3.

20 0 0
                                    

Am avut niște vise tare ciudate și tot felul de halucinații cu Alex și chiar și părinții mei .......Mă întreb unde sunt acum.Înainte să îmi dau seama mă trezesc într-o casă frumoasă și modernă care mi se părea foarte familiară.Era casa mătușii mele Linda care era foarte bogată.Ce folos acum când lumea se destramă și totul dispare.Și îmi amintesc cât de mult a ținut la acea vilă care acum este o ruină.Mă întreb cum am ajuns aici și de unde a știut acel om unde să mă ducă....sau cel puțin de unde știa de locul ăsta deoarece ,am uitat să menționez dar vila mătușii mele este în mijlocul lui nicăieri!!!!

-Oh ....Te-ai trezit ,mă gândeam că trebuie să te îngrop și pe tine!

CEEEEEEE!Cum un om ca el să mă fi salvat de la a fi strivită de un meteorit.Mai de grabă aș fi lăsat meteoriții să mă lovească .Sunt sigură că îl recunosc cumva dar este foarte vag.Am să încerc să fac conversație deoarece tot ce am făcut până acum a fost doar să mă holbez la el ca la un violator în serie.Cred ca mă holbasem așa insistent încât și el și-a dat seama la ce mă gândeam și spune

-Nu sunt o persoană cu astfel de intenții deci nu-ți face griji!Eu sunt Phillip.Un bun prieten de-al tatălui tău.

Dintr-o dată fața sa a devenit albă ca varul.Cu voce care îl dădea de gol

-Părinții tăi au murit Ginger.....Îmi pare rău.

Dacă până acum am încercat sa fac o conversație acum gura mea se blocase.Eram în stare de șoc chiar dacă mă pregătisem sufletește pentru asta.Lacrimile au început să curgă pe fața mea dar eram așa disperată încât nu mai puteam scoate niciun sunet și nici nu mai puteam respira.Phillip vine lângă mine și mă strânge în brațe cu toată finețea lui.Dacă mă uitam la el puțin...nu arăta ca un prieten de-al tatălui meu(deoarece toți erau la costum și nu aveau mai puțin de 40 de ani..el părea de 23-25 de ani.Imposibil!!

nu putea ca el să fie unul dintre prietenii tatei.Poate încercă să mă convingă că ei au murit doar ca el să mă poată folosii ca pe sclavul lui.

-Cu poți ca tu să fii un prieten de-al tatei când ești așa de tânăr....(am spus eu cu vocea tremurândă)

-Păi noi am fost prieteni din copilărie ....Tatăl tău și cu mine eram vecini.Eram buni prieteni chiar și cu diferența noastră de vârstă.

-Oh..înțeleg...dar cum mai găsit atunci și unde sunt restul oamenilor..mai erau 2 copii și un câine!Ah da!Și acea persoană misterioasă pe care nu am văzut-o prea bine..

-În legătură cu asta...Ei doar ne-au adus până la casa mătușii tale și și-au continuat drumul,imi pare rău!

-Și mie,aș fi vrut să le mulțumesc pentru bunătatea lor!Dar cine știe...poate ne vom mai întâlnii.

Acum că mă uit mai bine la fața lui Phillip,este destul de chipeș....nu cred că tata ar avea așa niște prieteni dar pare un om bun așa că am să-l cred.Mă întreb cât am fost leșinată?

-Phillip..de câte zile suntem aici?Și cum te-ai descurcat cu mâncarea și apa ...mor de foame

-Păi ai fost inconștientă aproape o întreagă săptămână...de aceea eram măcinat de faptul că nu o să te mai trezești.Tatăl tău mi-a spus să am grijă de tine.apropo de acum încolo noi doi vom fii împreună.Ca soț și soție!De asta am venit am venit aici ....Tatăl tău spunea că vrea să mă căsătoresc cu tine după absolvire pentru a unii companiile ,dar se pare că nu mai are nici un rost acum huh? Totuși trebuie să mă țin de promisiune și să te protejez.promit că dacă îmi spui să nu pun nici un deget pe tine ,îți voi respecta decizia, dar promisiunea față de tatăl tău am promis că nu o voi rupe.Ce zici?

Am rămas cu o expresie tâmpă pe față...Cum au putut decide în locul meu cu cine am să-mi petrec restul vieții.Sfârșitul lumii îmi sună de 1o ori mai bine acum .Dar nu pot să cred că nu am putut-o auzi din gura lor .Mamă,tată,Alex...De ce ma-ți lăsat singură chiar acum.Sunt așa nervoasă încât mă apucă plânsul din nou ..dar nu cred că viața cu Phillip va fii așa rea.Nu mai rea ca Sfârșitul lumii.

-Bine ...Atunci sper să ne putem înțelege ...Pentru că acum divorțul nu mai este o soluție ,așa că am să mă străduiesc să fiu o soție bună!

După ce am mai discutat cu Philip am început să mă apropii de el și să vreau să știu mai multe despre el și viața lui.Dar sunt soția lui până la urmă,deci nu e ciudat....Nu?

Lumea este inca frumoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum