Dupa ce au bagat-o pe Mira in sala de operatii i-am sunat pe Ben si Alexis.Am oftat zgomotos si m-am asezat pe unul din scaune.In scurt timp au aparut si Ben cu Alexys.
-Ce s-a intamplat?
-Bleck!spun furios.
-Ce!!????
-Nu stiu daca e mort dar cert este ca dupa ce Mira a evadat a avut parte de o urmarire care din pacate a adus-o in starea asta.Of.....sper sa fie bine.Si totusi!???Asa imi vine sa te bat!!!Daca nu te-ai fi sarutat cu Alexys nu ar fost in starea!!!tip la el...
-Gata!Striga Alexys. Fapta e consumata!Tot ce e important e ca Mira sa fie bine!Asa ca INCETATI!!!!
-....***
Au trecut 5 ore de cand Mira a intrat in operatie.Ma intreb daca o fi bine.Deodata usa salonului se deschide iar pe aceasta iese doctorul.
-Cum este?!!
-Din pacate a pierdut foarte mult sange iar cel mai rau lucru este ca nu v-a mai putea merge si trebuie sa facem o interventie chirurgicala dar cu risc major.Va trebui sa primeasca sange ,dar ,cine are aceeasi grupa cu ea?
-Eu!spune Alexys.
-Ce????!!!!
-Va rog sa ma urmati domnisoara!
-Desigur!Alexys la urmat pe domul doctor pana au intrat intr-un salon.Dupa o ora Alexys a iesit din salon.
-Esti bine?intreaba Ben.
-Da!Stai linistit,raspunde ea rece.
***
Dupa cateva ore doctorul a iesit din sala de operatii.
-Datorita domnisoarei am putut sa o salvam pe Domnisoara Mira.
-Slava Domnului!O putem vedea?intreaba Ben.
-Imediat dupa ce va fi mutata intr-un salon particular.
-Cum a decurs operatia? V-a mai putea merge?
-Da.A avut mare noroc.
-Multumim!
-Nu aveti pentru ce!*** Din perspectiva Mirei***
Ma aflam intr-o gradina plina cu flori iar in mijlocul lor se afla un leagan.Deodata se aud niste voci.
-Mira,draga mea!Unde esti?se aud vocea unui barbat inalt foarte bine facut brunet cu ochii de un albastru ca marea.Purta un costum albastru inchis cu o camasa alba si o cravata de aceeasi culoare ca a costumului.
-Sunt aici tati!spune o fetita care semana izbitor cu mine dar cand ma uit mai mai bine observ ca eu eram.N.Nu se...se...se poate!Lacrimile imi navalisera pe obraji.
-Tati?
-Da scumpo!
-Nu ma veni parasi niciodata,nu?
-Nu scumpo! Tati va fi mereu cu alaturi de tine!
-Tati?Unde e mami?
-Sunt aici scumpo!
-Mamiiiii!
"-Mami!Tati!"spun in soapta.
-Scumpo....tr.tre.trebuie sa iti spunem ceva!Am....noi tre.trebuie sa plecam la o conferinta.
-Te iubim foarte mult!
-Va rog nu plecati!!Ai promis!!!
"-Nuuuuuuuuuuuu"
****
-Mira!!!Gata!!
-Nu...Nu.....
-Shhhh!!!
-Nu...spun si incep sa plang.
-Gata!!!Sunt aici!!!
-Mira?!??intreaba Ben.Imi pare rau!
-Beeen!Spun si acesta ma i-a strans in brate.
-Poti sa ma ierti?
-D.Da!Dar.....cum ramane cu Alexys?
-Nu iti face griji scumpo!Tot ce conteaza acum e sa fi bine!spune aceasta care cu greu se abtinea
-Cand vom putea pleca?
-Mai ai de Stat Inca doua zile dsi dupa mergem acasa!spune Ben si ma sarutat frunte.
-Ar trebuie sa plecam ca sa te poti odihni.spune Max.
-OK. Ammm....Ben?Poti sa ramai putin?
-Da!
-Uite....ne cunoastem de mult timp si mi-ai fost ca un frate!Nu vreau sa stric asta!Daca o placi pe Alex e in regula!Vreau doar sa fi fericit!!!
-Esti Ce-a mai tare!Te iubesc mult!spune si ma ia in brate.
-Si ca sa fiu sincera...imi c-am place de Max!Sper doar ca si el sa simta fel.
-Stai linistita! Lasa-l pe mana mea!
-OK! Si mersi mult!
-Pentru ce?
-Pentru ca imi esti prieten.Dupa ce Ben ma mai saruta o data pe frunte iese din salon eu ramanand singura.Neavand ce face mi-am scos cartea mea preferata "Umbra Noptii" si am inceput sa citesc pana ce telefonul mi-a vibrat.
"-Si Max te place!
Ben."
"-Serios!??"
"-Dap
Ben"
"-OK! Vorbim maine.Pa"
-OK! Noapte buna!
Ben"Dupa ce am terminat de vorbit cu Ben am decis sa ma culc deoarece eram foarte obosita.Mi-am dat telefonul pe vibratii si l-am pus pe noptiera.M-am afundat in perna pufoasa si am intrat in lumea viselor.
Dimineata cand m-am trezit,am auzit niste zgomote. M-am ridicat in sezut si am scos din granta un gloc negru cu alb.L-am incarcat si l-am indreptat spre usa.Cand am fost gata sa trag am vazut ca pe usa intrase Max cu un buchet de flori.
-Ooooo!Ce-am facut sa merit o asemenea moarte!??intreaba putin ironic dar si cu puntin amuzament
-Pff....am rasuflat usurata dad ochi peste cap.
-Heei!!!!!spune si arata cu degetul spre mine
-Ce?
-Ce faci ?
-Serios???
-Da!spune simplu ridicand din umeri.
-Vino aici!spun si imi intind mainile pentru al lua in brate.Acesta se apropie de mine si ma ia strans in brate.Ii iau buchetul de crini imperiali si ii miros.
-Pot pleca?
-Da.
-OK. Am,ma lasi sa schimb sau vrei sa.....
-Desigur,spune si iese le usa.Ma ridic usor din pat si imi iau hainele.Dupa ce ma aranjez imi iau geanta si ies din salon.Afara ma asteptau prieteni mei.Dupa ce ies Alexys imi sare in brate aproape plangand.Ii raspund la imbratisare si stam asa c-am 5 minute dupa care ne despartim.
-Imi pare rau!imi sopteste ea in timp ce ne indreptam spre iesire.
-Daca nu ai fi fost tu poate nu mai traiam i-am marturisit.
-Ce dor mi-a fost de tine!
-Am o idee!!
-Care?
-Max?
-Da?
-Poti sa imi da-i cheile masini putin?il intreb in timp ce ii fac cu ochiul lui Alex.
-Da!Poftim!
-Pentru ce iti trebuie?Intreaba Ben.
-Pai....iesim la agatat!spun si fug catre masina alaturi de Alex.Urca la volan si dupa ce il turez o iau din loc lasandu-i pe baieti in parcare.Asta e!Daca sunt lenti!!! Nu-i asa?!
-Adevarat!ma completeaza Alexys dupa care incep sa radem si dam muzica la maxim.Nou capitol.Sper sa va placa! Astept comentari si de ce nu si idei pentru noi capitole.Va pup si va iubesc!
Bye!😘😘😘
CITEȘTI
Diviziune.Fara cale de Întoarcere
AcciónUneori persoanele pe care le iubesti tare te trădează si ajungi in final.....ce?Povestea Mirei este o poveste tristă dar cu un final fericit.Va reusi Mira sa isi găsească părinții adevărați?Va putea scapa din orfelinat pentru as îndeplini visul...Mi...