Bol tak nežný a zaroveň hrubý. Bola to opojná kombinácia.

Nepotrebovali sme slová. Naše bozky a jeho prirazí hovorili o všetkom.

Zastonala som, keď nemilosrdne zakrúžil bokmy. Bolo to už tretí krát, keď mi odoprel pôžitok zvaný orgazmus.

,, Harry,prosím " Šepla som potichu. Vycítila som jeho úškrn. Pohľadil ma po vlasoch a zo slovami, že si mám počkať, pokračoval vo svojej práci.

So slzami v očiach som Zastonala, keď do mňa vnikol celou dĺžkou.

Nohy som si omotala okolo jeho bokov, aby som ho cítila čo najhlbšie a najlepšie.

,, Prosím " Výkrikla som slasťou, keď nemilosrdne prirazil.

Jeho úškrn sa zväčšil a prilepil sa na moje pery. Potiahla som ho za kadery a snažila som sa mu ísť naproti, lenže mi silno stlačil boky na znak toho, aby som prestala.

Mučilo ma to. Odopieral mi pôžitok, po ktorom som túžila už od kedy som videla, ako zomrela Anabell.

Už vtedy som videla jeho smaragdy, ako sa vpijaju do mojej tvári.

,, Kurva! " Zakričal, keď som sa prstami dotkla jeho chrbta a rukami som schadzala až k jeho zadku.

,, Netrestaj ma. Miláčik, prosím " Hryzla som si do pery, keď prestal priražať a vyšiel zo mňa.

Pobozkal ma na vnútornú stranu stehná. Moje nohy boli ako zo želatíny. Nevedela som s nabažiť toho pôžitku. Nevedela som sa nabažiť jeho.

,, Páči sa ti to? " Náhle sa spýtal a fúkol mi do rozkroku. Nechty som vrila do madraca a zavrela som oči.

,, Opovedaj, inak prestanem " Jeho hlas boli tak vášnivé a plny túžby, že sa to slovami nedalo opísať. Iba pri pohľade na jeho oči, v ktorých boli iskričky som vlhla.

,, Áno, páči. " Na jeho tvári sa objavil úsmev a začal sa venovať svojej činnosti. Strčil do mňa jeden prst.

,, Chcela by si dva prsty? " Škodarostne sa uškŕňal, keď zistil, že chcem, aby pridal.

Prikývla som s zúfalo som si povzdychla. Zasmial sa a pohľadil ma po líčku. Prestal sa venovať svojej činnosti a usmial sa.

Utrel mi slzy, ktoré mi stekaly. Bolo to tak mätúce. Zabíjalo ma to.

Opäť do mňa vnikol, ale len špičkou.

,, Prestaň " Šepla som do ticha. Zasmial sa a vnikol do mňa celou dĺžkou. No nasledne ho vybral.

,, Potrestám ťa. Nechala si ma známeho tak dlhu dobu a zato budeš pykať. " Jeho hlas bol hrubý a plny zlosti.

,, Prestaň! " Výkrikla som a slzy mi stekali dolu lícom. Chcela som ho udrieť, lenže zakrúžil bokmy a ja som privrela oči. Nasledne som vzdychla.

Perami mi poutieral slzy a konečne prirazil. Lenže keď som sa blížila k svojmu vrcholu, zastal a vyšiel zo mňa.

Chcela som si prsty priložil k lonu, ale chytil moju ruku.

,, Opovaž sa! " Nahnevane skríkol. Utrela som si slzy a doplazila som sa k nemu.

Vzala som si jeho pýchu do úst a pomaly som ho začala cúcať a lízať.

,, O.. Čo to.. Ach!... Robíš? " Spýtal sa a začal si určovať vlastne tempo.

Urobil sa mi do ust a ja som to poslušne prehltla. Odpočíval, pri čom zhlboka dýchal.

,, Si prefíkanejšia, ako som si myslel " Nevinne som sa usmiala a priblížila som bližšie k nemu. Jeho mužnosť už opäť stala v pozore, kedže som ju chytila do svojich ruk.

Nasmerovala som si ju na svoj vchod a nasadla som naňho. Slasťou som privrela oči a začala som sa veľmi pomaly pohybovať.

Lenže Harrymu moje tempo nevychovala a tak ma nadvihoval on.

Blížila som sa k svojmu koncu. Zavrtela som sa na ňom, zaklonila som hlavu.

Orgazmus si ma vzal celu. Trieštil mnou. Bral su ma celú.

,, Milujem ťa " Pošepkal.

Pozn;
Celá časť o sexe ☺️ Som červená až za ušami 😂
*Scajka*

Kráľová obeť Where stories live. Discover now