Cici Kız

122 13 1
                                    

   Sabah uyandığımda karşılaştığım manzarayı bir daha görmek   istemezdim.  Dün gece hepimiz salonda sızıp kalmışız.  Hepimiz koltukta inanılmaz bir görüntü sergiliyoruz.  Koltuk L şeklinde ve büyük.  Tam 8 kişi alabilecek kadar geniş ve tam 7 kişiyiz.  Fakat bulunduğumuz  konumumuz çok acayip.  Ceren' in ayağı ağzıma girmiş ve ben bütün gece ağzımda ayakla uyumuşum ıyyy.  Hemen o ayağı alıp müsait bir yere yerleştirdim.  Sonra aralarından bütün cabalarımla kalkıp bizimkilere göz gezdirdim.  Serenay'ın kafası Mert 'in karnındaydı.  Mert' in kolu ise Serenay ' saçına dolanmış.  Sarp' ın sadece kafası gözüküyordu.  Vücudunu kaplayan ise Damla 'ydı.  Eren'  in kafası koltuktan aşağı sarkmış götü ise ayrı bir yerde geziyordu.  Onların bu hallerini ölümsüzleştirdim ve odama doğru gitmeye  başladım.                                   

     Bugün Ali'ye gidecektim.  Ali,  benim var olupta gözükmeyen akrabalarımdan tek var olupta gözükeni.  Benden 2 yaş büyük yani 19 yaşında.  Mavi gözlü yakışıklı mı yakışıklı en sevdiğim manitam.  O benim her şeyim.  Bana sahip çıkan tek kuzenim. 
       Banyoya girip rahatlatan bir duş aldım ve odama geri döndüm.  İç çamaşırlarımı giyip dolabımın önüne geçtim.  Siyah bir şort ve siyah bir tişört seçtim.  Vişne çürüğü bir gömlek aldım.  Üzerime giydiğimde güzel olmuştu.  Gömleğimle aynı renk spor ayakkabılarımı giyip saçımı kuruttum.  Ve salık bıraktım.  Yüzüme ise abartılı bişey yapmadım.  Dudaklarıma,  dudak kremi sürdüm.  En sevdiğim dudak kremim o benim.  Vanilya kokulu.  Gözlerime ise eyleyner çekip kirpiklerimi dolgunlaştırdım.  Aynaya baktığımda güzeldim. Bacaklarım olduğundan fazla ortadaydı.  Şort tam kalçamın altında bitiyordu.    
     Elime yazlık bir deri ceket alıp aşağı indim.  Bizimkiler hala uyuyordu.  Elime siyah keçeli bir kalem alıp sırasıyla herkesin alnına kelime yadım.  Sarp: ben,  Ceren: sizi,  Damla: seviyorum, Eren: ve, Mert: gidiyorum, Serenay: görüşürüz... 
Aynen böle yazmıştım ama tek fark Mert 'in alnının sol tarafına yarım kalp ve Serenay' ın ise sağ tarafına yarım kalp çizmiştim. 
     Serenay,  3 yıldır Mert 'e aşık ama açılamadı.  Ne kadar "açıl"  desemde beni hep erteliyor.  Bunu bilen ben, Ceren ve Damla.  Yani kısacası kızlar tayfası ...  Ben de kolaylık sağlamış oldum yani öyle umuyorum. 
    Evden çıktığımda motosikletime doğru gidip deri ceketimi giyindim.  Daha sonra kaskımı taktım.  Motosikletim de siyahtı.  Artık yoluma başlayabilirdim...  15 dkya Ali 'nin evine gelmiştim. Gelir gelmez karşımda biscolata reklamından fırlamış 5 adamla karşılaştım.  Ben böyle kas görmedim.  Hepsi yeni olmalı en son geldiğimde bıyıklı Hüsnü' m vardı. Gitmiş, üzüldüm.  Ne dedikodular yapardım  onla.  Ali'nin hatunlarını anlatırdı.  Tüh artık çekiştiremicez desene. 
     Bende anahtar olduğundan zile basma  gereği  duymadım.  Kapıyı açıp, içeri girdiğimde karşımda hareme dönmüş hizmetçi topluluğu vardı.  Hepsini kovacaktım.  İçlerinden biri, ruju taşırmış dudağıyla "hoşğğ geldiniğğğz"  dediğinde ağzına vurmamak için kendimi zor tuttum. 
   " Ali nerde?"  dedim soğuk bir tavırla.
   "Aliğğğğ Beyğğ odasındağğ"  diye cevap verdi hizmetçi kılığına girmeye çalışıp , becerememiş sürtük.  Bir şey demeden üst kata çıkmaya başladım.  Ali'nin odasının kapısına varlığımda, kapıyı çalmadan içeri girdim.  Yatağına sırt üstü uzanmış tavanı izleyen Ali 'yi gördüm.
     Beni görünce eliyle yanına uzanmamı işaret etti.  Ben de dediğini yaptım.  Başımı onun göğsüne yaslayıp, bir kolumla ona sarıldım.  Bazı geceler bende kaldığında onunla hep böyle beraber yatardım.  Kuzenimin kokusu bana kaybolmuş duygularımı geri veriyor.  Onu çok seviyorum. 
      Sessizliği bazen Ali oldu.  " seni özledim cici kız"  dedi. 
Cici kız diye hitap ediyor bana.  Ben ne kadar "bana cici kız deme!"  desemde bana hep cici kız diyor. 
    "Neden bana cici kız diyorsun?"  dedim sonunda dayanamayarak.
    "Çünkü sen küçükken yani 7 yaşına kadar cici kızdın.  Pembeyi,  mutluluğu seven,  pozitif bir kızdın.  Her şey değişti şimdi küçüklüğünle zıtsın.  Eskiden mutluydun çünkü yalnız değildin.  Seni terk eden birileri yoktu ama şimdi yalnız ve mutsussun.  Biliyorum Arya içinde hala o cici kız var.  Bütün duygularını kaybettin ama  sana bulman için yardım edebilirim eskisi gibi olabilirsin. " dediğinde ben soğuk soğuk tavanı seyrediyordum. Gözlerim dolmaya başlamıştı ne kadar dirensem de hıçkırık koptu ve ağlamaya başladım.  Yataktan doğruymuştuk ve Ali bana sarılmıştı. 
     " Tamam,  sakin ol cici kız tamam" diye teselli ediyordu.
     " Ali,  ben annemi ve babamı çok özledim.  10 senedir yoklar.  Çok eksik hissediyorum.  Duygularım köreldi.  Resmen duygularım kayboldu. "  dedim ağlarken. Daha sonra başımı yastığa koyup gözlerimi kapadım.  Gerisi karanlık... 
  
