Era aproape de ora 17:30.Eu impreuna cu Alexys ne indreptam spre casa.Am turat motorul pana la refuz.In 10 minute am ajuns acasa.
-Unde ati fost!?tipa Ben nervos la noi
-Mai usor!Suntem bine.spun eu calma.
-Esti imposibila!Chiar imposibila!
-Si ce facem in seara asta?Mor de plictiseala.spune Alexys.
-Club!?
-Da!
-Nu.Spune Ben.
-Lasa fetele sa se distreze.De fapt cred ca venim si noi.Ne-ar prinde bine.spune Max.
-Ce?
-Te rooooog!!!!spunem eu cu Alexys la unison si facem o fata de catel ploat.Ne mai rugam de Ben inca vreo 10 minute pana acesta cedeaza.
-Mersiii!!!Tipa Alexys si sare pe Ben in timp ce eu urc cu Max in camera noastra.Ma lipeste de perete si ma saruta cu multa tandrete.
-Ai chef de "joaca"?
-Poate am ,poate n-am!Nu vrei sa afli?intraba si ranjeste pervers.
-Esti un mare nemernic! Spun si il sarut dinnou dar mai posesiv cea ce imi permite sa ies din stramtoarea lui Max si sa intru in baie.
-Dar...
-Nici un "dar".... io tai eu repede.Intr-o ora sa fii gata!Te iubesc iubire!!tip eu din baie.Il aud cum ofteza si spune :
-Si eu te iubesc pe tine!Dar in unele momente jur ca ma innebunesti!
-Dar esti nebunul meu si te iubesc!spun eu si cu asta incheiam discutia. Dupa ce termin de facut dusul intru in dressing pentru a vedea ce sa port.Imi aleg o rochie din paiete negra,mulata pe corp cu o palma si jumatate peste fund
O jacketă de piele neagra scurta pana in talie cu cateva ținte pe umeri si o pereche de pantofi cu toc de 15 cm negri.
Dupa ce ma imbrac imi fac cateva bucle lejere si un machiaj simplu constand in: fond de ten,rimel,fard si un ruj rosu.Parul l-am aranjat intr-un coc cu doua suvite lasa-te in fata.
Dupa ce termin ma mai uit o data in oglinda pentru a ma admira cand imi aud numele stigat.
-Mira!!!Esti gata?Striga Alexys si da buzna in camera.Wow!!! Arati superb!spune si ramane cu gura cascata.
-Mersi!Nici tu nu esti mai prejos si inchide gura ca intra mustele.Dupa un moment de tacere incepem sa radem.Imi iau micuta gentuta si ies pe usa.Cand coboram scarile baietii se uita la noi ca la masini straine.
* Perspectiva lui Max *
Dupa ce m-am imbracat cu hainele alese:o pereche de blugi negri si o camasa tot neagra desfacuta la primii 3 nasturi am coborat in living alaturi de Ben.
-Oare ce le ia atat sa se pregateasca?Intreb eu.
-Sunt fete!La ce te asteptai!spune Ben ironic.
-Te-am auzit!!!Striga Alexys.
-Nimic iubito!!!Striga Ben inapoi.
-Intr-o zi am sa te castrez!spune Alexys iar eu incep sa rad de ma doare burta.
-Nu mai rade!zice Ben,iar eu incep sa rad si mai tare de reactia lui.L-as ca te vad si pe tine!!!Aham!!!Sa vad atunci cum mai scapi din mainile Mirei!zice iar mie imi piere zambetul.Deodata privirea imi este atrasa de catre Mira care coboara cu Alexys scarile.Fetele se uita la noi si cu o fata de genu "Da voi nu aveti televizor?".
O vad pe Mira cum zambeste putin pervers dar noi ramanem tot muti de frumusetea lor.
- Alooo! Pamantul catre Max!zice Mira si imi da o palma usoara peste fata ca sa ma trezesc din soc.
-Arati superb!
-Nici tu nu arati mai prejos!zice si ma trage de gulerul camasii mai aproape de ea.
-Te iubesc!imi sopteste la ureche.
-Si eu te iubesc!ii soptesc la randul meu si o musc usor de lobul urechi.
-Nemernicule!zice si chicoteste.O iau de mana si mergem catre motoare.
-De data asta vreau sa merg cu motorul meu!spune si se urca pe bijuteria rosie ca focul din garaj.Ben si Alexys merg cu masina;un bolid de mori langa el.Mai exact un ferari de un albastru superb.O vad pe Mira cum ambaleaza motorul si porneste.O sa fie interesant.Pornesc si eu dupa ea incercand sa o prind dar nu reusesc.Off...fata asta ma innebuneste in fiecare moment.O iubesc ca un nebun si nu stiu ce m-as face daca as pierde-o.
Dupa aproximativ 20 de minute ajung in fata clubului unde Mira "capacea"doi tipi.Uuuuuu....aia o sa lase semn.
-Iubito esti bine?!
-Sunt perfect!spune si ma saruta firav si dragostos.Perspectiva Mirei ***
Dupa ce ma urc pe motorul meu rosu ca focul pornesc spre club cu Max chinuindu-se sa ma prinda.Dupa 10 minute ajung in fata clubului. Cobor de pe motor si il astept pe Max.Intre timp sunt asaltata de niste fluieraturi.Astia o s-o şi-o ia rau pe "coaja".Cei doi tipi se apropie de mine ,iar unul din ei incearca sa imi dea o palma peste fund,dar ii prind mana si il imobilizez lipindu-l de perete.
-Data viitoare ai grija ce faci!spun printre dinti si il arunc la cativa metri de mine.
-Hei pisi!Calm!spune celalalt. O nu cred ca a spus asta.Se apropie de mine dar ii dau un cot in burta si scot pistolul.Acesta fuge mancand pamantul mai mai sa si pice.Bag pistolul inapoi in geanta si observ ca ajunsese si Max.
-Iubito esti bine?
-Sunt perfect! Spunsi si il sarut firav si dragostos.Max ma ia de mana si intram in club mergand spre masa rezervata de Ben.Ma aseza pe canapea si imi pun capul pe pieptul lui Max ascultand muzica mea preferata: bataile inimii lui.O chelnerita siliconata rau se apropie de noi iar Max se uita numai la sani si la curul ei.
-Ce doriti sa beti? Intreaba sorbindu-l pe iubitul meu din priviri
-Vreau un Coca-Cola Limon.
-Dulceata tu ce vrei?
-Pe tin....aaa.....un vin rosu.spune si chelnerita pleaca facandu-i cu ochiul iar Max se uita dupa ea cu gura cascata.Ii dau o palma peste ceafa si isi revine din transa.
-Inchide gura ca intra mustele! Spun eu serioasa.Sper ca nu te gandesti sa ma inlocuiesti cu siliconata aia!Acesta surade si se uita in ochii mei.O vede pe chelnerita cum se apropie de noi asa ca ma surata posesiv.Ii raspund la sarut si stam asa pana suntem intrerupti.
-Ammm..... (tuse tuse).Luati-va o camera!!!spune Ben iar eu incep sa rad . Alexys se aseaza langa mine iar Ben in capat.Incepem sa vorbim pana cand aud muzica mea preferata.
Perspectiva lui Ben
Ajungem la club si mergem catre masa rezervata de mine.Acolo ii gasim pe cei doi amorezi sarutandu-se mai ceva ca.....in fine...
-Ammm......(tuse, tuse).Luati-va o camera!!!spun eu iar Mira incepe sa rada.Me asezam la masa si vorbim pana cand Mira aude muzica ei preferata.Se ridica de la masa si il trage pe Max dupa ea pana in ringul de dans si incep sa danseze.Imediat dupa ce melodi s-a terminat a intrat o melodie lenta.Am invitat-o pe Alexys la dans si ne-am apropiat de celalalt cuplu.Am prins-o pe Alexys de talie si am apropiat-o de mine.
-Te iubesc asa mult!imi spune si ma saruta.Imi raspund la sarut...pana cand ramanem fara aer.Imi lipesc fruntea de a iei si ne privim in ochi.......o iubesc asa mult....nu stiu ce as face daca as pierde-o......Buna dragii mei!Imi cer szc. pt ca nu am mai postat pana acum.Am incercat sa fac un capitol cat mai lung.Sper sa va placa.Daca e ceva ce va deranjeaza,sa imi lasa-ti com iar eu am sa fac tot ce pot ca sa fie bine.Va iubesc!❤
CITEȘTI
Diviziune.Fara cale de Întoarcere
AçãoUneori persoanele pe care le iubesti tare te trădează si ajungi in final.....ce?Povestea Mirei este o poveste tristă dar cu un final fericit.Va reusi Mira sa isi găsească părinții adevărați?Va putea scapa din orfelinat pentru as îndeplini visul...Mi...