Nezmenila sa

873 72 4
                                    

,, Harold, čím sme si zaslúžili tvoju náštevu " Leonardo Gomez, otec Jimeninej mamy na mňa nechápavo krčil obočie. Falošne som sa usmial a poklonil som sa. Predsa je odo mňa starší, takže si zaslúži môj rešpekt.

,, Leonardo, rád sa vidím. Dlho sme sa nevideli, ako sa máte? A mimochodom... Prišiel som navštíviť svojho princa " Jeho tvár sa rožžiarila. Oprášil som si imaginárnu smietku z odevu a čelil som jeho spokojnému úškrnu.

,, Mám sa dobre, ďakujem. Princ Harry je v izbe svojej matky, zavedie vás tam môj sluha " Pozrel sa na vysokeho muža, ktorý ku mne ihneď pristúpil, poklonil sa najprv Leonardovi a potom mne.

,, Ďakujem, som nedočkavý, takže sa idem pozrieť na princa " S úsmevom Prikývol a sadol si na svoje kreslo. Poklonil som sa a kráčal som za sluhom,ktorý ma mal zaviesť za Jimenov.

Stali sme pred neznámou komnatou spoza ktorej sa ozýval tichý spev ženy. Usmial som sa a vstúpil som dnu.

,, Jimena... " Sedela na posteli a bola sklonená. Uspávala princa a popri tom mu spievala.

,, Harold?! " Ihneď sa postavila, ale čo ma šokovalo najviac bolo, že sa nepoklonila. Drzá ako za starých čias.

Pristúpil som k nej a pobozkal som jej ruku. S pootvrenymi perám predstúpila pred kolísku, aby som nemohol vidieť princa.

,, Odíďte " Šepla do ticha, ktoré vládlo v komnate. Zasmial som sa a chytil som jej vlasy, ktoré boli stále rovnaké. Husté a dlhe.

,, Chcem vidieť princa, takže odstup Jimena. Vieš čo ťa čaká ak to nedovolíš" Ihneď by dostala prikaz od jej dedka, aby mi ho dala, pretože naše tradície sú.. Ehm.. Divne? Asi tak.

So sklonenou hlavou odstúpila. Musel som sa priblížiť bližšie ku kolískej, aby som mohol princa vidieť lepšie.

Pred očami sa mi zjavili dva žiarivé smaragdy, posiate čiernymi mihalnicami, srdcovité pery, pár kaderov a zlatučký noštek.

,, Ako sa volá? " Zaujato som sa spýtal a kľakol som si. Nevnímal som slová jej dedka, takže mi to vypadlo. Na princovej tvári sa zjavil nebeský úsmev. Zasmial som sa.

Naše tradície nám nedovolia sa dotknúť dieťaťa. Matka a otec princa alebo princeznej nemá právo sa starať o svoje dieťa. Nato majú služky. My sme niečo viac.

Lenže toto na mňa neplatí. Svojho princa sa dotknem keď budem chcieť ja. Nikto a nič mi to nezakáže.

,, Harry " Ozval sa jej hlas, keď som vyťahoval princa z kolískej. Usmial som sa naňho. On len zamrmčal a stisol mi prst.

,, Je krásny. " Slastné som Šepol.

Ona prikývla a na tvári jej tiež panoval štastný úsmev. Priblížila sa bližšie ku mne a pobozkala princa na čelo.

,, Dedko chce, aby sa oňho starali služky. Lenže to ja neodpustím. " Usmial som sa na ňu.

Nezmenila sa. Stále to bola tá Jimena, ktorú som spoznal v dedine, keď som si mal odtiaľ vziať pannu.

Pozn:
Po nekonečných rokoch nová časť. Síce krátka ale predsa.

*Scajka*

Kráľová obeť Where stories live. Discover now