     Uyandığımda Ali 'nin yatağındaydım.  Kalkıp etrafıma baktım.  Ali yoktu ama yanımda bir küçük bir not vardı."  üzgünüm ama gitmem gerekti.  Akşam sana geliyorum.  Seni seviyorum cici kızım benim. " yazılıydı.  Saate baktığımda 13.27'ydi. Kalkıp aşağı indim ve evden çıktım.  Motosikletime binip sahile sürdüm.  Atakan beni burdan bekleyecekti okul işini halletmem gerek.  15 dkya sahile varmıştım.  Atakan beni bir bankta oturmuş bekliyordu. Yanına gidip "selam"  dedim. 
     "selam ben de seni bekliyordum" dedi. 
       "işte geldim" dedim sevecen bir tavırla.
    Ayağa kalktığında arabasına doğru ilerledi ama ben onu durdurup,  Motosikletimi gösterdim.  Olumsuz anlamda kafasını salladı.  Nedenini soramadan beni kolumdan tutup arabaya yönlendirdi. Arabaya bindik ve son gaz okula doğru yol aldık.  10 dk da okulun otoparkında olmuştuk.     
    Büyük bir okuldu.  Bahçesi epey büyüktü. 1 basketbol ve 1 futbol sahası vardı.  Arka bahçesinde ağaçlar ve ağaçların altında banklar  vardı.  Okul binasının duvarları koyu gri renkti. 
     Binanın içerisine girince Atakan'ın sesiyle irkildim.
    "sevdin mi?" dedi.
    "Evet,  güzelmiş"  dedim ve müdürün odasına girip kayıt işlemlerini hallettik.   Okuldan çıktığımızda Atakan'la yürümeye karar verdik.   " Artık aynı okuldayız.  Hatta aynı sınıfta.  Şanslısın" deyip göz kırptı.  " Neden şanslı olduğumu söyler misin?" dedim garipseyerek.  
    

    Nasıl gidiyor arkadaşlar  vote ve yorumlarınızı bekliyorum😍😘

KAYBOLMUŞ  DUYGULAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin