6.

7 1 0
                                    

Ajung in fața casei și este destul de liniște.Mă gândeam că Phillip si acel om încă dorm.Dar nu era așa....
În momentul următor aud cel mai sinistru sunet pe care îl poate face vreodată o ființă normală.Era vocea lui Phillip!
Fă să îmi dau seama am început să alerg către intrare.Am deschis ușa și am văzut peisajul sumbru de care ma temeam.Philip era la capătul scărilor cu un cuțit înfipt în picior și un ochi îi lipsea.
Inconștient am strigat disperată și am fugit spre el.
Din senin lacrimi începeau să curgă pe obrajii mei....Dar nu am putut continua momentul căci acel om vine spre mine.
Acea privire.......Acea privire era a unui adevărat nebun!
Pentru că Phillip era mort asta nu înseamnă că și eu trebuie așa că i-am cuțitul din picior și l-am strâns in mână căt de tare am putut.
Am stat si m-am gândit ce pot face...Era imposibil să-l blochez dar să-l omor în situația asta.
Fără ca el să-și dea seama eu am aruncat cuțitul apoi dintr-un salt am ajuns la el și l-am împins peste balustradă cu capul într-o umbrelă.
Sângele a ajuns până pe hainele mele.
Am căzut în genunchi și am început să plâng.Încă ma gendesc de ce am plâns atunci.Nu plângeam din cauza lui Phillip sau pentru ce îi făcusem acelui omci din cauză voi rămâne singură din nou.Atunci îmi amintisem de Lucy și oferta sa.
Eram decisă să o accept din disperare și suferință pe atunci dar acum nu o regret deloc.
Eram hotărâtă să pornesc in călătoria care îmi va schimba perspectiva asupra vieții mele si rostul ei.

Aha!Așa este!Încă nu i-am făcut portretul lui Lucy.
Lucy
Lucy este o femeie de 30 de ani care are un păr blond,lung și ondulat.Slabă si atletică dar foarte neglijentă.Este rece si sobră dar mai are și momente de bunătate.Ochii ei sunt negrii și pătrunzători.Are o bună morie vizuală si foarte înțeleaptă.Stie să citească oamenii bine fiind un psiholog înainte de apocalipsă.
Este un lider înăscut dar are prea multă încredere în ea ceea ce o face să eșueze câteodată.

Lumea este inca frumoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum