Ma apropii cu grija de tufisul din fata prietenului meu care era alarmat de situtia tensionata si de faptul ,ca ce s-ar putea afla acolo poate sa imi puna capat vietii.Cu pasi mici si calculati ma apropii de tufis si cand ma a plec pentru a vedea ce este acolo raman socata.Nu se poate...Erau chair.......
-Cat ma bucur ca te-am gasit querida!exclama Ben,dar cand am auzit cum mi-a spus I-am aruncat o prievire usor nervoasa dar si puntin uimita de faptul cum imi zisese.Oare era Ben?Daca nu erau ei?Am incepu sa ma panichez.Mainile deja imi transpirau iar ritmul batailor inimii mele accelerasera.Deodata doua brate puternice ma lipesc de un piept bine lucrat,stransoarea transformandu-se intr-o imbratisare de care chair aveam nevoie.Ma intorc spre Ben si ma uit adanc in ochii lui.Deodata sunt trezita din visare de un mic scancit.Cand ma uit in jos vad lupul cum se uita putin ingrijorat la mine.Rana i se agravase.Imi dadeam seama usor ca il durea.Am grabit pasul si in scurt timp am ajuns acasa.Am luat repede trusa de prim ajutor si dupa ce i-am dezinfectat rana, i-am bandajat piciorul.Dupa ce am terminat,m-am dus sa fac un dus caci aveam nevoie.Mi-am luat o pereche de blugi kaki cu talie inalta un tricou alb aproape transparent si un flanel lung de puf negru.Am intrat in baie si dupa ca mi-am terminat dusul m-am imbracat.Mi-am uscat parul si mi-am facut niste bucle. Parul meu lung si brunet se ondula perfect pe spate.Mi-am luat in picioare o pereche de botine negre cu toc foarte inalta.Am iesit din camera si m-am dus in sufragerie unde.......unde......Ben si Alexis se sarutau.Ochii erau plini de lacrimi.
Cand Ben m-a vazut ceva imi spunea sa vorbesc.Am incercat prima data dar nu a mers asa ca am fugit in camera.
-Mira!Mira,asculta - ma, te rog!!!
-M-ai mintit.Am zis scurt cu o mare durere de gat.
-Mira...Ai vorbit!!!Doamne!!!Te rog deschide usa.Te implor,querida!Nu am zis nimic.Mi-am scos un mic rucsac si mi-am luat cateva haine,car-dul de credit ,telefonul si castile si am mai privit o data camera,care candva mi-a fost cel mai bun camin.Am deschis usa si l-am vazut pe Ben la usa.
-Mira!Am coborat repede scarile, am luat cheile din suport si cand am vrut sa ies am fost prinsa de incheietura.M-am intors repede si i-am dat o palma peste fata.
-M-ai mintit!Am avut incredere! Te-am iubit!!!Si tu ce faci???!!!Te saruti cu cea mai buna prietena!!!Nu vreau sa te mai vad.Am iesit afara unde am dat de Alexis care plangea.M-am uitat la ea cu o privire ucigatoare apoi m-am indreptat spre masina.Inainte sa pornesc Max a deschis portierea si a intrat in masina pe locul din dreapta.Am accelerat si am gonit spre oras.In scurt timp am ajuns la o cafenea.Am parcat masina si am coborand.M-am asezat la o masa si incercam din rasputeri sa nu intalnesc privirea lui Max.
-Stiu ca poti vorbi!
-D_d_de ce?Am incercat sa vorbesc, dar am reusit sa scot doar un soptit.Lacrimile imi curgeau siroaie pe fata.Max a venit la mine si m-a imbratisat.
-Shhhh!Totul v-a fi bine.
-N_n_nu pot sa cred!
-Si ce ve-i face de acum?
-N_nu stiu.....Buna dragii mei!Nou capitol.M-am
decis sa schimb putin povestea.O sa alflati in urmatoarele capitole.Sper sa va placa.Va iubesc!💋❤❤❤
CITEȘTI
Diviziune.Fara cale de Întoarcere
ActionUneori persoanele pe care le iubesti tare te trădează si ajungi in final.....ce?Povestea Mirei este o poveste tristă dar cu un final fericit.Va reusi Mira sa isi găsească părinții adevărați?Va putea scapa din orfelinat pentru as îndeplini visul...Mi...