Bună ! Mă numesc Ginger și am 16 dar ...sunt o ciudată pe care o vei găsi întotdeauna în cel mai îndepărtat loc al camerei și nu voi încerca să comunic cu nimeni.Nu am prea mulți prieteni si sunt timidă ca să mă pot apăra de bârfele pe care le aud.nu pentru că aș avea o problemă cu greutatea sau un handicap.....ci doar nu mă simt în largul meu când cineva începe să discute cu mine .Singurul meu prieten este Alex care îmi este prieten din copilărie și nu știu ce aș fi făcut fără el!
Părinții mei au murit acum 12 ani deci eu locuiesc singură dar Alex mai trece pe acolo să vadă dacă sunt bine(au mai fost incidente în trecut cu obsedați care nu sa-r fi lăsat dacă Alex nu era acolo).Și Alex este un băiat care arată destul de bine iar asta înseamnă că toate fetele erau în limbă după el .
Dar gata cu introducerile, să trecem la poveste ....La începutul clasei a 10-a eu și Alex eram într-o pauză și discutam ca de obicei (înconjurați de fete)iar Alex pune problema
-Hei ! Ce ați face dacă lumea s-ar sfârșii?
-Păi eu aș încerca să fiu iubita ta Alex!
-Da și eu !
-La fel și eu !
-Mda...
-Tu ce ai face Ginger? întreabă Alex
-ĂĂĂĂĂĂĂ...păi eu ...(sună de intrare)
-Ah păi ...ne vei spune altă dată ...oricum nu e ca și cum lumea s-ar sfârșii azi deci mai timp sa te gandești!
Nu pot spune că nu avea dreptate la acel moment dar voiam să îmi spun părerea atunci .Apoi urmează un șir de ore plictisitoare care credeam că nu se vor mai termina .Am scăpat cu o oră mai repede deoarece profesorul era bolnav .spre seara fac o plimbare nocturnă cu Alex până la locul nostru secret.Acolo va rămâne o amintire pe care nu o voi uita.Era o vineri și fiind luna mai seara era mai răcoroasă față de restul zilei.Alex începe să devină tensionat și la un moment dat el spune
-Ginger ce vroiai să spui atunci?
Eu am fost șocată dar m-am gândit și am spus
-Cred că eu nu prea am ce să îmi doresc ..poate doar să îmi mai văd o dată părinții..
-Oh! Înțeleg...Ști eu aș fi vrut să îți spun că te plac!
Începe să bată o adiere ....
-Ce?
-Dar nu trebuie să îmi răspunzi acum !Haide doar să ne bucurăm de priveliște!
Am uitat să menționez că locul nostru secret era ..păi era un deal destul de abrupt de pe care se putea vedea panorama întregului oraș.Drăguț nu ?
De asta era și secret..totuși încă regret acea zi în care am fost prea timidă ca să îmi pot exprima sentimentele și să îl fac să aștepte.
Deoarece lumea se va sfârșii în curând..
-
CITEȘTI
Lumea este inca frumoasa
AdventureAceasta este povestea unei fete care este prinsa in "Sfarsitul Lumii" ...dar pentru ea este inceputul vietii ei .este vorba despre aventura vietii ei.Fata care era un nimeni va devenii o eroina pentru intreaga omenire.