Jeho horúce pery si našli cestu až k môjmu krku,ktorý obsypaval jemnými bozkami.
Moje nohy sa automaticky roztiahli a omotala som ich okoko jeho pása.
Môj kráľ perami zašiel nižšie,až bozkával moje stvrdnuté bradavky a jemne ich v ústach sál.
Kňučala som slasťou a moje srdce začalo rýchlejšie biť. Môj dych sa zrýchlil a z pier mi unikali hlasné vzdychi.
Vošiel do mňa bez upozornenia a ja som nahlas vykrikla,prekvapená jeho nedočkavosťou.
Ostal vo mne,nehybal sa. Iba vo mne bol a pozeral sa priamo do mojich hnedých oči,zatiaľ čo ja som žašla nad jeho nádhernými smaragdami,ktoré mu iskrili vzrušením a nedočkavosťou.
,, Milujem ťa,kráľovná Francúzska, " uškrnul sa a jemne prirazil.
Vzdych sa mi vydral z pier. Jeho príjemné príkazy ma viedli až do nebies. Boli sme spolu. Len my dvaja,v chate,v opustenom lese. Nikto nás tu nemohol vidieť a ani počuť. Mohli sme kričať z vášne,vzdychať z potešenia.
,, Tiež vás milujem, Kráľ môj," Pousmiala som sa a jemne som ho pobozkala na ostrú čeľusť.
,, Som kráľ tvojho srdca?" Usmial sa,hľadiac mi do očí a priražajúc.
,, Si kráľ môjho srdca,tela,potešenia. Vládneš mi a navždy aj budeš," zavzdychala som mu do pier.
Oheň v starom krbe horel,rovnako ako naša vášeň. Naše tela sa na seba lepili a pery sa nám jemne dotykali. Hľadeli sme si do očí. Tie jeho sršali láskou a túžbou.
,, Pre mňa nie si len kráľovná Francúzska. Si anjel bez krídiel," Naš vzťah nebol možný. Nemohli sme ho zverejniť. Otroci a sedlici z vedľajších dedín o tom nemohli vedieť. Ihneď by som dostala tresť smrti.
Lenže ja som bola schopná obetovať aj život len pre to,aby som mohla cítiť jeho pery a dotyky. Bola som jeho obeť.
,, Milujete ma rovnako ako ja vás? " zašepkala som,zadychana z jeho prírazov,ktoré boli rýchlejšie.
,, Nie. Milujem ťa viac," Na perách sa mi objavil úsmev a moje pery sa dotkli jeho spotenej hrude,ktorú som pobozkala.
Naša láska a vášeň nepotrebovala slová. Stačilo sa pozrieť do našich oči,ktoré to povedali za nás.
Bola by som schopná zaňho obetovať aj svoj život. Nezaujima ma ma nič okrem šťastia môjho princa a kráľa.
Aj keď som vedela,že ak sa toto prevali,je so mnou koniec aj tak som to robila. Nezaujimalo ma nič okrem neho. Naša láska bola nekonečná.
On bol diabol a ja jeho anjel.
Ďalší kráľov priráz spôsobil,že mi z úst vyšiel hlasity vykrik jeho mena.
,, Presne tak kráľovná! Krič moje meno! " svoje pery som prilepila na tie jeho a dravo som si ich brala kús čo kus. Potiahla som ho za spodnú peru a zahryzla som do nej. V ústach som ucítila kovovú chuť a oblizla som mu peru.
Jeho posledný priráz ma dohnal na samý vrchol. Moje nohy boli ako zo želatíny a do úst som sa snažila nabrať čo najviac kyslíka.
Kráľ bol na tom rovnako. Rozdychával našu vášeň. Pritiahol si ma bližšie k svojmu mohutnému telu a pobozkal ma na do vlasov.
~
,, Zajtra prídem do tvojho paláca. Chcem vidieť princa," prikývla som.,, Samozrejme," Usmiala som sa a holú nohu som prehodila cez jeho nahé brucho.
,, Ako sa ma princ? " Spýtal sa s úsmevom.
,, Dobre. Je nádherný. Je úplne po tebe a tie vlasy.
," Pousmiala som sa.Občas som nerozumela tomu,prečo mu raz tykám a potom vykam. Je to akoby zvyk.
,, Jasné,že je po mne. Dúfam,že ho nehodláš dať ostrihať, "
,, Och nie! To by som si nedovolila. Páčia sa mi jeho vlasy a vždy ho uspí ak sa mu s nimi hrám,"
,, Mne sa tiež páči,keď mi ich trháš pri trtkani, " zasmiala som sa.
,, Toto je najkrajší zvuk, Tvoj smiech je tá najkrajšia melódia, " začervenala som sa.
Boli sme veľmi šťastný ale dokedy?
Pozn;
Som s5! Kto tu so mnou ešte ostal?*Scajka*
YOU ARE READING
Kráľová obeť
FanfictionVášnivé nocia a hrejivé dotyky? Každučkú noc som ich zažívala s mojim kráľom, s Harrym Stylesom +13 Story 2016 By: Scaj_Ka